Jump to content

Blue RS


Raedon

Recommended Posts

Tak jen pro info. Kdyz jsme vymenili zadni brzdy za vetsi tak se objevily vibrace ve volantu nekde kolem 100-120km/h. Prevazil jsem kola a bylo to trosku lepsi. Pak jsme vymenili predni brzdy za vetsi a objevili se jeste vetsi vibrace. Myslel jsem si jestli treba nestoji kotouce za ho*no. Ale nakonec to bylo prednima loziskama. To bych teda netipoval. Ale je to vyreseno. Jeste jsme udelali komplet zadni napravu abych mohl udelat geometrii. 

Link to post
před 12 hodinami, MorDecaY napsal:

A jéje 😄 Kolik vlastně ten 6q manuál vydrží krouťák?
Aby hned po tomhle nešla převodovka na úpravy 😄

Manual na seriove spojce je tak ca 400Nm kroutak. Ale to je na chvili. Doporucuje se silnejsi spojka. 

Link to post
před 5 minutami, MorDecaY napsal:

Tak jasně, spojka je jedna věc.

Ptám se na to, kdy se vygranátuje samotná převodovka

Tak to nevim. Ale prevodovku bych tipoval tak az nekde mezi 400hp- 500hp. Nevim muze odejit samozrejme i driv. 

Link to post
Dnes objednany predni+ zadni stabilizator od Eibachu. S podvozkem jsem spokojeny tak jsem zvolil stejnou znacku. Budou se montovat pri vymene spojky a zadnich lozisek kol.

 

IMG_2156.png

Link to post

Dnes montaz zadnich lozisek kol + stabik od Eibachu. Zitra vymena prediho stabiku + spojka od Bar-tecu. Asi pred cca 2000km jsem daval novou seriovou spojku i s dvojhmotou. Dvojhmota je v prdeli. To moc nevydrzela. 😞. Takze reklamace a koupe nove. 

IMG_2159.jpeg

IMG_2158.jpeg

Link to post
před 1 hodinou, MorDecaY napsal:

nebudeš tam dávat tu od Barteku ?
A setrvačník od nich nechceš ? Aby jsi to měl komplet a vydrželo to, aniž bys co 2k km měnil origo spojku 😄

Davam tm spojku od Barteku. Ale sadu bez setrvacniku. Sadu co jsem koupil je na origo dvojhmotu. Nechtel jsem davat jednohmotu. S tim by se uz blbe jezdilo. Jsou dve moznosti. Bud tu co jsem koupil ja a nebo pak uz jen jednohmotu. 

Link to post

Aha, jsem myslel, že mají v nabídce i dvojhmoty.

Při nejhorším se dá jít cestou zahraničí. ACT apod. Prostě ty velké značky.
Určitě budou mít něco na gen.2 EA888

Link to post
před 15 minutami, MorDecaY napsal:

Aha, jsem myslel, že mají v nabídce i dvojhmoty.

Při nejhorším se dá jít cestou zahraničí. ACT apod. Prostě ty velké značky.
Určitě budou mít něco na gen.2 EA888

Vsak tohle je na gen2 EA888. Ja si myslim ze nad 550Nm proste bude potreba jednohmota ktera vic snese. Pokud chces velkej vykon tak proste musis neco objetovat. 

před 4 minutami, Raedon napsal:

Vsak tohle je na gen2 EA888. Ja si myslim ze nad 550Nm proste bude potreba jednohmota ktera vic snese. Pokud chces velkej vykon tak proste musis neco objetovat. 

https://www.bar-tek-tuning.com/2-0l-mqb-sport-clutch-kit-smf

Link to post

No, já to myslel tak, že někde někdo určitě prodává dvoj hmotu.

Viděl jsem dost videií borců z Muryky, že mají na svých buildech "double clutch". A buďto to je doslova dvojitá spojka, nebo dvoj hmota, ale řešení určitě existuje.

Nebo zkus napsat klukům do LKM, jsou to frajeři v Brně na TSIčka https://www.facebook.com/lkmperformance
A pokud nebudou vědět, tak https://www.autowerks.cz/, taky frajeři, jen z Prahy 🙂

Myslím, že jsem ti o nich už jednou psal, ale rád je doporučím znova.
Pokud to s tím motorem myslíš vážně, tihle jsou sázka na jistotu.

Link to post
před 54 minutami, MorDecaY napsal:

No, já to myslel tak, že někde někdo určitě prodává dvoj hmotu.

