Jump to content

Cena nového DPF


Recommended Posts

Zdravím, chci se zeptat nevíte někdo kolik stojí nové DPF na škodu Octavii  r.v.2012 2.0 TDI commonrail 103 kW ze Škoda servisu mě napsali že na můj vůz nejde objednat economi díl a filtr prý stojí 56 tisíc to se posrali né. Má někdo možnost podle vin zjistit zda je to opravdu možné těch 56 tisíc a není levnější řešení? Zde je VIN TMBHE61Z0C2071695

zde odpověď ze servisu

 

Dobrý den,
Děkuji za kontaktování našeho servisu.
Bohužel k Vašemu vozu dle daného VIN nelze objednat ,,econom" díl. To znamá že X díl ( musí se vracet Váš díl ) Cena  za díl je 56tisíc vč. DPH samotná práce je pak do 5000,- kde lze užíz jak na material tak na práci 10% slevu v rámci šekové knížky.
Pokud se rozhodnete realizovat opravu prosím o kontaktování a domluvení termínu na opravu.
S přátelským pozdravem... 
Link to post

Byl jsem u kolegy, který dělá ve škoda servisu a měřil mi zanesení DPF, v průběhu měření jsem se ho ptal na kolik by vyšel nový DPF pokud by bylo již nutné vyměnit, říkal že economi do mojeho CFHC 17 000,- naštěstí mám čas.

Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk

Link to post
V 31. 7. 2021 at 15:55, Radas napsal:

Byl jsem u kolegy, který dělá ve škoda servisu a měřil mi zanesení DPF, v průběhu měření jsem se ho ptal na kolik by vyšel nový DPF pokud by bylo již nutné vyměnit, říkal že economi do mojeho CFHC 17 000,- naštěstí mám čas.

Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk
 

Ahoj tak nevím jak se ten tvůj kolega dostal na tak pěknou cenu 17 tisíc mám další dvě odpovědi ze servisu a v jednom je cena stejná 56 tisíc jako v tom prvním a třetí servis uvedl cenu 25 tisíc filtr + 3000 těsnění celkem tedy 28 tisíc to je o 11 tisíc pořád víc než ti říkal kolega. Tak nevím jak je to možné.

Link to post

Když jsem auto kupoval v roce 2017 tak jsem se ve Škodě ptal na kolik výjde DPF a to si pamatuju naprosto přesně že cena byla 56 000,- a pikolík mi říkal, že mají i akce DPF za  25 000,- 

Víc Ti k tomu neřeknu a info o cenách od @header009 je přímo na jejích stránkách škoda, tak si to vytiskni a zajdi za něma do servisu a zrovna jim to ukaž proč mají jiné ceny

Link to post
  • 1 month later...

Economy DPF filtry byla jednorázová akce kvůli DG aféře a bylo to plánováno na rok maximálně dva dle vyčerpání zásob.

Economy DPF filtr už minimálně rok nekoupíte nikde. 

Originální filtr stojí kolem 45 tisíc + asi 20 K záloha do navrácení starého filtru - v případě autorizáku ten to krok není, filtr vám jednoduše nevrátí a naúčtují cca. 60K za výměnu.

Varianta jak ušetřit:

JMJ - cca. 12-16 tisíc - je to víceméně podvod a filtr nefunguje. Pokud půjdete poctivě na emise tak neprojdete.

Varianta dílu z Kordieritu (cca 30K) - trochu jiný materiál než se dodává v originálu, ale funguje. Jak dlouho na těch to motorech nedokážu říct, ale životnost bude asi o proti originálu poloviční. Chování motoru těžko odhadnout.

Pokud to chcete opravit tak aby se to dalších 150K+ km nemuselo řešit, tak jedinou cestou je dát jim těch 60 klacků.

Osobně bych JMJ nekupoval, podle mě vyhozené prachy a neliší se to od vykuchání filtru a SW úpravy...

 

Ať už se vydáte cestou jakoukoli, ty peníze tam nakonec stejně necháte:

čistě papírově životnost vůči hodnotě:

JMJ - 15K -  životnost dva roky tj  cca 15-30K km (do emisní kontroly)

DPF z Kordieritu - 30K - životnost 60-100K km 

Originál - 60K - životnost minimálně 150K km ale spíš kolem 250 až 300K km.

 

Originál stejně vychází nejlevněji.

Edited by 15degren
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím ve spolek mám na Vás otázku jde mi strašně blbě řadit. Když řadím tak mi přijde, že je to všechno gumové. Jakákoliv rychlost, když zařadím tak je tam strašná vůle a i řadička je strašně pohyblivá. Celý ten komponent v motor. prostoru tak je strašně vykvedlaný. Je možnost výměny nějakého dílu na šlo řazení zase “ normálně “ ?    Omlouvám se za blby popis ale sám nevim jak bych to popsal 🙄
    • seknutý (přidřeny) ventilátor pod palubkou (schránkou spolujezdce), návod je zde i s opravou, pohledej  
    • Zdravím, když sednu do auta a zapnu klíček tak se mi z přístrojovky ozve šílený zvuk jako by "seklý" ventilátor nebo něco.. Pak se rozjedu, chvíli to řve a pak to přestane. Začne to třeba pak při couvání zase nebo když zastavím a vypnu zapalování a pak zase nanovo. V jednom servisu se tím moc nechtěli zabývat, že to je omrd to celé sundávat a zjišťovat tak bych to rád s někým někde pořešil. Asi to bude něco s topením, protože auto netopí jak by mělo.. Máte nějaký nápad co s tím?? 
×
×
  • Create New...