Přejít na obsah

Škoda Octavia LX 1,4/44KW "Hlemýžď"


Doporučené příspěvky

ŠKODA OCTAVIA LX 1,4 MPI/44KW
objem motoru : 1397 ccm
výkon motoru : 44 kW
typ motoru : AMD (jedna z posledních evolucí legandárního Škodováckeho motoru OHV který byl
poprvé použit v roce 1969 do modelu Škoda 1000 MB následně i v modelech 100/110 ,
105/120/130/135/136 Favorit Felicia a Fabia )
převodovka : Škoda 14 K odvozná z modelu Felicia (jediná Octavia u které se řadí zpatečka
„dozadu“)
rok výroby : dle TP1999 (dle interního systému Škoda Auto a.s. vyrobeno 10.12.1998 jako jedno z
prvních vozidel osazených tímto agregátem)
uvedení do provozu : 25.02.2000 (cca rok na skladě u obchodníka )
– základní motorizace , pouze ve výbavovém stupni LX ( kola 175/80 R14 , bez centralního
zamykaní , bez bočních ochraných lišt , čirá skla , bez mlhových světel , manuální stahovaní
bočních oken , bez radia atd) cena 336.900 CZK
– prodávno v období 04/1999 – 03/2001 dle písemné informace z archivu Škoda Auto a.s.
vzniklo v uvedeném období pouze 727 kusů vozidel s touto motorizací ( tedy měně než
například sedanů Škoda 135GL (1020 kusů)/136 GL (1631 kusů), nebo Škoda 1000 MBG
(3287 kusů) které jsou již dnes považovaný díky nízkym počtům vyrobených kusů za raritní
– V letech 1996-2010 vzniklo 1 442 126 vozidel Škoda Octavia první generace jedná se tedy o
pouhých 0,05 % z produkce
– dle dobového interního materiálu pro prodejce Škoda Auto a.s., který se také podařilo
uchovat, měl tento model cílit na zájemce o Škodu Felicii , kteří místo bohaté výbavy ,
motorizace atd. preferovali nízkou cenu a o třídu větší vůz.
– Dále se v archivech podařilo k tomuto modelu dohledat i dobové testy a prezentace z
motoristických časopisů
– ve skutečnosti absolutní prodejní propadák , především díky naprosto zoufalé akceleraci a
pružnosti motoru , zrychlení z 0 na 100 km/v je tragikomických 18,5 s.
– toto konkrétní vozidlo s původními okresními SPZ a dochovaným původním TP
– najeto cca 185 tis Km
– záměrem je uchovat tento svým způsobem kuriozní model v co nejpůvodnějším stavu jako
budoucí youngtimer.

IMG-20200427-WA0016.jpg

IMG-20200427-WA0032.jpg

IMG-20200427-WA0035.jpg

IMG-20200427-WA0017.jpg

IMG-20200427-WA0027.jpg

Odkaz ke komentáři
Před hodinou, NameNotFound74 napsal:

Parádní kousek, to se jen tak nevidí. Já osobně jsem ještě 1.4 neviděl. Ale ta jízda musí být utrpení 😅

 

Jojo je to pravda, jízda je opravdu utrpením po městě to celkem jde, ale jak se vyjede z města na rovnou silnici je to konec 😃😃😃

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...