Jump to content

E300de kombi - Boruvka


Recommended Posts

před 18 hodinami, jirka3 napsal:

Ten znak na kapote je prisernej

Kterej? Ten Mezonkovo nalepenej nebo ten klasickej vystouplej?

Mě se na tom vpravo líbí víc jen ten nárazník. A Mezonkova maska s velkým znakem. Zkombinoval bych to.

Link to comment
  • 3 weeks later...

tak vcera bylo auto cely den v servisu - bylo tam nekolik problemu s drive pilot a parkovacim systemem. moc me neuklidnili, kdyz rekli, ze museli udelat strasne moc aktualizaci a par vymen HW a s tim, ze uz by to snad melo byt opravene, ale ze mam jezdit opatrne a ze mam dat hned vedet, kdyby s tim neco bylo, ze s tim budou pocitat... mam trosku pocit, ze v ramci toho, aby dokoncili vyrobu, nabrali soucastky od dodavatelu od kterych by to normalne nebrali.... Co me taky prekvapilo, ze narozdil od predchozi generaci uz tam neni automaticka zmena jizdniho pruhu s blinkrem. Stribrnak to me, tady jsem jen myslel, ze to neni dokodovane, ale vypada to, ze uz to nenabizi (i kdyz prodejce rikal, ze by to tam melo byt).

Link to comment

Kvalita aut je čím dál horší.. A to se snaží pořád měnit a přitvrzovat normy. Ale výsledek se nedostavuje, za mě je to jen byrokracie a ve finále realitu nikdo neřeší..

Co je ta automatická změna pruhu - jako že dáš blinkr a auto samo přejede bez tvého zásahu do volantu?

Link to comment

No, co jsem pochopil, tak predtim meli nasmlouvane proverene dodavatele, kde byla nastavena i urcita uroven kvality a jeji kontrola. V momente, kdy se zastavila vyroba a soucastky nebyly, tak museli prejit na system mensiho zla a brat od kohokoliv, kdo vicemene splnuje alespon technicke, ne kvalitativni parametry...

p.s. ted mi potvrdili, ze ten lane change assist uz v balicku neni na zaklade rozhodnuti evropskeho regulacniho uradu pro provoz na pozemnich komunikacich ci jak to prelozit...

Link to comment

Hele, ona to není úplně sranda změnit dodavatele i v době krize 😉 Vím dobře, jak tyhle procesy fungují a jak dlouho to trvá - bohužel dělám na kvalitě. A určitě MB to nebude dělat tak, že by si vzal plasty z Číny, když jinak bere z Evropy (nemyslím raw materiál, ale hotové komponenty). Spíš si myslím, že odflákli nějaké testování a teď se jim to postupně daří opravovat..

Link to comment

Ach jo, to je na po...

 

Dear Jiri,
 
First of all, I would once again like to apologize for the inconvenience related to your order.
 
As discussed by phone a few minutes ago, I can give you the following update regarding the trim replacement as agreed End of March.
 
In view of the global shortage of raw materials and the resulting delivery bottlenecks, your order is still affected by a delivery delay due to missing parts necessary for the trim replacement.
All the relevant spare parts have been ordered from our side. Our colleagues from After-Sales have also started the escalation process vs. the factory.
Unfortunately, we still do not have any further information so far regarding the arrival of the missing parts.
We will keep you informed as soon as we receive an update from factory.
 
Thank you for your understanding and your patience.

Link to comment

@krocan koukal sem,z e v konfiguratoru ho zatim maji, ale je otazka, jak je to s realnou dostupnosti. Vytahli z toho zatim "jen" inteligentni svetla. Zbytek tam porad je, i kdyz vim, ze uz nedovoli objednat burmeister, rozsirenou realitu a keyless... A to jsou jen prvky o kterych vim...

 

Jinak vcera mi prcek udelal dulek do dveri, priznam se, ze radost z toho fakt nemam...

 

Link to comment
před 28 minutami, Ol@f napsal:

a to jsem si vždycky říkal že nejlepší je koupit auto až když je facelift, že porodní bolesti modelu jsou vychtané a spíš se tam člověk dočká inovací. :wallbash:

Jo jo, to se říká obecně. Otázku je, zda to ještě v dnešní době platí.

Link to comment
22 minutes ago, Ol@f said:
56 minutes ago, Mezonek said:
No, po FL byl stribrnak, tohle se da po strance elektroniky povazovat za novou generaci... A presne jak rikas - porodnich bolesti je tu sakra hodne...

Aha já žil v domnění že borůvka je facelift

Boruvka je facelift faceliftu...zvenci facelift, na pohon se nesahlo, ale kompletne predelali architekturu elektroniky

Edited by Mezonek
Link to comment
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...