Jump to content

Škoda octavia combi 1.8t 4x4


Recommended Posts

před 26 minutami, Octavia 1.8t napsal:

Dobrý den sháním na netu informace o škoda octavia combi 1.8t 4x4 rv 2005. Nějak se me nedaří najít informace o tomto ročníku. Mohl by mě tedy někdo poradit kde seženu informace. Děkuji moc predem

Mam ji nově a někde jsem četl že jsou rarita ve 4x4 tento ročník. Zajímalo by mě zdali to je pravda. Jste jednou děkuji za nějaké informace

 

Link to post

Moc toho asi neseženeš. Zase taková rarita to není. V Octách 4x4 1.8T byl jen motor ARX, jiná 1.8T se tam nedávala. Je to defacto totožný motor jako AUM/AUQ.

Poslední díl má číslo: 1J5253609J

Je stejný jako pro jiné 1.8T. Když tak budu mít nejspíš na prodej starší koncový díl z RS.

Link to post
Před hodinou, LadikRS napsal:

Moc toho asi neseženeš. Zase taková rarita to není. V Octách 4x4 1.8T byl jen motor ARX, jiná 1.8T se tam nedávala. Je to defacto totožný motor jako AUM/AUQ.

Poslední díl má číslo: 1J5253609J

Je stejný jako pro jiné 1.8T. Když tak budu mít nejspíš na prodej starší koncový díl z RS.

Ano ARX má označení motoru. Právě že zatím bezuspěšně sháníme, chlapik co mě ji servisuje má rozložené sítě ale zatím nikde nic jen origo a to je docela dost peněz. Pokud by tam pasoval , tak bych ho bral. 

Link to post

ARX 2005 bude stejný jako každý jiný ARX. Díly tam budou stejné jako 110kW AUM a 132kW AUQ.

Teď jsem se trochu ztratil. Co konkrétně sháníte? Pokud je to myšleno na ten výfuk, tak stačí zadat to číslo dílu do jakéhokoliv eshopu s díly na auta a vyjede Ti nabídka výrobců - např. Tyll, Walker (konkrétně Walker WA 23477), Bosal (konkrétně BOSAL 282-131) a spousta dalších.

Na ten koncák z RS zítra kouknu. Chtěl jsem ho prodat hlavně kvůli RS koncovce, tak teď si nevybavuju, jestli není uříznutý až u tlumiče, aby se vůbec dal použít.

 

Link to post

Ano sháním ten koncák. Tak se podívejte jestli by šel použít a třeba bysme se dohodli. Mockrát dekuji

Mam tam totiž koncák na diesla sharan je zezhora pomlacenej aby se tam aspon trosku dal ale boucha mě do auta a ten zvuk je jak ladak. 

Link to post

ten origo bude dražší asi proto, že je to držák, mám origo výfuk na rs 1 z roku 2001 a je pořád funkční, další mám na octě 09 a taky ok, ale každý si musí přebrat co koupit a kolik to asi vydrží

Link to post

No kdybych vám řekl co se me stalo a ze semnou ten chlap co jsem od něj to auto bral jak semnou vyběhl asi byste se me smál.. A i přesto že věděl že čekám rodinu a ze uz nějaké deti mám a ze je v tom budu vozit...jeste se s ním budu tahat po soudech kvůli vadam co mě absolutně neřekl a musel o nich vědět... 

Bohužel si teď nemůžu dovolit origo výfuk celý nový ale tu koncovku bych potřeboval aby to nebouchalo do auta, kdyz jedu přes nerovnosti...

Link to post
před 21 hodinami, LadikRS napsal:

ARX 2005 bude stejný jako každý jiný ARX. Díly tam budou stejné jako 110kW AUM a 132kW AUQ.

Teď jsem se trochu ztratil. Co konkrétně sháníte? Pokud je to myšleno na ten výfuk, tak stačí zadat to číslo dílu do jakéhokoliv eshopu s díly na auta a vyjede Ti nabídka výrobců - např. Tyll, Walker (konkrétně Walker WA 23477), Bosal (konkrétně BOSAL 282-131) a spousta dalších.

Na ten koncák z RS zítra kouknu. Chtěl jsem ho prodat hlavně kvůli RS koncovce, tak teď si nevybavuju, jestli není uříznutý až u tlumiče, aby se vůbec dal použít.

 

Dobrý den koukal jste zda se dá ta koncovka použít odvaseho RS? Děkuji za odpoved

Link to post

Dostal jsem se k autu až dnes. Ten koncový díl není celý, je uříznutý kousek za tlumičem. Takže by se to muselo přivařit. Pokud se nepletu, je z auta rv. 2001, takže ta okrasná koncovka není zespodu už v úplně top stavu.

Jinak origo výfuk má tlumič z nerezu,ale problém je, že uhnívají ty trubky. 

Edited by LadikRS
Link to post

zadní tlumič na 4x4 nedělá skoro nikdo jako náhradu, ani Bosal, Walker, Tyll atd. Jediný kdo to dělá jsou poláci Izawit a pak myslím ještě jedna značka. V ČR to prodávají třeba tu -> https://www.eko-raj.cz/eshop/vyfuky-pro-automobily/237-izawit-18065-alu-vyfuk-skoda-octavia-4x4-18t-20i-19tdi-2001-2004-zadni-dil-5906750114705.html

https://www.eko-raj.cz/eshop/vyfuky-pro-automobily/239-izawit-18066-alu-vyfuk-skoda-octavia-4x4-18t-20i-19tdi-2001-2004-stredni-dil-5906750114699.html

Link to post

Taky jsem to zjistil až když jsem řešil nákup. Skoro všechny e-shopy špatně uvádí že jdou tlumiče z obyč Octavie i na 4x4 což je blbost, jsou úplně jiné. A jelikož je čtyřkolek tak málo tak to asi nikdo nechce vyrábět, takže buď origo nebo ty poláci a ty jsou za směšné peníze, to i kdybych to měl měnit po třech letech furt se to vyplatí. Ale zase se s tím taky moc neserou, je to jak pro benzín tak i naftu takže je hlučnější než orig.

