Jump to content

E 400D All-Terrain


Babik78

Recommended Posts

  • 1 month later...

Ja teda na svoji sedacce nasel takovy maly kousek, ktery lehce utrpel oskrabani. Nevim od ceho, evidentne od nejakeho obleceni. Neprisel jsem na to, od ktereho. Je to takove, ze jsem si toho vsimnul nahodou. Nejaka preska nebo nevim od ceho. Je to bodove a evidentne od dlouhodobeho oderu. Je to na operadle. 

Link to post

S tim clovek ale bohuzel nic nenadela. Zase si kupovat obleceni podle auta je nesmysl. Nastesti je to opravitelna vec. Muj tata taky nosi obleceni od Bushman a ty cvocky tam jsou vsude. A kdyz ho vezu Audinou, tak si vzdycky necim dotkne ty kuze a je to. 

Link to post
  • 3 weeks later...

Jak jako nevztahuje ? 

Buď je tam mechanické poškození, vnější vliv tudíž se záruka nevztahuje, žádná. 

Je pravda, že já jsem měl k té prodloužné záruce ještě servisní smlouvu, takže nevím co přesně šlo z čeho ale za 5 let a 350Tkm jsem neslyšel že něco neuznávají...  A to že toho povyměňovali.. 

Link to post
před 5 hodinami, Babik78 napsal:

Výbava podle VINu: https://mb.vin/

Jinak servis, samozřejmě reklamaci rozpárané sedačky odmítnul. Pouze dva roky a prodloužená záruka se nevztahuje, ale že to zkusí, ale z 99% procent to zamítnou. Tak jsem zvědav.

Jak nevztahuje. Já mám záruku 4 roky bez omezení km a žádné takové vyjebávky tam nejsou. Kardan šel na záruku letos a to bylo autu 2,5 roku.

Link to post
  • 3 months later...

Ahoj, je tady mrtvo. Nikdo nic nepíše, tak napíšu něco z mého soužití s Medvídkem při celkové nájezdu 56tis km a mnou najeto 30tis.

1. Záruka rozpárané sedačky neuznána - nekompromisně.

2. Musím dolévat olej cca po 15tis km 1l. No, ale už aspoň vím co a nemusím kupovat 1l v Mercedesu za 1000Kč, ale stačí za 300Kč/l.

3. Dá se věřit aplikaci a měřáku ukazatele AdBlue? Mám 28% a auto už řve, že chce dolít. Nechce se mi teď dolívat, než auto půjde v lednu na garančku a měly by to dolít.

4. Byl jsem hrozně šikovný a zavřel si auto pod vrata garáže. A štípnul jsem si střešní okno. No, výměna prý 35tis + 2hoďky práce. Tak to asi nechám vyměnit na pojistku. + odřený hagus

5. Těším se jak malé dítě na Android Auto Coolwalk, protože aktuální mapy mě serou svojí neaktuálností. Některé kruháče rok otevřené a nic. Dokonce v aplikaci mají satelitní podklady novější než mapy v autě.

6. Chci vyzkoušet servis v Jihlavě. Na netu mají jenom 100% reakce. Máte někdo zkušenost?

7. @TomasBmáš nějaké info o kardanu? Co bylo příčinou?

8. V květnu mi někdo udělal pozdrav na dveřích. Naneštěstí to vidím jenom já. 🙂

9. Stále jsem se nevzdal touhy mít bezklíčkové odemykání a zamykání. Ale už mě to tolik nesere.

10. Občas mě cukne převodovka na 1 - 2 - 3. Hlavně v kolonách. Není to nic co by Vám vylilo kafe z ruky, dle diskuzí je to normální.

11. Dle pneuservisu mám brzdy pořád OK. Prý jsem na 50%. Což považuji za slušné, protože někdo už v 50tis mění desky.

12. Auto mě pořád neskutečně baví. Komfortem, dynamikou a spotřebou. Předjíždění je prostě extáze a jízda po dálnici čirá radost s jakou lehkostí to auto letí 170km/h a tváří se, že jede 110km/h.

