Přejít na obsah

Výměna rozvodů


Doporučené příspěvky

Jo,je potřeba zkontrolovat číslo přenastavovače vaček,ten se mění taky.

28000 je tedy raketa,bez přenastavovače by byla reálná cena s prací okolo 6000.Nezapomeňte,že i opraváři musí z něčeho žít.Zkuste někomu přinést rozvody v krabici a ať vám to vymění.

Jinak přenastavovač samotný zdražil,myslím,že bude okolo 6000

Odkaz ke komentáři
před 4 hodinami, Markéta napsal:

Dobrý den, mám Octavii II, 2012, 1,4 TSI, 90 kW, má 60 000 km najeto. Je potřeba vyměnit rozvody. Opravář nám řekl, že cena rozvodu je cca 28 000 Kč asi bez práce. Je tato cena v pořádku? 

záleží co vše chce měnit, vyžádal bych si rozpočet.....

Odkaz ke komentáři
Před hodinou, cosby napsal:

řetěz Olafe nestárne 🙂 a tahle má ještě řetěz.Jinak já u tohodle roku u Yetiho dělal ve 160.000,ale to byl už ráno slyšet 🙂

všechno stárne cosby 🤣 pokud ne bude asi nekde chyba v matrixu, kluzné lišty plastové dá se po skoro 10ti letech předpokládat nějaká degradace ne co ? Předepsané to tedy není po několika letech ?

Odkaz ke komentáři

Jen pro predstavu.

V létě jsem měnil rozvody. V materiálu to bylo něco kolem 18 000kč.. Ono to není jen sada rozvodů, ale i různá těsnění, šrouby, nový řetěz a kolo olejového čerpadla. Když už je to rozdělané, tak ať je to pořádně. Práce 0 kč, protože jsem to dělal sám. K tomu nutný přípravek a momenťáky. Takže cena 28 000 je trochu moc, ale kolem 21-22 000 by se to v servise pohybovat mohlo. Rozvody včetně přestavovače, řetěz a kolo na olej čerpadlo original ŠKODA, zbytek druhovýroba.

EDIT- , a výměna oleje včetně filtru. 😉

Upraveno uživatelem michal55
Odkaz ke komentáři

Ano. Konkrétně, když má auto najeto 60 000 tak bych  taky ten spodek neměnil. Záleží na stavu řetězu a kol. Jestli budou zuby ojeté, tak zuby na spodním kolečku můžou být taky a pak "vemou" sebou nový rozvodový řetěz. Vše závisí od stavu a najetých km.  A když se mění to spodní kolečko, musí dolu vana a přední část výfuku. A když je to rozdělané.... 😀

Upraveno uživatelem michal55
Odkaz ke komentáři

cosby tu to shrnul v samostatných dílech, origo sada 03C198229C včetně přestavovače, lišt atd. v doporučené ceně autorizáku.

https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03C198229C/1002396037

Tady je řetěz pro olej s napínákem, to není takový ojeb jako na 1.2, kde ten řetízek nic nedopíná a pak tam statečně vlaje. V 60tkm bych určitě neměnil.

Ale jen pro info, jedná se o díly 03C115225A a 03C115121J.

 

 

Odkaz ke komentáři

Ono jak napsal Jarda Rolbař.Nechat si vypsat cenový rozpočet,co vše tam měl.

Ono se to dá udělat "za pár kaček"ale taky za "víc kaček"

Jinak pokud si budete dělat rozpočty sami podle cen dílů z webu tak je také dobré se zeptat mechanika,zda-li vám to udělá.

Už jen proto,že jej připravíte o určitou marži a také-co se nám už pár krát stalo a proto to neděláme,že si lidé dovezli věci,co nepasovaly.Auto na zvedáku,rozdělané,takže prostoje.Ale to jsem už odbočil,to si řešte jinde  s tím,kdo to dělá.

Odkaz ke komentáři

Donášet si svoje věci do servisu nepovažuji za dobré a mít servis, tak každého vyhodím. Pokud je ale servis solidní, domluví se se zákazníkem na značce použitého materiálu a ceně. Většina servisů má u svých dodavatelů rabaty, takže jsou schopni dát celkem slušné ceny "jako na netu" a při tom si i něco vydělat. Samozřejmě si nechat řádně zaplatit práci. Ale neochcat zákazníky. To co bylo uvedeno výše je úlet. Jednak cenový a jednak to, že jsem i říkal, že tam snad je řetěz, tak proč ho při 60tis. měnit, věk nehraje roli. Proto jsem napsal vyměnit mechanika, protože moc neví, o čem je řeč a zároveň by zákazníka natáhnul … . Můj servisák se suprovým přístupem a znalostmi mi transparentně vyjede vše, jako v autorizovaném servisu - tedy jak díly spotřebované, tak normohodiny a ceny. Není co řešit.

Odkaz ke komentáři
před 56 minutami, HONZAV1 napsal:

Většina servisů má u svých dodavatelů rabaty, takže jsou schopni dát celkem slušné ceny "jako na netu" a při tom si i něco vydělat. Samozřejmě si nechat řádně zaplatit práci. Ale neochcat zákazníky

tak tohole bych se rád dožil v týhle republice nějak ve větším měřítku než ojedinelé případy

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

CAXA .. v 150 tis/km

03C 109 158 A - 2 roky vydrželo, přeskočilo (najeto 25tis km) (rozvody no name 6tis)  komplet 13tis, chtěl jsem asi ušetřit.

03C 198 229 C - opravná sada + guefera,šrouby atd ..  ( pouze rozvody stojí 13tis) (před 2 lety stály 6tis uplně stejně jak ty starý, ted víc jak 2x dražší nevím proč, ale děkuju) komplet plus práce 22tis )

Kdybych před 2 lety koupil tu 03C 198 229 C která předtím stála taky 6tis nedělal bych to znova asi, nevím..

Takže určitě jen origo. Auto se chová uplně jinak, jak chod tak startování, tak se modlím a doufám že to zvládne aspon 100tis/km. Takže za 2 roky jsem dělal rozvody 2x a stálo mě to  35tisic a měsíc bez auta. Ted nikoho neposlouchám a sám si objednám a chci vidět starý díly jak vymenili. Cokoli do motoru jen ORIGINAL.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Také mě čekají rozvody, ale nevím kdy ... ? Mám najeto 122 xxx a motor zatím tichoučký ! Někdo říká kolem 100 t.k. , někdo řekne ať na to vubec nechytám, dokud nic neuslyším třeba do 160t.k. Jinak opravné sady vyskočily údajně na cenový dvojnásobek kvůli tomu, že všechny tyto motory už jsou po zárukách a teď je cena pro výdělek výrobě... Jinak já určitě váhat nebudu a dám tam origoš sadu, to se nedá nic dělat. Dávat tam nějakou druhovýrobu jen abych ušetřil, to se může škaredě vymstít za pár desítek kilometrů ne-li odepsat motor ... Silně uvažuji i o nové olejové pumpě, když to bude rozdělané...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ahoj lidi, budu kupovat tuto origo sadu a nechám vyměnit rozvody. 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c198229c-sada-rozvodu-1-4tsi-90kw-92kw-skoda-26376.html

 

Může mi někdo poradit co k tomu dokoupit za šrouby atd z těch doporučených komponentů, abych to měl komplet? Určitě těsnění, vodní pumpu a kolo k olej. čerpadlu, ale netuším ten zbytek. 

Díky 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...