Link to post

Dobrý den děkuji za snahu koncovku výfuku uz jsem sehnal od jednoho chlapíka co dělá 1.8t 4x4 v Liberci. Má to sice jako koníčka ale věnuje se tehle motorizaci uz 12let. Říkal že cena cca 800 až 1500 podle stavu výfuku. 

V 2. 7. 2021 at 17:18, LadikRS napsal:

ARX 2005 bude stejný jako každý jiný ARX. Díly tam budou stejné jako 110kW AUM a 132kW AUQ.

Teď jsem se trochu ztratil. Co konkrétně sháníte? Pokud je to myšleno na ten výfuk, tak stačí zadat to číslo dílu do jakéhokoliv eshopu s díly na auta a vyjede Ti nabídka výrobců - např. Tyll, Walker (konkrétně Walker WA 23477), Bosal (konkrétně BOSAL 282-131) a spousta dalších.

Na ten koncák z RS zítra kouknu. Chtěl jsem ho prodat hlavně kvůli RS koncovce, tak teď si nevybavuju, jestli není uříznutý až u tlumiče, aby se vůbec dal použít.

 

Dobrý den koukal jste zda se dá ta koncovka použít odvaseho RS? Děkuji za odpoved

Link to post

V pondělí jsem o pár příspěvků výše psal, co jsem zjistil. Pokud ale Dexter píše, že 4x4 má jiný tlumič, nedokážu říct, zda Vám bude pasovat. Vedení trubky bude nejspíše jiné, ale jak je na tom tlumič tvarově, nedokážu říct. Na základě ETKY jsem myslel, že koncové díly jsou totožné, ale prý tedy ne.

 

Edited by LadikRS
Link to post

Dobrý den děkuji za snahu koncovku výfuku uz jsem sehnal od jednoho chlapíka co dělá 1.8t 4x4 v Liberci. Má to sice jako koníčka ale věnuje se tehle motorizaci uz 12let. Říkal že cena cca 800 až 1500 podle stavu výfuku. 

V 2. 7. 2021 at 17:18, LadikRS napsal:

ARX 2005 bude stejný jako každý jiný ARX. Díly tam budou stejné jako 110kW AUM a 132kW AUQ.

Teď jsem se trochu ztratil. Co konkrétně sháníte? Pokud je to myšleno na ten výfuk, tak stačí zadat to číslo dílu do jakéhokoliv eshopu s díly na auta a vyjede Ti nabídka výrobců - např. Tyll, Walker (konkrétně Walker WA 23477), Bosal (konkrétně BOSAL 282-131) a spousta dalších.

Na ten koncák z RS zítra kouknu. Chtěl jsem ho prodat hlavně kvůli RS koncovce, tak teď si nevybavuju, jestli není uříznutý až u tlumiče, aby se vůbec dal použít.

 

Dobrý den koukal jste zda se dá ta koncovka použít odvaseho RS? Děkuji za odpoved

Ano vím četl jsem to pán má pro mne na 4x4...

Link to post

Tak to jo, já se ztratil v těch citacích v příspěvku a nevěděl, co k čemu patří.

 

Snad se pán opravdu v 1.8T vyzná. Měl jsem podobné doporučení na "supr borce na 1.8T". Po mé zkušenosti se "supr borcem" jsem se začal 1.8T raději věnovat sám. Protože namontovat BOV opačně a na cvakající zdvihátka říct, že je tam 20 ventilů, tak co čekám, že to potichu nebude, tak to člověk musí být opravdu borec 😃

Edited by LadikRS
Link to post
Před hodinou, LadikRS napsal:

Tak to jo, já se ztratil v těch citacích v příspěvku a nevěděl, co k čemu patří.

 

Snad se pán opravdu v 1.8T vyzná. Měl jsem podobné doporučení na "supr borce na 1.8T". Po mé zkušenosti se "supr borcem" jsem se začal 1.8T raději věnovat sám. Protože namontovat BOV opačně a na cvakající zdvihátka říct, že je tam 20 ventilů, tak co čekám, že to potichu nebude, tak to člověk musí být opravdu borec 😃

Tak to jste mněl asi vážně smůlu...borec je z Liberce a snad teda tomu rozumí..ale jelikos to dělá jako koníčka, tak si od něj výfuk jen vemu a mám na to svého mechanika co mě ho tam dá...

V 2. 7. 2021 at 17:18, LadikRS napsal:

ARX 2005 bude stejný jako každý jiný ARX. Díly tam budou stejné jako 110kW AUM a 132kW AUQ.

Teď jsem se trochu ztratil. Co konkrétně sháníte? Pokud je to myšleno na ten výfuk, tak stačí zadat to číslo dílu do jakéhokoliv eshopu s díly na auta a vyjede Ti nabídka výrobců - např. Tyll, Walker (konkrétně Walker WA 23477), Bosal (konkrétně BOSAL 282-131) a spousta dalších.

Na ten koncák z RS zítra kouknu. Chtěl jsem ho prodat hlavně kvůli RS koncovce, tak teď si nevybavuju, jestli není uříznutý až u tlumiče, aby se vůbec dal použít.

 

Dobrý den koukal jste zda se dá ta koncovka použít odvaseho RS? Děkuji za odpoved

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...