Přejít na obsah

Originál 1.8T RS potencionální hodnota do budoucna?


Doporučené příspěvky

Ahoj kamarádi,

Téma do pléna: Originál 1.8T RS potencionální hodnota do budoucna? (uskladnit nebo střelit?)

Vlastním už nějaký pátek (cca 8let) originální RS ovci na LPG (už jsem takto sprzněnou koupil 🙂).

Při koupi někdy v letech páně 2012-2013 za necelých 200k měla nalítáno cca 140tis, serviska + druhý majitel.

Za těch 8 let se podívala různě do světa, nejdál byla se mnou až na ostrově Isle of Skye ve Skotsku 🙂 (bez problémů).

Nyní má nalítáno slušných 320tis.

Pravidelně servisováno a stále ve slušném origo stavu.

 

Je mi líto holku prodat a myslím, že do budoucna (možná naivně) bude mít slušnou hodnotu.

Nyní je na bazarech k dispozici cca 20-30ks a momentálně žádný červený hatchback, který mám já.

Není v dokonalém stavu, ale ani není zhuntovaná nějakým dvacetiletým dobytkem (kterým jsem ,,ne´byl, když jsem jí kupoval 🙂

Co myslíte? Hodit do garáže a nechat sedět na 10let nebo střelit za smutných 80k? Díky a zdar Jakub.

 

 

ovce 3.jpg

ovce1.jpg

ovce2.jpg

Odkaz ke komentáři

Já bych to nedržel, protože udržování oněch 10 let i při malém nájezdu bude vyšší, než potenciální růst. Navíc aby to bylo "investiční"  auto, tak to má hodně najeto, jak píšeš, není to TOP. Pár úprav tam je a to LPG by muselo jít taky pryč. Kola taky asi nejsou origo?

Odkaz ke komentáři
před 3 hodinami, HONZAV1 napsal:

Já bych to nedržel, protože udržování oněch 10 let i při malém nájezdu bude vyšší, než potenciální růst. Navíc aby to bylo "investiční"  auto, tak to má hodně najeto, jak píšeš, není to TOP. Pár úprav tam je a to LPG by muselo jít taky pryč. Kola taky asi nejsou origo?

Vše je originál včetně kol (17´spyder v TP) a auto je bez úprav (až na ten plyn). Nájezd je vyšší a je právě otázka jestli to má cenu, na druhou stranu, můžeme vidět jak raketově šli nahoru starý erka nebo rapidy. Jasně, tenkrát bylo vyrobených méně kusů a rs ovcí bylo nějakých 18tis ks, ale spousta z nich je zničená nebo rozsekaná, takže?? Každopádně děkuji za komentář, stále jsem na vážkách.

Odkaz ke komentáři

řekl bych že za pár let tam nějaký nárůst ceny bude, ale asi ne tak velký aby se ti to vyplatilo. přeci jen pokud bude jen stát, tak musíš mít na to místo, nechat to řádně ošetřit a celkově se o to starat ikdyž s tím nebudeš jezdit. Aby se ti to vyplatilo tak by musela být fakt v TOP originálním stavu, tedy bez LPG. Za mě, pokud nemusíš, tak neprodávat a dál jezdit, ale určitě nenechávat stát.

Odkaz ke komentáři

Najeté km, LPG, lakované boční lišty a buhví co ještě všechno neskutečně snižuje cenu. Vůbec nepočítej s tím, že to někdy prodáš za více než 80t Kč a to jen díky toho LPG.

Radši jezdi za levno dokud tě to bude bavit a pak to prodej, dokud motor ještě bude mít tlaky.

Cenu dělá pouze originalita a rozumné km.

Odkaz ke komentáři

Největší problém bych viděl v LPG. Zbytek auta dát do originál stavu nebude složité. Táta měl Garde v top stavu. Když ho dával pryč, tak cena byla nízká kvůli LPG, které tam někdo dával.

Otázkou pak je, jakou hodnotu máš na mysli. Je pravda, že pěkné RS si cenu drží kolem 100 tisíc už několik let, ale v blízké době bych nějaký raketový růst asi neočekával, navíc v téhle době. Před dvěma roky jsme pořídili v top stavu druhého žlutého sedana s plánem nechat auto uložené, ale nyní přemýšlíme o jeho prodeji. Ten stav momentálně nikdo ocenit nedokáže a držet auto kvůli tomu se nám už moc nechce. Navíc jako takový sběratelský kus vznikla edice 100 let motorsportu.

Odkaz ke komentáři
V 22. 1. 2021 at 18:22, Radas napsal:

Pěkně udržované auto, které dobře znám a o kterém vím, že ještě poslouží bych určitě nadával pryč.👍

Je to samozřejmě tvá svobodná volba 😉 , ale je třeba si uvědomit prodejní cenu vs. nájezd km😒

 

díky, stav a km vs cena je vždy boj 😄

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...