LukaK12 0 Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 Zdravím, potřeboval bych poradit, kde se nacházejí ventil odvzdušnění víka hlavy v moru 1.8TSI OC 2 FL. Potřeboval bych ho zkontrolovat, protože mám podezření na tento problém: Odkaz na fórum Jinak problém se projevuje tak, že po zastavení se zapnutým motorem jsou v kabině cítit spaliny. Stačí zastavit klidně jen na červené. A taky v poslední době je znatelně vyšší spotřeba oleje může to s tím souviset? Ještě mě napadlo, že by to mohl být špatný vlnovec, ale ten byl nedávno měněný cca (půl roku zpět) A problém zase začal a přijde mi, že je to ještě horší. Díky mc 0 Quote Link to post
marek16 2 Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 ono stačí špatně namontovat těsnění na výfuku nebo nedodržet přesně montážní postup (momenty, atd), a může to fučet nějakou dírou od něj... 0 Quote Link to post
LukaK12 0 Posted October 14, 2021 Author Share Posted October 14, 2021 @marek16 myslíte, že by to bylo poznat při nastartovaném autu, když bych na to kouknul ze spodu? Ale určitě by to chtělo kouknout i na ten ventil hlavy ale ten nevím kde přesně je, a to by mohlo souviset i s tím, že motorový prostor je od oleje. Rozhodně díky za odpověď. 0 Quote Link to post
hado 11 Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 Dielenská príručka - mal by to byť bod č. 14 na tomto obr. 0 Quote Link to post
LukaK12 0 Posted October 14, 2021 Author Share Posted October 14, 2021 @hado Díky moc. Jak přijedu domů, tak na to mrknu. 😉 0 Quote Link to post
LukaK12 0 Posted October 14, 2021 Author Share Posted October 14, 2021 Jedná se mi o to, že v poslední době pociťují pár zvláštních věci a jevů. Určitě ten nejznatelnější je zápach spalin v kabině ale pouze při zastavení a zahřátým motoru. Zkoušel jsem prověřit ventil odvzdušnění víka hlavy válců a ten se zdá že je v pořádku. Dále jsem prověřil výfukové vedení a třeba vlnovec (měněný cca 1 rok zpět) se záda taky v pohodě. Ten stejný zápach je i cítit u motoru. Další se k tomu přidala i větší spotřeba oleje (5w-30) vím že je velká tolerance, ale dřív se nemuselo tolik dolívat.A dneska se k tomu přidala i kontrolka chybějící chladící kapaliny (je cca u minima)Poslední, čeho jsem si všimnul je velký kouř cca po tom, co auto tak 3h nejelo. Ale nikdy jindy z toho moc kouře nejde. Děkuji moc a za jakoukoliv sebemenší radu budu rád. 0 Quote Link to post
header009 317 Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 Kód motoru ? 0 Quote Link to post
LukaK12 0 Posted October 14, 2021 Author Share Posted October 14, 2021 (edited) @header009 CDAA Edited October 14, 2021 by LukaK12 0 Quote Link to post
header009 317 Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 (edited) Byla nějak řešena spotřeba oleje ? Edited October 14, 2021 by header009 0 Quote Link to post
LukaK12 0 Posted October 14, 2021 Author Share Posted October 14, 2021 (edited) @header009 Právě že ne, je to docela čerstvý problém cca tak měsíc dozadu. Edited October 14, 2021 by LukaK12 0 Quote Link to post
header009 317 Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 (edited) Necituj ty předchozí příspěvky, vypadá to jak na matějský pak. A hlavně to je proti pravidlům .. Auto máš od začátku, kolik má najeto ? Edited October 14, 2021 by header009 0 Quote Link to post
LukaK12 0 Posted October 14, 2021 Author Share Posted October 14, 2021 (edited) @header009 Auto mám téměř od začátku (původně s ním jezdil někdo jiný – známy). Nyní už má najeto téměř dost 270k. Ale při 90k se měnily pístní kroužky právě kvůli vyšší spotřebě oleje. Edited October 14, 2021 by LukaK12 0 Quote Link to post
header009 317 Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 Proto jsem se tě na to ptal, jestli se někdy nějak řešila spotřeba oleje.... Když vidím jak to hulí, tak to vidím celkem dramaticky, nechci tě ale nějak strašit... Nahoře máš vyvěšené téma, kde je devadesát stránek podobných problémů a řešení tam bych se zaměřil. Já ti od stolu opravdu nic neporadím ale moc bych s tím neotálel. 0 Quote Link to post
LukaK12 0 Posted October 14, 2021 Author Share Posted October 14, 2021 @header009 jasně, do servisu to dám co nejdřív. Zkusím ještě něco počíst. Ale takhle hulit to začne jen po tom co se s tím dojede a cca za 3h znovu nastartuje. Potom co se motoru zahřeje tak už to nehulí. Jinak hlavně jsem chtěl vědět proč jde ten smrad spalin do kabiny. Ale chápu, toto nikdo jen tak od stolu nevyřeší. 0 Quote Link to post
header009 317 Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 Auto normálně moc nesmrdí, to znamená řešit příčinu smradu a až po tom jak se dostává do kabiny.. Příklad, stačí když kape kolem spony chladící kapalina, nebo jiná kapalina na rozpálený motor nebo výfuk a je z toho dost nepříjemnej smrad a to si piš, že při stání nebo pomalé jízdě rozhodně do kabiny proniká... Za mě je smrad v kabině důsledek, nikoliv příčina.. 0 Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.