Přejít na obsah

Octavia chybové kódy


Doporučené příspěvky

Ahojte, viete mi poradiť čo mu chýba ku šťastiu? Ďakujem za odpoveď.

Škoda octavia 2 1.6 75KW

Auto funguje bez problémov...len potrebujem prejsť cez STK.

Svieti mi kontrolka ESP.

 

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Skoda

============1==============
P0340
Raw code: 0340
ECU: OBD-II
Stav: Nevyřízené
OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
Skoda: Camshaft Position (CMP) Sensor Circuit

============2==============
P2243
Raw code: 2243
ECU: OBD-II
Stav: Nevyřízené
OBDII: Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1, reference voltage - open circuit

============3==============
1314
Raw code: 0522
ECU: 03. Řídicí jednotka ABS
Stav: Čeká se chyba, Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
Skoda: Engine control unit

============4==============
16724
Raw code: 4154
ECU: 01. Řídicí jednotka motoru
Stav: Čeká se chyba, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
Skoda: P0340 Camshaft Position Sensor: Malfunction; Camshaft position sensor malfunction

============5==============
18675
Raw code: 48F3
ECU: 01. Řídicí jednotka motoru
Stav: Nevyřízená chyba během tohoto jízdního cyklu, Testovací podmínky jsou splněny, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
Skoda: P2243 Lambda Sensor 1-Row 1, Voltage Reference: Open Circuit; Lambda probe 1 bank 1, reference voltage interruption

============6==============
0576
Raw code: 0240
ECU: 16. Steering column
Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Ověření chyby v době žádosti
Skoda: C11BFF2: LED turn sig.
Output voltage too high
Skoda: Terminal 15; Boost pressure sender 2 - G447 implausible signal

============7==============
0883
Raw code: 0373
ECU: 16. Steering column
Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Ověření chyby v době žádosti
Skoda Octavia III 2013 - 2020, Kodiaq 2017 - 2021, Karoq 2018 - 2021: C119B98: Matrix hi beam
Temperature too high
Skoda: B17B993: Passenger compartment monitoring rear
No function
Skoda: Ignition and starter switch-D (Terminal S); Ignition starter switch-D (terminal S)

============8==============
0884
Raw code: 0374
ECU: 16. Steering column
Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Ověření chyby v době žádosti
Skoda Octavia III 2013 - 2020, Kodiaq 2017 - 2021, Karoq 2018 - 2021: C119B01: Matrix hi beam
Electrical error
Skoda: U13AA00: Passenger compartment monitoring rear
Signal error
Skoda: Ignition and starter switch-D (Terminal X); Ignition starter switch-D (terminal X)

============9==============
1744
Raw code: 06D0
ECU: 16. Steering column
Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti, Ověření chyby v době žádosti
Skoda: Ignition and starter switch-D (Pin P); Ignition starter switch-D (terminal P)

============10==============
0885
Raw code: 0375
ECU: 16. Steering column
Stav: Testovací podmínky jsou splněny, Test je inhibován jiným DTC, Ověřeno a uloženo v energeticky nezávislé paměti
Skoda: Ignition and starter switch-D (Terminal 50); Ignition starter switch-D (terminal 50)

1668551443845.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...