Přejít na obsah

Ostřikovač Octavia 3


Doporučené příspěvky

zdravím, řešil někdo už nefunkční ostřik na trojkové Octavii liftback? Rok 10/2016. Přední ostřik okna funguje, při zadním sice čerpadlo pracuje ale stěrač jede na sucho 😄 v Octavii 1generace byl problém, že se v kufru rozpojila spojka a kapalina tekla do kufru místo přes ostřik na sklo 😄 snad není v 3.gen. stejný problém... díky za radu 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Nazdar chlapci! Není to tak dlouho, co jsem řešil ten samý problém na Seatu Alhambra: Nefunkční zadní ostřik... Byla rozpojená hadička v levém prahu. No a na Octavia 3 jsem to řešil dneska... Situace byla taková, že čerpadlo šlo na plný pecky, ale sklo bylo pořád suchý... No tak jsem to potrápil trochu dýl, s odklopeným stěračem, a pozoroval jsem, jestli se někde pod autem nedělá loužička... A nikde nic🤔 A najednou mi to na zadní sklo prsklo asi tři takový rezavý flusance💦 No tak jsem sundal krytku, vycvaknul dvojtrysku ostřikovače, prošťouchnul špendlíkem, profouknul a nasadil zpátky. Proběhl test, ale ouha... Zase to jen tak trochu fluslo rezatou vodu a pak zase nic... Najednou nešel zadní stěrač vůbec a přední sice stíraly, ale bez ostřiku... A čerpadlo ztichlo... Tak jsem pátral po pojistkách, ale všechny OK👍 Pak jsem zjistil, že nebyl dovřený kufr, čímž se údajně stěrač a ostřikovač deaktivuje, no nic, chybama se člověk učí... No tak jsem zase vycvaknul tu dvojtrysku, opět ucpaná - vyčistil jsem ji, ale než jsem ji dal zpátky, zkusil jsem ostříknout bez ní...  No to vám bylo něco, hnusná hnědá rezavá voda, gejzír jak Vřídlo v Karl. Varech, ale pomohlo to, už to stříká jako zamlada😃(1.8 TSI 2013). Jen se omlouvám majiteli vozu, který stál za mnou, páč to bohužel všechno šlo na jeho přední kapotu, což pak vypadalo, jako by mu tam někdo hodil šavli...🤮 Tak a to je konec mé story. Tak ať se vám daří pánové! Honza.

Odkaz ke komentáři

No dobře, ale někudy se tam ten bordel musí dostat. Já mám zadní stěrač a ostřikovač pouze jako překážku při mytí, to znamená, že stěrač zásadně nepoužívám a ostřikovač už tuplem ne. Vždycky jenom tak z nutnosti, jednou za rok nechám zadní ostřikovač se zvednutým stěračem tak půl minuty běžet ať se v potrubí vymění kapalina, protože za to léto by její nemrznoucí vlastnosti stejně vzaly za své a v zimě by to mohlo zmrznout a nadělat paseku. Podotýkám že se mi nikdy nestalo, že by se tryska z nějakého důvodu něčím zanesla. A to samé jsem praktikoval 10 let i u bývalé Octavia II. Tudíž to musí být tím, co tam kdo leje. Já používal v zimě kupovanou a v létě míchám z koncentrátu výhradně s demi vodou.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...