Jump to content

E 400D All-Terrain


Babik78

Recommended Posts

Tak vidíš, že se dá jezdit za méně. Trochu se seznámíš a příjdeš na to. Já cestou zpět 200km spotřeba 6,2 a to jsem měl cestou regeneraci, kde to rázem dokáže žrát třeba i 15/100. A jel jsem vydyndanej po celém dni jak to tam padlo na tempomat mezi 130-140 dálnice, což je skoro celá cesta a mimo do 140.

Link to post

Jak kdy. Třeba ráno jsem jel rychleji, protože mě tlačil čas. Tak jsem i chvíli byl pod 180. Je to jak spěchám, jak mám náladu, jak jsem unavenej, jak nespěchám. Někdy taky třeba zaklapnu kilo, dojedu kamion a nechám to jet za ním a klidně počtu na netu. Jedním okem to dozoruji, druhým čtu. On si sám řídí, hlídá,... Nebo u toho telefonuji a relax.Jindy jsem schopnej doslova letět nízko nad zemí. V podstatě opravdu rychlostí malých letadel.

Link to post

Dneska ten Litvínov tam opět za 6,7, ráno jsem zase více tlačil na plyn, protože čas. Odpoledne zpět, ještě přes Průhonice a Pardubice, něco pořešit po městě a pak domů. Dojel jsem s průměrem 5,7 a to jsem jel dálnice 140. Jen jsem už využíval více plachtění a jel na pohodu. 

Link to post

Panove, ze vam to neni blby.. koupite si 250kw V6 a resite kdo jizdou na Eco udela mensi spotrebu? To je jako sbalit dve pornoherecky a stengrovat se, kdo s tou svoji dela min zvrhly veci... 🤷‍♂️

Edited by Mezonek
Link to post

A to bylo keců, jak to nejde. Jde to a jde to bez jakékoliv snahy samo. Není třeba se vůbec omezovat. A teď tě ještě můžu poštengrovat, že můžeš docílit průměrky pod 4, když se budeš snažit. Ano, Eko rally se dá s tímto zajet pod 4, a to i výrazně. V mém vlákně jsou jistě fotky, pokud jsem je nepromazal.

Nejvíc spotřebu dělají rozjezdy. Jakmile jsi na oběžné dráze, žere to ho*no, hodně paliva je třeba, aby jsi se dostal na oběžnou dráhu.

Link to post
před 10 hodinami, Mezonek napsal:

Panove, ze vam to neni blby.. koupite si 250kw V6 a resite kdo jizdou na Eco udela mensi spotrebu? To je jako sbalit dve pornoherecky a stengrovat se, kdo s tou svoji dela min zvrhly veci... 🤷‍♂️

Jsem tu včera chtěl napsat, ze si tu připadám jak v sekci Octavia 1.9tdi 🙂

Link to post

Tak aby to nebylo jen o spotřebě. V pátek mě vyfotil radar a už v pondělí jsem měl pokutu v datovce.

Jinak jsem přišel na to, že když mám spuštěné android auto na pozadí s Waze, tak to radary hlásí přes M-B navigaci.

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Link to post
před 1 hodinou, ketys napsal:

Jsem tu včera chtěl napsat, ze si tu připadám jak v sekci Octavia 1.9tdi 🙂

Jo, přesně jsem si na to vzpomněl, když se řešilo kdo za kolik jezdí. Jako mít V6 za skoro 2 mega a řešit spotřebu 🤦. Když chci opici musím počítat, že žere banány....

Link to post

Kluci, ale jsme přece na Octavia Fóru, nebo ne???

Já si myslím, že to bude spíš o tom, že ty motory dokážou jezdit opravdu velmi úsporně a evropská unie proti velkoobjemovými motorům tak brojí.

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Link to post

Ale vzdyt tady nikdo nejezdi za 4. Takze to neni o zadne eko jizde. Se 400d proste normalne muzes jezdit kolem 6,3 bez jakehokoliv omezovani a snahy. Kdyz chces, tak letis nizko nad zemi, kdyz chces tak se kochas a motor se jen prevaluje na volnobehu, tam kde jina auta funi.

Link to post

Pánové, jde nějak prosím nastavit, aby se automaticky po nastartování auta zase na klimatizaci zapnula synchronizace teplot? Já jsem na to zatím nepřišel. Vždy to musím zapnout ručně. Prostě si to pamatuje poslední nastavení. Díky

Link to post

Fyzické tlačítko??? Já jsem přišel akorát na to, že prostředním tlačítkem, kterým se dostanu do menu klimatizace a tam to zapnu. Naštěstí je to první volba, takže jenom potvrdit.

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Link to post

No, ty mas nezavisle topeni,nebo ne? Ja musim taky pres menu klimatizace, ale kvuli tomu, ze tam kde normalne to tlacitko predtim bylo, mam ted jinou funkci. Na 220d jsem to mel klasicky mezi fyzickymi tlacitky.

 

Tak jak je to tady: https://www.auto.cz/galerie/testy/62064/dlouhodoby-test-mercedes-benz-e-220-d-kombi-jak-se-s-nim-jede-do-parize-a-zpet-ve-ctyrech?foto=8

Edited by Mezonek
Link to post

Já to mám taky s nastavením spolujezdce zvlášť. A nemám rád, jak na to někdo sahá, protože pak to musím zase házet do mono a to mě sere. Typicky mi tam chmatá manželka a pak ty tendence má jeden kamarád, kterej nadrzo cpe pazoury hned všude.

Link to post
Takze to je jeste treti layout - ze si spolujezdec nastavuje vlastni zpusob ofuku - to jsem jeste nevidel Nenapadlo by me, ze bude tolik verzi. A mrzi me, ze ja uz tam nemam ty rucickovy hodiny - chybi mi tam.
Se ti nedivím, a hlavně to divné prázdno po nich. Kdyby tam aspoň něco přemístili. Třeba startovací tlačítko.

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zesilovač má svou pojistku a ta je v pořádku. Ale děkuji za snahu pomoct 
    • Nemá soud system svou vlastní pojístku ? jen mě to napadlo, možná jiní poradí a nebo je system KO, možná jej prověřit, nebo zapojit rádio bez sound systému a otestovat,
    • Dobrý den. Mám problém s rádiem Audience na své Octavii 2 před fl. Nedopatřením se mi podařilo vyzkratovat pojistku rádia. Po výměně pojistky rádio svítí, jde ladit stanice atd... ale nejde zvuk z reproduktorů. Repro systém sound system. Prosím o radu po čem pátrat případně co vyřešit. Děkuji 
×
×
  • Create New...