Přejít na obsah

Únik oleje 1.8t 132kw


Doporučené příspěvky

Zdravím, chtěl bych se zeptat. Nemáte nějaké zkušenosti s možnými úniky oleje? Měl jsem hodně blbě přetěsněné ventilové víko tak jsem ho přetěsnil nově zároveň vyměnil olej. Od výměny mám najeto cca 150km a od vrchu rysky se mi ztratil olej už o dva řádky těch teček. Pod autem to není, přepadová hadice od turba to taky není, měl jsem sundané hadice k intercooleru tam taky nic, auto ani nedýmí modře. ( za studena teď jak je chladno tak to chvíli dýmí, ale tak to je klasika) . Dostal jsem tip že by to mohlo být odvětrávání víka ventilů, ale to se mi nějak nezdá. Za případné tipy budu rád. 

Odkaz ke komentáři

Pokud to teče někde mimo motor, tak to musí být vidět. Bývá to víko venilů, napínák, olejový filtr/držák olejového filtru. Každopádně to by bylo vidět. Pokud to neprosakuje ven z motoru, tak to olej žere. Jestliže jsi dostal tip na odvětrání, tak jsi se na to měl zaměřit a nechat své pocity stranou. Za sebe Ti řeknu, že pokud není odvětrání ve 100% stavu, nemá smysl pátrat jinde. Tyhle motory na odvětrání "trpí". Ať už jde o hadice, které mají nejlepší roky za sebou nebo o odvětrávací ventily (jeden pod sacími svody, druhý na sací hadici), které mají také určitou životnost.

 

Začal bych odvětráním a minimálně ventil pod svody bych preventivně vyměnil, protože většinou býval problém v něm. Pokud nefunguje, jak má, může klidně olej odsávat. Ten na sací hadici v takové míře neodchází. Pokud nebyly měněné ani hadice - zejména to koleno na vývodu z kliky, tak by stálo za to se na něj také zaměřit a klidně ho vyměnit.

Odkaz ke komentáři
před 23 hodinami, LadikRS napsal:

Pokud to teče někde mimo motor, tak to musí být vidět. Bývá to víko venilů, napínák, olejový filtr/držák olejového filtru. Každopádně to by bylo vidět. Pokud to neprosakuje ven z motoru, tak to olej žere. Jestliže jsi dostal tip na odvětrání, tak jsi se na to měl zaměřit a nechat své pocity stranou. Za sebe Ti řeknu, že pokud není odvětrání ve 100% stavu, nemá smysl pátrat jinde. Tyhle motory na odvětrání "trpí". Ať už jde o hadice, které mají nejlepší roky za sebou nebo o odvětrávací ventily (jeden pod sacími svody, druhý na sací hadici), které mají také určitou životnost.

 

Začal bych odvětráním a minimálně ventil pod svody bych preventivně vyměnil, protože většinou býval problém v něm. Pokud nefunguje, jak má, může klidně olej odsávat. Ten na sací hadici v takové míře neodchází. Pokud nebyly měněné ani hadice - zejména to koleno na vývodu z kliky, tak by stálo za to se na něj také zaměřit a klidně ho vyměnit.

Ok, děkuju moc. Zkusím se na to podívat a jistě dám vědět. 🙂 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...