Tak ať to i dál jezdí bez poruch a s radostí!

2022-10-25 22.59.30.jpg

2022-10-25 22.58.33.jpg

Link to post

Jak to, že neuznali sedačku? Proč? AdBlue mi vystačí tak na 3-4x tolik, kolik ukazuje dojezd. Kardan jen tolik, že to byla opravdu nějaká výrobní vada, alespoň tolik info ze servisu. Když prej výrobce vidí reklamaci jako neopodstatněnou, tak jim prý krátí plnění nebo neproplatí vůbec. Tohle plně uznali.

Link to post

Na sedačku se prodloužená záruka nevztahuje. Pouze 2 roky. A já to reklamoval po dvou letech a půl letech.

S tím AdBlue má stejnou zkušenost. Hlásí mi dojezd 1500km, ale podle zkušenosti to je tak 4000km.

Jinak budu reklamovat ještě jednu věc a to nefunkční výhřev levé loketní opěrky. Když jsem se ptal jestli na to někde není zvlášť pojistka, tak už mě upozorňoval, že jsem si určitě o loketní opěrku opřel loket a přerušil vyhřívání. Prostě mě připravoval na to, že to zamítnou. Proto chci zkusit servis v Jihlavě.

Link to post

A ve kterém servisu ti to zamítají? Ona není loketní opěrka k opírání se loktem? Jihlava, myslím,  patří vůbec největšímu Mercedesu u nás. Ten bere auto rovnou od výrobce, ne přes importéra. Já si nemohu vzpomenout, jak se jmenují, ale jsou hlavně přes náklaďáky, autobusy, ale i nějaké osobní přes ně jdou. Ten samej majitel má i dopravní firmu. Si nemůžu vzpomenout, ale kamarád se s ním zná trochu.

Link to post
  • 3 weeks later...

Jen pro zajímavost jaké máte napětí na baterce na svorkách??? Já po ujetí 600km 12,26V. To mi přijde dost málo. Ale na Espace IV (taky inteligentní dobíjení) 12,2V. Tak to asi hodím na nabíječku.

Tak jenom pro zajímavost, v menu údaje o motoru ukazuje napětí 12,1V - podle všech příruček je to téměř vybitá baterie a auto mlčí a startuje na brnk. Těsně po nastartování to klesne pod 12V. Chudák baterka a zkurvené inteligentní dobíjení. V menu jsem se koukal kdy baterka dobíjí a je to defacto jenom na jízdu bez plynu z kopce. Takže když to ženu po dálnici 600km, tak se baterka stejně nedobije. No nic, snad dneska přijedu domů brzo a dám to na nabíječku. Co používáte jako kostru? Hned vlevo vedle baterky na nosníku?

Link to post

MB baterii nemá přístupnou. Jsou tam vyvedený na kastli takový pevný kolíky + a - na připojení nabíječky.

Já používám ten "kolík", co je k tomu od výrobce (teď si nevybavuju, jak to přesně vypadá). To samé i na plus.

Link to post

nestihneš, ale jestli je to jako u VW a Audi pod sedačkou řidiče nebo Mk.5 R32 v kovovém kastliku v kufru tak te zahoření úplně trápit nemusí

Link to post

Mi to ukazuje skoro furt 14,8V. A MB má evidentně velmi dobře udělanej batery management, kde baterky netrpí. Kugu dobíjím každý víkend, Mercedesa jsem ještě nikdy nepřipojil na nabíječku. Obecně je to tak, že u MB s baterkama nejsou problémy, že by se měnily po 2 letech jako je tomu třeba jinde, viz. Ford.

Link to post

Ja musim u obou aut vyndat vzduchovej filtr, abych se k ni dostal

Nevim, jak to chodi, ale hasici to v pripade nouze asi vezmou nuzkama, nebo?

@TomasB na Fordu jsem menil baterku po deviti letech, ted je tam druha pres pet let. Dobijim tak jednou za 3 roky, kdyz se nudim 🙂

Na MB se davala loni po koupi nova, puvodni byla uz dost kozena, ale mela 10 let

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...