Jump to content

prodej na náhradní díly


Zachyman

Recommended Posts

Dobrý den,neměli byste zájem odkoupit vrak Škody Octavia 2?Výbava byla Laurin&Klement.Z motoru by se dalo použít určitě turbo.Interiér je v pořádku.Kožené sedačky,přední vyhřívané,dveře mimo levých předních a všechna skla nepoškozená.Zadní světlomety,tažné zařízení také v pořádku.Pošlu vám fotografie.Motor BKD tdi 1.96,103 kw.Fotky se sem nevejdou,pošlu vám je do mailu.

Přílohy

DobrýDobrý den,neměli byste zájem odkoupit vrak Škody Octavia 2?Výbava byla Laurin&Klement.Z motoru by se dalo použít určitě turbo.Interiér je v pořádku.Kožené sedačky,přední vyhřívané,dveře mimo levých předních a všechna skla nepoškozená.Zadní světlomety,tažné zařízení také v pořádku.Pošlu vám fotografie.

Konverzace

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
    • urob diagnostiku..ta ta posunie dalej...ak ti hodi do nudzaku tak ti zapise chybu a potom mozes riesit a hladat dalej..ak tak hod do servisu a za par KC ti urobia vypis a poradia...
×
×
  • Create New...