Přejít na obsah

E 400D All-Terrain


Doporučené příspěvky

Tak vidíš, že se dá jezdit za méně. Trochu se seznámíš a příjdeš na to. Já cestou zpět 200km spotřeba 6,2 a to jsem měl cestou regeneraci, kde to rázem dokáže žrát třeba i 15/100. A jel jsem vydyndanej po celém dni jak to tam padlo na tempomat mezi 130-140 dálnice, což je skoro celá cesta a mimo do 140.

Odkaz ke komentáři

Jak kdy. Třeba ráno jsem jel rychleji, protože mě tlačil čas. Tak jsem i chvíli byl pod 180. Je to jak spěchám, jak mám náladu, jak jsem unavenej, jak nespěchám. Někdy taky třeba zaklapnu kilo, dojedu kamion a nechám to jet za ním a klidně počtu na netu. Jedním okem to dozoruji, druhým čtu. On si sám řídí, hlídá,... Nebo u toho telefonuji a relax.Jindy jsem schopnej doslova letět nízko nad zemí. V podstatě opravdu rychlostí malých letadel.

Odkaz ke komentáři

A to bylo keců, jak to nejde. Jde to a jde to bez jakékoliv snahy samo. Není třeba se vůbec omezovat. A teď tě ještě můžu poštengrovat, že můžeš docílit průměrky pod 4, když se budeš snažit. Ano, Eko rally se dá s tímto zajet pod 4, a to i výrazně. V mém vlákně jsou jistě fotky, pokud jsem je nepromazal.

Nejvíc spotřebu dělají rozjezdy. Jakmile jsi na oběžné dráze, žere to ho*no, hodně paliva je třeba, aby jsi se dostal na oběžnou dráhu.

Odkaz ke komentáři
před 10 hodinami, Mezonek napsal:

Panove, ze vam to neni blby.. koupite si 250kw V6 a resite kdo jizdou na Eco udela mensi spotrebu? To je jako sbalit dve pornoherecky a stengrovat se, kdo s tou svoji dela min zvrhly veci... 🤷‍♂️

Jsem tu včera chtěl napsat, ze si tu připadám jak v sekci Octavia 1.9tdi 🙂

Odkaz ke komentáři

Kluci, ale jsme přece na Octavia Fóru, nebo ne??? [emoji48][emoji48][emoji48][emoji16][emoji16][emoji16][emoji6][emoji6][emoji6][emoji848][emoji848][emoji848]

Já si myslím, že to bude spíš o tom, že ty motory dokážou jezdit opravdu velmi úsporně a evropská unie proti velkoobjemovými motorům tak brojí.

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

No, ty mas nezavisle topeni,nebo ne? Ja musim taky pres menu klimatizace, ale kvuli tomu, ze tam kde normalne to tlacitko predtim bylo, mam ted jinou funkci. Na 220d jsem to mel klasicky mezi fyzickymi tlacitky.

 

Tak jak je to tady: https://www.auto.cz/galerie/testy/62064/dlouhodoby-test-mercedes-benz-e-220-d-kombi-jak-se-s-nim-jede-do-parize-a-zpet-ve-ctyrech?foto=8

Upraveno uživatelem Mezonek
Odkaz ke komentáři
Takze to je jeste treti layout - ze si spolujezdec nastavuje vlastni zpusob ofuku - to jsem jeste nevidel [emoji846] Nenapadlo by me, ze bude tolik verzi. A mrzi me, ze ja uz tam nemam ty rucickovy hodiny - chybi mi tam.
Se ti nedivím, a hlavně to divné prázdno po nich. Kdyby tam aspoň něco přemístili. Třeba startovací tlačítko.

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...