Jump to content

Výměna rozvodů


Recommended Posts

Jo,je potřeba zkontrolovat číslo přenastavovače vaček,ten se mění taky.

28000 je tedy raketa,bez přenastavovače by byla reálná cena s prací okolo 6000.Nezapomeňte,že i opraváři musí z něčeho žít.Zkuste někomu přinést rozvody v krabici a ať vám to vymění.

Jinak přenastavovač samotný zdražil,myslím,že bude okolo 6000

Link to post
před 4 hodinami, Markéta napsal:

Dobrý den, mám Octavii II, 2012, 1,4 TSI, 90 kW, má 60 000 km najeto. Je potřeba vyměnit rozvody. Opravář nám řekl, že cena rozvodu je cca 28 000 Kč asi bez práce. Je tato cena v pořádku? 

záleží co vše chce měnit, vyžádal bych si rozpočet.....

Link to post
Před hodinou, cosby napsal:

řetěz Olafe nestárne 🙂 a tahle má ještě řetěz.Jinak já u tohodle roku u Yetiho dělal ve 160.000,ale to byl už ráno slyšet 🙂

všechno stárne cosby 🤣 pokud ne bude asi nekde chyba v matrixu, kluzné lišty plastové dá se po skoro 10ti letech předpokládat nějaká degradace ne co ? Předepsané to tedy není po několika letech ?

Link to post

Jen pro predstavu.

V létě jsem měnil rozvody. V materiálu to bylo něco kolem 18 000kč.. Ono to není jen sada rozvodů, ale i různá těsnění, šrouby, nový řetěz a kolo olejového čerpadla. Když už je to rozdělané, tak ať je to pořádně. Práce 0 kč, protože jsem to dělal sám. K tomu nutný přípravek a momenťáky. Takže cena 28 000 je trochu moc, ale kolem 21-22 000 by se to v servise pohybovat mohlo. Rozvody včetně přestavovače, řetěz a kolo na olej čerpadlo original ŠKODA, zbytek druhovýroba.

EDIT- , a výměna oleje včetně filtru. 😉

Edited by michal55
Link to post

Máš pravdu,ale ten spodek-řetízek čerpadla a kolo mění málo kdo-ono to vydrží 3x tolik co rozvody,ale pokud to někdo dá do rozpočtu,proč né.

Link to post

Ano. Konkrétně, když má auto najeto 60 000 tak bych  taky ten spodek neměnil. Záleží na stavu řetězu a kol. Jestli budou zuby ojeté, tak zuby na spodním kolečku můžou být taky a pak "vemou" sebou nový rozvodový řetěz. Vše závisí od stavu a najetých km.  A když se mění to spodní kolečko, musí dolu vana a přední část výfuku. A když je to rozdělané.... 😀

Edited by michal55
Link to post

Nevím teda jak je to na 1.4 TSI ale mě výměna ve škodovce stála kolem 6000....

Měnil jsem při 100t km, další kontrola už bude při 150t km 🙂

viz odkaz na motor 1.2 TSI

 

Link to post

cosby tu to shrnul v samostatných dílech, origo sada 03C198229C včetně přestavovače, lišt atd. v doporučené ceně autorizáku.

https://www.autokelly.cz/Product/VAG-03C198229C/1002396037

Tady je řetěz pro olej s napínákem, to není takový ojeb jako na 1.2, kde ten řetízek nic nedopíná a pak tam statečně vlaje. V 60tkm bych určitě neměnil.

Ale jen pro info, jedná se o díly 03C115225A a 03C115121J.

 

 

Link to post

Ono jak napsal Jarda Rolbař.Nechat si vypsat cenový rozpočet,co vše tam měl.

Ono se to dá udělat "za pár kaček"ale taky za "víc kaček"

Jinak pokud si budete dělat rozpočty sami podle cen dílů z webu tak je také dobré se zeptat mechanika,zda-li vám to udělá.

Už jen proto,že jej připravíte o určitou marži a také-co se nám už pár krát stalo a proto to neděláme,že si lidé dovezli věci,co nepasovaly.Auto na zvedáku,rozdělané,takže prostoje.Ale to jsem už odbočil,to si řešte jinde  s tím,kdo to dělá.

