Přejít na obsah

Blatníky z druhovýroby


Doporučené příspěvky

Zdar borci!

Bohužel se nevyhnu výměně předního blatníku. Vzhledem k pořizovací ceně origoš nového blatníku (kolem 4tis), následného laku (u nás od 1,5tis) a naprosté nedostupnosti stříbrných blatníků na vrakáčích jsem se rozhodl jít opět do druhovýroby. Teď tam mám namontované blatníky z Taiwanu (asi 500kč za jeden), respektive jak říkal prodejce: ,,Plech co vypadá jako blatník, ale neni to blatník" (čti ,,bez homologace"), a jejich montáž byla úděsná. Chci se tedy zeptat, zda někdo nenarazil na blatník z druhovýroby, rozměrově sedící na auto, případně kde hledat? Potom bych se rád přeptal odborníků jak je to se zaměnitelností mezi sedan/kombi a face/předface? Na fóru bylo téma o výměně světel na face a tam byla výměna blatníku zmíněna jako nezbytná, zatímco u origo dílu je určení pro rok výroby 98-10. Nechápu. Moc děkuju za rady a samozřejmě i tipy, kde se někomu nějaký povaluje 😃

Přikládám pár fotek jak Taiwany po útrapách (ne)lícují

357EFC6E-4EAC-4BCE-9F66-7ADBFFC94976.jpeg

BB028980-BFC0-4401-9A9A-7DF270856DA5.jpeg

Odkaz ke komentáři

A proč se jich asi za ty peníze zbavuje?? 

1. všechny auta od 1996-2010 mají stejné blatníky

2. každý karosářský díl se musí napasovat, někdy víc, někdy méně, originál méně

3. vždy se pasuje před lakováním!!

4. toto sice na fotce vypadá jako hrůza, ale jsem přesvědčen, že lze tak  o min.80% vylepšit posunutím, ohnutím

Odkaz ke komentáři

Vzhledem k tomu, že sem uložení blatníku u dveří musel probrousit asi o centimetr tak, že zbylo jen pár milimetrů materiálu, si troufnu říct, že tenhle konkrétní blatník o moc víc vylepšit nešel. Jinak prodejce ve městě má origoše taky za nějakých 2.200,- Kč, tak půjdu asi touto cestou. Všem dík za rady a zkušenosti. Čistě za mě: druhovýroba blatníků už jen jako nouzovka. Kdo to ještě neřešil, toho to jistě čeká 😉 

Odkaz ke komentáři

Originál za tyto peníze je samozřejmě správná volba. Nevím, co se kde brousilo, ale to, co je vidět je, že blatník je příliš nízko a nesedí na hraně dveří. pokud by se toto srovnalo, třeba vypodložením na stojce podběhu, tak se blatník zvedne a zároveň "zaklopí", bude více či méně lícovat s hranou dveří a tím pádem i kapoty. Samozřejmě, že to nevidím na živo, ale vidím, co vidím a jak bych to řešil. Člověk musí být trochu kreativní :). 

Odkaz ke komentáři

Na neoriginálním blatníku je nutně zvětšit otvor pro šroubení, jinak bude takto odstávat viz foto,

Dával jsem také neorigo na Octavia 1 a bylo nutné protáhnout díry v držácích pro šrouby v blatníku, ktere drží blatník v půlce předních dveří.

 

Odkaz ke komentáři
před 16 hodinami, Gangbang Joe napsal:

jk79: chápu dobře druhovýroba v laku 2800,- za kus? Vypadá dobře

ano 

je a není, z metru to není poznat. Ono když to nebudeš dělat na autě a koupíš to na dálku vždy tam bude rozdíl v odstínu  laku,ale ve zkutečnosti to není skoro vidět,lepší než doma lakovaný,ten lak je jinak kvalitní

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Jako přijít a vidět tohle pripadne na autě, asi by me to taky poslalo do kolen 🥲
    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
×
×
  • Vytvořit...