Jump to content

RS Octavia 4 Combi - 2.0TDi | 4x4 | 147kW | DSG


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Tak kromě chyby senzoru venkovní teploty a možná tím způsobené zimy v autě (musím topit na MAX) se po 12xx km objevila chyba systému kontroly výfukových plynů.....

Takže budu dávat v brzké době na reklamaci.

Jinak přidávám fotku z focení na Strahově a dovolím si přidat odkaz na web, který tomu autu věnuji. Tak nějak tuším, že tam bude dost článků ohledně toho auta, protože je to celkem perlička 😄

www.4RS.cz

PS: díky psaní o základní výbavě jsem zjistil, že mám vyhřívané čelní sklo a otevírání pomocí máchání nohy pod kufrem... hehe 🙂

 

octavia4rs.jpg

Link to post

Další problémy, které jsou spojené s vadným senzorem jsem popsal v tomto článku.

Ve stručnosti, při teplotě nad 35°C nefunguje vyhřívání skel a trysek ostřikovačů. Takže když mi v zimě ukazuje auto 38°C, tak je to celkem nebezpečný...

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • 🚨Po delsi dobe mensi update... -geometrie + srovnani volantu -zadni rameno sterace -novy uzaver nadrze -nove mrizky v prednim narazniku -nove madlo ridice vc ovladani oken -trychtyr nadobky ostrikovacu -kryt destoveho senzoru -led bile ve zpatecce -novy kryt klice   V nejblizsi dobe: -kamera MiVue J60 -led parkovacky -nove xenony (plexi) -sedacky rs -folie ve wrapstyle prague  -tonovana skla    
    • Takže jak jsem si myslel a říkal ti, nízká teplota na vypálení karbonu. Principiálně to teoreticky fungovat může, vodík s kyslíkem má teplotu hoření asi 2600°C a to se karbon vypálí. Ale! Jde z generátoru dostatek vodíku, aby se teplota dostatečně zvýšila na teplotu, kdy se karbon vypálí? Pokud ano, vydrží ji komponenty motoru? Ke generování vodíku se používá jednoduchý a levný elektrolyzér s alkalickou náplní. Jak je ošetřeno, aby se nedostávaly kapičky s obsahem KOH do motoru? Kupříkladu, KOH rozežere hliník či slitinu hliníku natotata. Z čeho bývají komponenty motoru?  Plus, vypálí se karbon všude? Může totiž jen tam, kde jde plamen.
    • Nj, tak to u me kazdopadne 😄 Ta synchronizace je ale lakava... i kdyz asi bez toho muzu byt
×
×
  • Create New...