Přejít na obsah

Octavia 945, rok 1959


Doporučené příspěvky

Zdravím Vás, právě jsem provedl registraci, jelikož mám dotaz na problém, který se mi objevil po ujetí cca 20 km po dlouhé době stání ve stodole 🙂 Po nastartování na sytič běží krásně, po zahřátí i bez sytiče. Problém nastane v momentě přidání plynu - má tendenci chcípnout a na rychlost nemá vůbec tah a dusí se. Nemáte tu někdo takovou zkušenost, ať ušetřím čas hledáním chyby ? Můj názor - zanešená tryska v karburátoru. Mám začít tímto ? Díky za radu, snad se tu někdo s tímto problémem setkal. Honza

Odkaz ke komentáři

Toto fórum na tyto dotazy moc vhodné nebude. Rada se dá najít spíš na stránkách Spartaky, kde se tyto vozy a jejich vrtochy řeší. 

Nelze dobře odpovědět, protože těžko říci, v jakém stavu byl motor, karburátor a zapalování před odstavením a co se stím dělo před uvedením do provozu - pročištění karburátoru, svíček, nový benzín, seřízení zapalování atd. . Může to dělat nefunkční akcelerační pumpička, zalepený ventilek v karburátoru, nějaká tryska, nebo nedostatečně prohřátý motor či zatemovaný vzduchový filtr ... . Vým, že je to blbé, ale je třeba si o tom něco přečíst v literutuře k danému modelu, tam je rad celkem dost.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...