Přejít na obsah

Vyber brzd


Octa81

Doporučené příspěvky

Zdravím vás,😁

Měl bych na vás takový dotaz nebo spíše prosbu, mám Octavii 1, 81kw ASV a před cca rokem jsem si na ni dal brzdy značky zimmerman BlackZ

Ejhle po cirka 30tis.km a nějakém tom trošku razantnejsim zabrzdeni se ukázalo že kotouče jsou zkroucené.

nevím si už rady, všichni tvrdí že jedničkové ovce na to byli náhle.

Mám tam komplet nový podvozek od lemfëder spolu s tlumiči sachs a pružinami lesfjörs. Nechci aby mi to vymlátilo čepy a dělal jsem vše znovu..

Koupil jsem je tady v Plzni na škoda dílech a když jsem tam byl s tím že mám tenhle problém jak je to možné, když jsem to kupoval s tím že jsou na ostřejší jizdu tak mi bylo řečeno že to je podvozkem, že není možné zkroutit tyto kotouče. Následně že to mám sundat, pošlou to distributorovi který to vyhodnotí a možná mi to uznají ale spíš ne.. Do té doby mám koupit jiné kotouče a čekat. No prostě strašná šaškárna. 1 kotouč stal 1800 skoro.. nechápu jak si to můžou dovolit ale dobrý, už tam nejdu.

Chci se tedy zeptat, jaké kotouče mám zvolit abych nemusel řešit tyto problémy, případně má s tím někdo zkušenosti?

díky.

Odkaz ke komentáři
před 6 minutami, Patrik77 napsal:

Hledat zde na foru : vibvibrace při brždění , ...do volantu při ... , třesení podvozku ..kopání do podvozku..... atd.apod. je o tom psáno dost

Ano je to vrozená nemoc 280mm brzd , ale je to kus od kusu 

 

.....abych nemusel .....

Přestavba na 288

Dobře díky

Jen se zeptám 288 na to už netrpí?

Odkaz ke komentáři

Ja mam ASV  čip na 109kw  brzdy 280mm je to 03ka cca 11 let a nikdy se mi nestalo že bych zvlnil kotouče a to se neřadim k lidem co jezdí na spotřebu či zbytečně zdržujou provoz

jezdil  sem na značkach Bosch,Meyle,Fremax,Ferodo,momentalně tam mám Trw předek 30000km zadek 40000km

Třeba značku Brembo a Zimerman nemusim neb co se motam kolem aut sem zažil kluky kterym ty kotouče začli hazet uz po měsici ježdění 

Dalsi co mam zkušenost je že naky silenty a čepy na to nák vliv nemaj zkoumano na mim voze - puky v ramenou v haji nekopalo to

Čepy řizeni tyčky taky ne 

Co sem to parkrat řesil na vozech kamarádú tak mújj nazor je že to dělaj nekvalitni brzdovy kotouče a nebo naboje v přednim kole 

 

Odkaz ke komentáři

Já po zkušenosti bych Zimmermanny nebral jako modlu. Zkušenost ze švagrovi Octavia 1, kde jsou teda kotouče ještě menší (1,6 75kW), že při jeho fakt klidné jízdě se zkroutily po ca 5tis.km. Tak se daly ATE a jsou tam doteď, nejeto ca 150tis. km!. To auto má po 307tis km teprve druhou sadu kotoučů a destiček (první byla z továrny), ale už se bude měnit.

Odkaz ke komentáři

Zimmermany jsou kvalitní kotouče.

Pokud se vlní nové kotouče, bývá to skoro vždycky nábojem kola.

Často se poškodí, když se sráží násilně staré kotouče.

FSkové brzdy jsou na špatné náboje náchylnější než větší verze AT 288+ je to dáno jejich řešením. 

Upraveno uživatelem 15degren
Odkaz ke komentáři

Jak to tady tak čtu tak zjišťují že Zimmermany stojí za pí*u. Koupil jsem záměrně black sporty. Bohužel se potvrdilo vše co píšete,ale nedávno jsem je dodělal. V Polsku na dálnici jsem za ně vzal ve 190 na 120, jelikož mi tam vjelo auto.. Kotouče šli srát, vibrujou i v 60. 

Teď nevím co tam dat, čtu názory ty i ty, někdo má 280 a má klid, někdo musel dát 288. 

jsem Z těch řidičů co za vesnicí na to šlápnou a před vesnicí brzdí klidně že 120.

rád bych to viřešil protože je to celkem na ho*no, dojizdim z kopce a chci přibrzdit do vesnice a volant mi pomalu skáče z ruky.🤔

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Nejlepší řešení je přejít na 288ky.. Zažil jsem si to taky - auto jsem kupoval, když mělo 303tkm, na 310 jsem dával nové kotouče a po 12tkm začaly vibrovat.. Takže jsem si sehnal 288ky, přehodil, dal Brembo kotouče a desky a naprostá pohoda..

Odkaz ke komentáři
před 12 minutami, Dakie napsal:

Nejlepší řešení je přejít na 288ky.. Zažil jsem si to taky - auto jsem kupoval, když mělo 303tkm, na 310 jsem dával nové kotouče a po 12tkm začaly vibrovat.. Takže jsem si sehnal 288ky, přehodil, dal Brembo kotouče a desky a naprostá pohoda..

Jo to už si taky říkám.. 

Nejhorší je že se musi překopat pulka předku. Jako těhlice, třmeny, držáky třmenu, brzdiče.. teď jsem si koupil ještě 2. Auto a finančně  nehodí..  ale časem to určitě udělám.. 

Odkaz ke komentáři

Minulý týden jsem se bavil se svým dvorním mechanikem ohledně brzd. U výše popsané Octy se už brzo budou muset měnit. Řekl mi, že Zimmermann už nebere, protože kvalita šla totálně do kopru a měl plno reklamací.

Jinak co mi ještě řekl a snad tím nevyzradím jeho know how 🙂 . Dle jeho výzkumu často u aut, které kopaly hned po nasazení nových brzd byl problém s náboji předních kol, které se přílišným přitažením zejména AL disků prohnou/zbortí a pak to kope. Zjistil, když si dával hodinky na tlumič a měřil házivost náboje. Takže teď vždy před nasazením nových kotoučů měří.

Takže bych se nejprve zaměřil na toto až následně překopával brzdy.

Odkaz ke komentáři
před 7 minutami, HONZAV1 napsal:

Minulý týden jsem se bavil se svým dvorním mechanikem ohledně brzd. U výše popsané Octy se už brzo budou muset měnit. Řekl mi, že Zimmermann už nebere, protože kvalita šla totálně do kopru a měl plno reklamací.

Jinak co mi ještě řekl a snad tím nevyzradím jeho know how 🙂 . Dle jeho výzkumu často u aut, které kopaly hned po nasazení nových brzd byl problém s náboji předních kol, které se přílišným přitažením zejména AL disků prohnou/zbortí a pak to kope. Zjistil, když si dával hodinky na tlumič a měřil házivost náboje. Takže teď vždy před nasazením nových kotoučů měří.

Takže bych se nejprve zaměřil na toto až následně překopával brzdy.

Že by ty náboje byli až takle náchylné?

Ale je to možné neříkám že ne..

Každopádně to by byla asi ještě ta lepší varianta, měl bych nová ložiska i s náboji. Ale levý náboj mám rok starý. (SKF)

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...