Sanour Odesláno Leden 7, 2021 Sdílet Odesláno Leden 7, 2021 Zdravím, v pojistkovém boxu jsem našel takovouhle vyfikundaci, tvrdé propojení relátka R1 (100) s pojistkou F30 pro Terminal X. Nějaký nápad, co by to mohlo být zač? (2012, Motor 2.0 TDI CFHC) Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vaša Odesláno Leden 8, 2021 Sdílet Odesláno Leden 8, 2021 asi nespíná sv 30 pro motorovou jednotku - tak to někdo takto sprasil 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sanour Odesláno Leden 12, 2021 Autor Sdílet Odesláno Leden 12, 2021 Vypadá to tak, když kabel vyndám, auto umře a VCDS svítí jak vánoční stromeček, protože nemůže komunikovat s ECU. Nějaký nápad, kde hledat zakopaného psa? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lanzdy Odesláno Leden 13, 2021 Sdílet Odesláno Leden 13, 2021 A je relé funkční? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Leden 13, 2021 Sdílet Odesláno Leden 13, 2021 Dost často je prodřený drát co vede z motorovky do eboxu - signál do relé 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bropol Odesláno Srpen 7, 2023 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2023 Zdravím, mám problém v pojistkové skříni vedle baterky. Auto svítilo jen křížem, po provedeném pátrání na netu, jsem zjistil, že je 30A pojistka jakoby připečena. Tak jsem vše vyčistil, pojistku vyměnil a vypadalo to, že je problém vyřešen. Jenže po nějaké době se problém objevil opět. Po otevření pojistkové skříně jsem zjistil, že pojistka na pozici F16 - 30A je úplně rozteklá, ale stále funkční. Po výměně za novou opět došlo k roztečení. Nevíte někdo, jak toto vyřešit??? Mám obavu, aby nedošlo ke vznícení celého auta. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 12, 2023 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2023 musí se rozebrat celý ebox a vyčistit/napružit kontakty k pojistce, bohužel je pravděpodobné, že budou již vyhřáté a neopravitelné = nový ebox 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.