Link to post

Donášet si svoje věci do servisu nepovažuji za dobré a mít servis, tak každého vyhodím. Pokud je ale servis solidní, domluví se se zákazníkem na značce použitého materiálu a ceně. Většina servisů má u svých dodavatelů rabaty, takže jsou schopni dát celkem slušné ceny "jako na netu" a při tom si i něco vydělat. Samozřejmě si nechat řádně zaplatit práci. Ale neochcat zákazníky. To co bylo uvedeno výše je úlet. Jednak cenový a jednak to, že jsem i říkal, že tam snad je řetěz, tak proč ho při 60tis. měnit, věk nehraje roli. Proto jsem napsal vyměnit mechanika, protože moc neví, o čem je řeč a zároveň by zákazníka natáhnul … . Můj servisák se suprovým přístupem a znalostmi mi transparentně vyjede vše, jako v autorizovaném servisu - tedy jak díly spotřebované, tak normohodiny a ceny. Není co řešit.

Link to post
před 56 minutami, HONZAV1 napsal:

Většina servisů má u svých dodavatelů rabaty, takže jsou schopni dát celkem slušné ceny "jako na netu" a při tom si i něco vydělat. Samozřejmě si nechat řádně zaplatit práci. Ale neochcat zákazníky

tak tohole bych se rád dožil v týhle republice nějak ve větším měřítku než ojedinelé případy

Link to post
  • 1 month later...

CAXA .. v 150 tis/km

03C 109 158 A - 2 roky vydrželo, přeskočilo (najeto 25tis km) (rozvody no name 6tis)  komplet 13tis, chtěl jsem asi ušetřit.

03C 198 229 C - opravná sada + guefera,šrouby atd ..  ( pouze rozvody stojí 13tis) (před 2 lety stály 6tis uplně stejně jak ty starý, ted víc jak 2x dražší nevím proč, ale děkuju) komplet plus práce 22tis )

Kdybych před 2 lety koupil tu 03C 198 229 C která předtím stála taky 6tis nedělal bych to znova asi, nevím..

Takže určitě jen origo. Auto se chová uplně jinak, jak chod tak startování, tak se modlím a doufám že to zvládne aspon 100tis/km. Takže za 2 roky jsem dělal rozvody 2x a stálo mě to  35tisic a měsíc bez auta. Ted nikoho neposlouchám a sám si objednám a chci vidět starý díly jak vymenili. Cokoli do motoru jen ORIGINAL.

 

Link to post
  • 3 weeks later...

Také mě čekají rozvody, ale nevím kdy ... ? Mám najeto 122 xxx a motor zatím tichoučký ! Někdo říká kolem 100 t.k. , někdo řekne ať na to vubec nechytám, dokud nic neuslyším třeba do 160t.k. Jinak opravné sady vyskočily údajně na cenový dvojnásobek kvůli tomu, že všechny tyto motory už jsou po zárukách a teď je cena pro výdělek výrobě... Jinak já určitě váhat nebudu a dám tam origoš sadu, to se nedá nic dělat. Dávat tam nějakou druhovýrobu jen abych ušetřil, to se může škaredě vymstít za pár desítek kilometrů ne-li odepsat motor ... Silně uvažuji i o nové olejové pumpě, když to bude rozdělané...

Link to post

ked ono ti kazdy inak povie, ale tak ja by som asi viac ako 150tisic neprekracoval, istota je istota a je fakt, ze setrit sa neoplati, ono sice sa to moze zdat, ze si clovek priplati, ale ono to ma svoje opodstatnenie a musime s tym ratat ked chceme mat auto a jazdit bez starosti bez dakych obav

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • ja si to pořídil cca před dvěmi měsíci, používám jak na biku, tak na silniččce. Výborná věc, hlavně když člověk drtí intervaly a fakt už nemá sílu někam přešahávat. Zvláště pak na válcích, kdy je někdy konec intervalu o zabití se vjetím do skříně a  černotou před očima
    • Tak jsem vyměnil čidlo teploty vody a zatím auto startuje normálně (klepu na dřevo) a ani v chybách ve VAGu se mi čidlo teploty neukazuje. Ale ukazuje se mi tam 00525 - Sonda lambda (G39)         07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky tak nevím - vyměnit ji, nechat zatím být? Je po ní?
    • mluvil o vzhledu, tak jsem doporučil pouze barvu, když to chce celé kopírovat tak samozřejmě komplet brzdy
×
×
  • Create New...