Jump to content

DSG


ado742

Recommended Posts

Dobrý deň,
chcel by som sa informovať. Disponujem octaviou 3 pred facelift s DSG. Keď stojím na semafor a nechcem stať vždy na brzde či ma to nejaký assisten automatického zabridenia alebo musí dať N a ručnu brzdu. Ďakujem za každú pripomienku  

Link to post

nevím no, ale na křižovatce nestojím ani s manuálem na pedálu brzdy, ono to totiž pěkně oslňuje řidiče za mnou a kord večer, normálně dej N a ručku,

asistent maximálně při rozjezdu do kopce, ale ten ti nijak při delším stání do kopce nebo na křižovatce nepomůže, ten je pouze pro rozjezd do kopce.

Link to post

Nj, ale Passat má elektronickou ručku, to je něco jiného.. U OIII holt musíš vyřadit do P a nebo stát na brzdě, ale to je opravdu nepříjemné pro řidiče za tebou..

Link to post

I ta automatická ručka (samozřejmě jen elektrická) je blbá z hlediska svícení brzdových světel. Pokud je totiž v automatickém módu, tak brzdová světla po puštění pedálu zůstanou svítit. Pokud ale zastavím, pustím pedál brzdy a ťuknu na ručku, tak nesvítí. Takto je alespoň u S3. A tak to dělám, nemám rád, když mi někdo svítí červeně do ksichtu, tak to nedělám jiným. Myslím, že to bude i u jiných aut.

Link to post

Což bude nejspíš z toho důvodu, že je vlastně auto pořád "v pohotovosti" a připraveno na jízdu. 

Kdežto, když dáš "P", tak prostě stojíš a musíš přeřadit.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Ahoj, mám taký problém / otázku - Octavia 1, 2006, Tour.  Zadné parkovačky nesvietia rovnako - pravá bez hmlovky svieti viac, na úrovni asi ako ľavá so zapnutou hmlovkou. Skúšal som dať do pravej tiež dvojvláknovú žiarovku v domnení že možno dvojvláknová bude na jednom vlákne svieti menej, ale je to rovnaké. Výsledok je, že ľavé svieti menej ako pravé, a ľavé so zapnutou hmlovkou svieti takmer identicky ako pravé bez. Myslel som si, že je to tým že som pouźil žiarovku z brzdového svetla ako parkovačku ale vymenil som žiarovky a je to rovnaké. Ak použijem na ľavé svetlo jednovlákno, svieti to myslím podobne ale nonstop svieti na prístrojovke kontrolka hmlovky, aj keď hmlovka samotná nesvieti kedže tam nie je 2 vlákno. Stretol sa stým už niekto, alebo som prehliadol nejaký elementárny problém?  Vďaka
    • Ahojte, spínač som vymenil, problém vyriešený. vďaka za pomoc
    • Prosím, je možné nějak doinstalovat, tedy hlavně sehnat, loketní opěrku Jumbo box? Budu fasovat auto ve výbavě Active Plus a rád bych ji tam měl. Moc děkuju
×
×
  • Create New...