Viděl jsem dost videií borců z Muryky, že mají na svých buildech "double clutch". A buďto to je doslova dvojitá spojka, nebo dvoj hmota, ale řešení určitě existuje.

Nebo zkus napsat klukům do LKM, jsou to frajeři v Brně na TSIčka https://www.facebook.com/lkmperformance
A pokud nebudou vědět, tak https://www.autowerks.cz/, taky frajeři, jen z Prahy 🙂

Myslím, že jsem ti o nich už jednou psal, ale rád je doporučím znova.
Pokud to s tím motorem myslíš vážně, tihle jsou sázka na jistotu.

Diky znam je. Jde o to ze mam sam servis a vse si muzu udelat. Prace je nejdrazsi. Ale dlouho jsem delal Volvo a o Skodovce moc nevim a ucim se. O LKM jsi me uz psal a vim ze jsou dobri. Ja uz mam nejaky setup na K04 s tim ze bych udelal par veci navic. Ale castka je nekde kolem 100.000kc. Takze to vychazi cca 1hp = 1000kc. A to je uz mazec. Ale kdyz budu kupovat veci po castech tak to nebude tak bolet. Na druhou stranu co mam ted v aute celkem staci. V dnesnim provozu je to akorat. K04 spis bude jen pro ten pocit :-)))))

Link to post
před 22 hodinami, Raedon napsal:

Vsak tohle je na gen2 EA888. Ja si myslim ze nad 550Nm proste bude potreba jednohmota ktera vic snese. Pokud chces velkej vykon tak proste musis neco objetovat. 

https://www.bar-tek-tuning.com/2-0l-mqb-sport-clutch-kit-smf

Dnes probehla vymena spojky od Bar-tecu a stabilizatoru od Eibachu. Spojka je tuzsi ale da se bezproblemu jezdit. Stabiky parada. Uplne jina zpetna vazba od rizeni. Super. Doporucuju.

Link to post
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Tak jsem udelal prvni mereni podle gps 100-160km/h. A jsem docela prekvapenej ze na K03 jde udelat cas 6.056s. To me prijde docela slusny. Uz se nemuzu dockat na K04. 

IMG_2446.jpeg

Link to post
  • 3 weeks later...
Tak stradame plany na pristi rok. Puvodne jsem chtel jit do K04 ale asi to bude neco vetsiho. I kdyby to melo trvat 2-3 roky. Letos jeste objednam kovane pisty + ojnice a komplet sadu na hlavu motoru ktera snese az 1000hp. 
https://www.bar-tek-tuning.com/ea888-gen2-cylinder-head-high-boost-kit-ferrea
https://www.bar-tek-tuning.com/forged-piston-con-rod-kit-mahle-race-v2-2-0-l-tsi
Pak nasledne vetsi pumpa do nadrze ,vstrikovace,vysokotlake cerpadlo.  
https://www.bar-tek-tuning.com/20l-tsi-ea888-rsx-injectors-kit-bar-tek
https://www.bar-tek-tuning.com/2-0l-low-pressure-upgrade-fuel-pump#reviews-tab
https://www.bar-tek-tuning.com/upgrade-high-pressure-pump-2-0-l-tsi
No a pak snad uz jen vybrat turbo. 
Nejspis me bude cekat i samosvor a pohledat nekoho kdo dela neco do prevodovky. Cesta to bude dlouha ale snad to bude stat za to.

 

Link to post
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Ahoj všem. Byl by tu schopen někdo, kdo s touto problematikou má osobní zkušenosti se podělit o informace, / detailní postup  /, jak v řídící jednotce vozu provést " Parametrizaci akumulátoru "  - kalibraci nové baterie. Děkuji všem za nějaký detailnější postup... Dík.I.N.
    • V nedelu som mal upratovací deň a príprava na zimu. Z vonka umývanie, dekontaminácia ironom a clayom, odmastenenie, 2 krát voskovanie fusso, tekuté stierače rain-x. Spätné zrkadlá mám pripravené na lakovanie len sa neviem rozhodnúť pre bordovu alebo čisto čiernu. Rozmýšľam nad čiernou a podľa nálady si budem meniť kryty nakoľko tie na aute sú viac menej v slušnom stave. 
    • Skoro bych řekl že to tohle schéma nebude ptz k motorku vedou jen dva kabeli k mikrospínaci na ovládání odjistovani taky jen dva kabely a pak dva k zámku dolů 
×
×
  • Create New...