Přejít na obsah

Radasovo CeeRko


Doporučené příspěvky

Tak jsem objednal sadu kotoučů jelikož po 100 000 km jsou již před smrtí. Díval jsem se i na plechy, které bych mohl v rámci demontáže kotoučů vyměnit.

Je možné plech vyměnit bez sundání ložiská ?

u předního náboje bych řekl, že je to v pohodě, ale zadní plech je uzavřen, nevím jestli se jedná o nový typ, který by možná šel prostčit. Můžete mě někdo opravit popřípadě potvrdit, že v obou případech zadek i předek je možné vyměnit plech bez demontáže náboje ?

582656673_Pednplech.png.9e0e4915fa6d7e252f536833fef9c689.png

1078591555_Zadnplech.png.192ecb35823c254cbd125c7534f82373.png

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Kluci, jenom takový dotaz: 

Dnes při výměně oleje jsem si všimnul, že konce rychlospojky trubky pro odvětrání víka hlavy jsou od oleje, spíše jsem nabyl dojmu, že tomu bylo již dříve, ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost.

Vím, že tento systém využívá podtlak vytvářený v sacím potrubí k nasáváním výparů z klikové skříně a probíhá zde oddělení kapiček oleje a čištění plynu/ zjednodušeně

Otázka zní, jestli tímto netěsným systémem nemůžou vznikat nějaké ztráty případně má smysl tuto hadici pořídit za pakatel novou a vyměnit ?

1685122011632.jpg.7ac67b95f83c2d881dd09e121cd0ff57.jpg

 

 

image.png.21f4b726d5d421b4920b5015dc5762be.png

Odkaz ke komentáři

Kluci jdu si pro radu.

Dnes jsem při zatažení ruční brzdy ucítil lupnutí. Při vyndání popelníku v Jumbo Boxu jsem zjistil, že je vahadlo lanka úplně šejdrem. To mi dalo impulz, že bych měl koknout na brzdy a nejlépe je komplet vyměnit.

Takže jsem se pustil do práce. Demontáž třmene šla v pohodě, k zadnímu hornímu šroubu xzn 14 jsem se bohužel nedostal, páč jsem měl auto zvednuté za zadní nápravu, takže budu muset příště zvedat za spodní rám vozu aby bylo rameno prověšeno a byl dobrý přístup, alespoň si to tak myslím. Řekl jsem si že kotouč vyměním bez sundání držáku třmene, ale bohužel jsem nedostal kotouč z náboje, držel jak svině a jelikož jsem nechtěl riskovat a času bylo opravdu málo, tak jsem vše složil a šel po problému s lanovodem. Tento problém byl na druhé zadní brzdě kdy přepákovaní bylo zatuhlé a nevracelo se zpět. 

1685383171410.jpg.fa5e1366f9121c45327a82e04b167c11.jpg

Použil jsem tedy na pohyblivé části WD a pořádně postříkal. musel jsem tomu pomoci, ale povedlo se. Ručka chodí jak má, brzdy se nezahřívají.

No to nemění nic na tom, že to takto chci. Ty brzdy musí na výměnu.

Jak ten kotouč dostat dolů ?

Bude dostatek místa při prověšené zadní nápravě na povolení horního šroubu xzn 14 ?

 

Odkaz ke komentáři

Takže jsem auto krásně zvednul a horní šroub šel krásně povolit, ale spodní ani za nic. Takže budu muset navštívit kolegu v servise, auto zvednout nad hlavu a šroub povolit.

I kotouč jsem po nanesení WD odloupl od náboje, ale bez sundání držáku třmene nejde dolů, takže zase nic.  

