Přejít na obsah

E300de kombi - Boruvka


Doporučené příspěvky

Auto uz je tri tydny v servisu. Dekor je pry uz vymeneny, ale ceka se na RJ a to pry vezme jeste tak dva tydny. Konecne uz se ale naucili komunikovat, tak alespon s tim je zlepseni. V pulce prosince mame zase na otocku jet do CR, tak jsem zvedavej, jestli zase sedivym, nebo uz tim mym...

Odkaz ke komentáři

No, oni se zacinaji natahovat i dodaci lhuty novych aut - treba GLA uz ma cekacku pres 1rok... Nove auto mam mit k prebirani 1.9. Tak mam takovy pocit, ze ho budu konfigurovat a objednavat hned po novem roce - hned jak si vyzkousim nejakou delsi jizdu s novym C - porad premyslim, jestli ho zkusit, nebo zustat u E...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
2 hours ago, TomasB said:

Stribrne neni hybrid? Podle znacek.

Oboji je hybrid. To EL na mem aute je jen shoda nahod. Hybridy tu eko znacky nemaji.

5 hours ago, Babik78 said:

Tak co všechno dělali? Jinak ten pruh na zemi je super!

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
 

Menili ECU hlavni kamery, nejake dve pomocne jednotky, kompletne prehravali soft a menili komplet dekor interieru.

Odkaz ke komentáři

400d ma mnohem vetsi dojezd (ja vim, ze se ani s hodne lehkou nohou nedostanu realne pres 1tis km a prumer mam okolo 800-900km na nadrz) a funguje lip pri vyssich rychlostech, ale obecne pocit ze zrychleni mam malicko lepsi z te 300de - jednak ta moje je zadokolka (manzelcin 4matic jeste skoro nemam vyzkouseny), takze pocitove uplne jinde nez 4matic a pak tim, ze spousta kroutaku je k dispozici okamzite, tak je to o to jine. Treba kdyz potrebuju vyjet z krizovatky pri odbocovani rychleji, nez se rozjedou proti me auta co jedou rovne, tak na to je hybrid skvelej. Kde naopak zaostava, tak to je pruzne zrychlovani v rychlostech 200+ tam uz je ten rozdil hodne znat.

Odkaz ke komentáři
před 7 hodinami, Mezonek napsal:

400d ma mnohem vetsi dojezd (ja vim, ze se ani s hodne lehkou nohou nedostanu realne pres 1tis km a prumer mam okolo 800-900km na nadrz) a funguje lip pri vyssich rychlostech, ale obecne pocit ze zrychleni mam malicko lepsi z te 300de - jednak ta moje je zadokolka (manzelcin 4matic jeste skoro nemam vyzkouseny), takze pocitove uplne jinde nez 4matic a pak tim, ze spousta kroutaku je k dispozici okamzite, tak je to o to jine. Treba kdyz potrebuju vyjet z krizovatky pri odbocovani rychleji, nez se rozjedou proti me auta co jedou rovne, tak na to je hybrid skvelej. Kde naopak zaostava, tak to je pruzne zrychlovani v rychlostech 200+ tam uz je ten rozdil hodne znat.

Už jen když srovnáš zrychlení, nemůže z toho vyjít 300de vítězně.

Odkaz ke komentáři
[mention=226]TomasB[/mention] Tady tohle maji byt nejaka data z racelogicu. Nezkousel sem to, ale diky tomu okamzite dostupnemu kroutaku z baterek verim tomu, ze 0-50 bude jeste porad rychlejsi. Potom se to meni ve prospech 400d do tech 150, na 200 uz je tak vyrazny rozdil.
image.png.d294a911d49a6283e168800ce22bb35b.png
Twl kdyby do toho E dávali šestiválec a baterky tak to už by byl slusnej kalup. Už se těším až to zajedu a pak si ověříme jestli tě 0-100 o tu 1.2s dám [emoji2][emoji1]
Odkaz ke komentáři

Jen je tu nekdo Bio otec, ktery se snazi byt polar bear friendly a tak si poridi enviromentalne akceptovatelny rodinny vuz a hned si s nim ti mistni testosteronovi, benzinem nadopovani maniaci chteji pomerit pindiky.

AMG GT 63SE performance na vas, holoto! 😄

10 hours ago, Ol@f said:

Twl kdyby do toho E dávali šestiválec a baterky tak to už by byl slusnej kalup. Už se těším až to zajedu a pak si ověříme jestli tě 0-100 o tu 1.2s dám emoji2.png

Myslim, ze to byla primarni myslena za tim, proc zacali pracovat na hybridnich AMG...

p.s. porovnavam se s ostatnimi jen ve zrychleni 0-30 😉

Odkaz ke komentáři
  • Ol@f locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...