Jump to content

Radasovo CeeRko


Radas

Recommended Posts

Kluci nevíte číslo vrutu pro uchycení schránky spolujezdce, podle čísla dílu jsem našel plechovou matici N0154672, ale šroub ne.

image.png.983a299764b544619ae0115d35015e54.png

Link to post

Tak jsem objednal sadu kotoučů jelikož po 100 000 km jsou již před smrtí. Díval jsem se i na plechy, které bych mohl v rámci demontáže kotoučů vyměnit.

Je možné plech vyměnit bez sundání ložiská ?

u předního náboje bych řekl, že je to v pohodě, ale zadní plech je uzavřen, nevím jestli se jedná o nový typ, který by možná šel prostčit. Můžete mě někdo opravit popřípadě potvrdit, že v obou případech zadek i předek je možné vyměnit plech bez demontáže náboje ?

582656673_Pednplech.png.9e0e4915fa6d7e252f536833fef9c689.png

1078591555_Zadnplech.png.192ecb35823c254cbd125c7534f82373.png

 

Link to post

Tak sada kotoučů a destiček je doma, teď jen počkat na příznivé počasí a namontovat. 

Na zadku mám nyní Bremba, takže se toho nebojím. 

 

IMG_20230307_165659.jpg

Link to post
  • 1 month later...

Já ho beru za 75,- ale přibral jsem ho protože už nemám. Je to nářez ta cena, ale ten litr vydrží v klidu na dvě sezóny a ještě toho hodně zbyde.

Link to post
  • 3 weeks later...

Kluci, jenom takový dotaz: 

Dnes při výměně oleje jsem si všimnul, že konce rychlospojky trubky pro odvětrání víka hlavy jsou od oleje, spíše jsem nabyl dojmu, že tomu bylo již dříve, ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost.

Vím, že tento systém využívá podtlak vytvářený v sacím potrubí k nasáváním výparů z klikové skříně a probíhá zde oddělení kapiček oleje a čištění plynu/ zjednodušeně

Otázka zní, jestli tímto netěsným systémem nemůžou vznikat nějaké ztráty případně má smysl tuto hadici pořídit za pakatel novou a vyměnit ?

1685122011632.jpg.7ac67b95f83c2d881dd09e121cd0ff57.jpg

 

 

image.png.21f4b726d5d421b4920b5015dc5762be.png

Link to post

Tak jsem dnes nanesl na karoserii přípravek Gyeon Q2 CanCoat Evo.

Samozřejmě tomu předešlo umytí, Clay, umytí, sušení, IPA a poté keramika. 

Výsledek je výborný, uvidíme jak dlouho vydrží.

1685286144254.jpg.aea258743625b01995cafd0c5ae1afb3.jpg1685286144119.jpg.f8ab81db4a4d6d6fe94004a55be54cc5.jpg1685286144035.jpg.fc67ea44bec5de2ace6932667a666ada.jpg1685286144188.jpg.4a11bb81d62bdb545053e5803ee4bf9d.jpg

 

1685286144325.jpg

Link to post

Kluci jdu si pro radu.

Dnes jsem při zatažení ruční brzdy ucítil lupnutí. Při vyndání popelníku v Jumbo Boxu jsem zjistil, že je vahadlo lanka úplně šejdrem. To mi dalo impulz, že bych měl koknout na brzdy a nejlépe je komplet vyměnit.

Takže jsem se pustil do práce. Demontáž třmene šla v pohodě, k zadnímu hornímu šroubu xzn 14 jsem se bohužel nedostal, páč jsem měl auto zvednuté za zadní nápravu, takže budu muset příště zvedat za spodní rám vozu aby bylo rameno prověšeno a byl dobrý přístup, alespoň si to tak myslím. Řekl jsem si že kotouč vyměním bez sundání držáku třmene, ale bohužel jsem nedostal kotouč z náboje, držel jak svině a jelikož jsem nechtěl riskovat a času bylo opravdu málo, tak jsem vše složil a šel po problému s lanovodem. Tento problém byl na druhé zadní brzdě kdy přepákovaní bylo zatuhlé a nevracelo se zpět. 

1685383171410.jpg.fa5e1366f9121c45327a82e04b167c11.jpg

Použil jsem tedy na pohyblivé části WD a pořádně postříkal. musel jsem tomu pomoci, ale povedlo se. Ručka chodí jak má, brzdy se nezahřívají.

No to nemění nic na tom, že to takto chci. Ty brzdy musí na výměnu.

Jak ten kotouč dostat dolů ?

Bude dostatek místa při prověšené zadní nápravě na povolení horního šroubu xzn 14 ?

 

Link to post
Posted (edited)

Ano, pokud auto zvedneš za karoserii, dostaneš se na ten horní šroub. Není tam moc místa, ale jde to. Před týdnem jsem to dělal. 😉Ten kotouč prostříkat mezi náboj a kotouč a pak kladivem opatrně poklepávat. 

Edited by michal55
Link to post
Posted (edited)

Takže jsem auto krásně zvednul a horní šroub šel krásně povolit, ale spodní ani za nic. Takže budu muset navštívit kolegu v servise, auto zvednout nad hlavu a šroub povolit.

I kotouč jsem po nanesení WD odloupl od náboje, ale bez sundání držáku třmene nejde dolů, takže zase nic.  

Edited by Radas
Link to post
  • 1 month later...

Dnes v servise u známého po pokusu uvolnění spodního šroubu byla urvaná hlavička. Těhlice musela dolů, šroub v těhlici odvrtat a z klece pomocí přivařené matice povolit. Povedlo se, ale kde sehnat náhradní šroub ve svátek ?
Kolega je naštěstí šikula a šroub demontoval ze starého golfa. No vše bylo poskládáno a po 6 hodinách odjezd domů. Nyní již můžu v pohodě vyměnit celý zadek. Na druhém kole šly šrouby povolit pěkně protože se zde dělalo ložisko zadního kola. 
Jen jsem si všimnul, že otvor pro šrouby v těhlici jsou těžko průchozí, ono asi vznikl po té době uvnitř nějaký povlak. Budu jej muset odstranit aby šlo vše lehce.
...........................................................................
Tak dnes vše vyměněno.
 

Link to post
  • 1 month later...

Takže výdrž Gyeon Q2 CanCoat Evo i po takto vydatných deštích které u nás v posledních 14 nepřetržitých dnech s menší či větší intenzitou byly je stále funkčnost znát. Není sice již tak na vysoké úrovni, ale vlivem dešťů je snad jedná s prvních co tak dobře drží. Dnes jsem přikrmil detailerem od Auto Finesse Ceramics.
21d9e0c7368b763ef4a0f755fd2f5b0f.jpg

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...