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Dnes v servise u známého po pokusu uvolnění spodního šroubu byla urvaná hlavička. Těhlice musela dolů, šroub v těhlici odvrtat a z klece pomocí přivařené matice povolit. Povedlo se, ale kde sehnat náhradní šroub ve svátek ?
Kolega je naštěstí šikula a šroub demontoval ze starého golfa. No vše bylo poskládáno a po 6 hodinách odjezd domů. Nyní již můžu v pohodě vyměnit celý zadek. Na druhém kole šly šrouby povolit pěkně protože se zde dělalo ložisko zadního kola. 
Jen jsem si všimnul, že otvor pro šrouby v těhlici jsou těžko průchozí, ono asi vznikl po té době uvnitř nějaký povlak. Budu jej muset odstranit aby šlo vše lehce.
...........................................................................
Tak dnes vše vyměněno.
 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Takže výdrž Gyeon Q2 CanCoat Evo i po takto vydatných deštích které u nás v posledních 14 nepřetržitých dnech s menší či větší intenzitou byly je stále funkčnost znát. Není sice již tak na vysoké úrovni, ale vlivem dešťů je snad jedná s prvních co tak dobře drží. Dnes jsem přikrmil detailerem od Auto Finesse Ceramics.
21d9e0c7368b763ef4a0f755fd2f5b0f.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj Kluci,

 

Tak dnes na mě v průběhu jízdy začalo svítit informační ikony viz screen. Ikony se zobrazovaly 2x po dobu 20s v průběhu 20 km jízdy. Pokud by se jednalo o jednu vypsanou závadu tak by to bylo asi jednodušší, ale jak jich je více tak je na zvážení jestli se nejedná o nějakou spojitost.

Neřešil jste někdo tento případ ? 

1696481279340.jpg.ea6c0dce8b5e1c071b1353f99984ec76.jpg

Screenshot_2023-10-05-05-52-48-83_3d954c255d31d201ae1f6f5255b9d256.jpg.014eb2532b6dd1901021f9951842826f.jpg

Screenshot_2023-10-05-05-53-00-89_3d954c255d31d201ae1f6f5255b9d256.jpg.e01327aca7966adcea887b35a3b44ce4.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Kluci, dnes jsem vyměňoval parkovaci žárovku a při demontáži krytu mi praskl zobáček, který drží kryt ke světlu. Na krytu je namontované trafo a zajímá mě jestli je montáž v domácích podmínkách možná bez rizika poškození. Vím že zde vedou kebely ke světlu a vzhledem k tomu, že nyní není kryt dobře utěsněn, tak se dostane do elektroniky vlhkost. Proto to chci řešit hned.

18b4cfb825f9b835ad5b1c4633487547.jpg

Tak nakonec jsem zjistil, že mimo postranní packy je kryt jištěn šrouby a ty jsem tam neměl. Takže jsem objednal šrouby a půjdou na své místo.

image.png.338889bbaf1c79c955d7f89334a0c9d9.png

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
Odesláno (upraveno)

Tak mi to nedalo a zakoupil jsem aditiva. Důvod je čistě o zvědavosti. Měřil jsem odchylku množství vstřikovaného  paliva na válcích a chtěl bych otestovat po roce, jestli se vlivem přidání VIFU hodnota posune k lepšímu. Nečekám zázraky, ale proč netestnou. Zimní do březen duben a letní VIF duben- říjen 

image.png.1e5607f7af1e85e16dc2ce345ed8f9cb.pngimage.png.8b0371664cfcef55b299dad41891d1fc.png

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
Odesláno (upraveno)

VIF Super diesel aditiv letní má velice podobné složení jako zimní aditiv. Neobsahuje tzv. depresant, jelikož v letních podmínkách není potřeba zlepšovat filtrovatelnost a bod tuhnutí. Taktéž chrání celý palivový systém a prodlužuje jeho životnost.

 

samozřejmě, že na stránkách VIF.cz se o tomto nepíše. Takže ve finále se nic závažného nestane když používáš v létě, zimní. Ono sám test ukazuje že zimní Vif tuhne při -36 stupních, což asi u nás nebude, ale výrobce ví co dává na trh, tak to nemam problém dodržovat.

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

nedavno som cital trochu porovnanie medzi VIF a ostatnymi...vcelku skoro vsetky maju rovnake ucinky ale zarazilo ma ze par ludi pisalo o smradu z vyfuku pri pouziti VIF a pri pouziti WYNNSu smrad z vyfuku zmizol...ja pouzivam na FSI Wynns a uplne bez problemu jak emisie tak motor

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
×
×
  • Vytvořit...