ZK163 0 Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 Prosím, vysoký odběr proudu, před rokem odpojeno rádio , nová baterie, jen otevřu dveře napětí padá z 12,6 na 12,2 během pár minut. Díky za odpovědi. Pavel 0 Quote Link to post
Luki@007 4 Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 Nejjednodušší varianta je pomocí vytahování pojistek. Tím zúžíš okruh viníků 😉 0 Quote Link to post
ZK163 0 Posted November 29, 2022 Author Share Posted November 29, 2022 Díky, to jsem dělal před rokem s rádiem - mám vyínač na pojistce k rádiu. Můžu udělat další pokusy a uvidím. P. 0 Quote Link to post
Patrik77 18 Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 Nezapomeň na pojistky na akumulátoru, 0 Quote Link to post
ZK163 0 Posted November 29, 2022 Author Share Posted November 29, 2022 Podivam se , dík. 0 Quote Link to post
pavel71 23 Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 Zavři zamkni auto a na baterii měř odběr neměl by bejt větší jak 30mA ideálně 20mA 0 Quote Link to post
ZK163 0 Posted December 2, 2022 Author Share Posted December 2, 2022 Ahoj, pokud všechno pozavírám, odpojím pojistku na rádio, tak odběr je minimální. Než přestal měřit ampermetr u multiměřáku tak 0,07 A. Baterie drží celý den 12,67 - 12,65 V. Při otevření dveří řidiče, nebo kufru ,2 žárovky cca 5W, dochází okamžitě k velkému snižování napětí na baterce. Za desítky minut by baterka byla na 12,0V. Vím, že je něco špatného v orig. radionavigaci DX, proto ten vypínač na pojistce. Už jen při zapnutí pojistky na radionavigaci DX se značně výší odběr z baterie i při vypnutém radiu. Radio jsem vyřešil tou pojistkou a může se zapínat jen za chodu motoru. Dobíjení funguje dobře. Baterkou to nebude, kvůli těmto problémům jsem koupil novou Bosch po dvou letech provozu té předchozí, která je vlastně dobrá. Díky za nějaké nápady. P 0 Quote Link to post
HONZAV1 104 Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 Pokud je to diesel, tak by se při otevřených dveřích řidiče mělo začít aktivovat žhavení. Nemůže být problém někde tady? Případně podávací čerpadlo. 0 Quote Link to post
ZK163 0 Posted December 2, 2022 Author Share Posted December 2, 2022 Je to 1,9 TDI PD 96 KW, poslední model Oct. 1 z r. 2004 L&K s xenonama. Vše originál jen dodělávané denní svícení dle orig. návodu. Je pravda, že v létě nad 10 st.teploty to chytá na brnknutí a baterii neřeším. Jak se ochladí, každý odběr proudu je problém. Že by to samo žhavilo a nesvítila kontrolka žhavení ?? Čerpadlo u PD to klasický tam není a to všechno by mělo sepnout až po zapnutí zapalování - a voltmetr ukazuje krátce před nastartováním 11 Voltů. Taky nevím - je to normální? 0 Quote Link to post
Patrik77 18 Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 Pokud si systém předžhavuje kontrolka nesvítí. Kd?by jsi vytáhl pojistky na akumulátoru (žhavení.....) tak se to ukáže, nebude ti klesat napětí. Stejně tak můžeš vytáhnout pojistky pro řj motoru. A sledovat pokles . Jinak může dělat problémy jednotka chlazení-pod akumulátorem. Jestli to hůř startuje tak to chce prověřit žhavičky a na diagnostice hodnoty na čidlech před startem. 0 Quote Link to post
ZK163 0 Posted December 3, 2022 Author Share Posted December 3, 2022 Díky, pokusím se něco vymyslet a domluvit na diagnostiku. P 0 Quote Link to post
Patrik77 18 Posted December 3, 2022 Share Posted December 3, 2022 Dá se koupit "příruční diagnostika " mám Launch ?? velký to je cca 8×12×1,5cm , elm327 ale to se mi nepodařilo rozběhnout tak jse m to odložil. A jinak nech udělat na akumulátoru zátěžový test. 0 Quote Link to post
ZK163 0 Posted December 3, 2022 Author Share Posted December 3, 2022 Na tyto věci musím dát mechaniky (NEMAJÍ ČAS) a baterku jsem koupil 15.11. 22 novou Bosch, protože to dělalo s tou 2 roky starou. Baterkou to není, proto hledám další možnosti. P. 0 Quote Link to post
pavel71 23 Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 No dle mě je odběr 70mA hodně ja bych hledal kde je problém 0 Quote Link to post
ZK163 0 Posted December 6, 2022 Author Share Posted December 6, 2022 Asi jo, ale zatím to nezměřím, ampery mě to neukazuje, asi jsem to odpálil na multiměřáku. 0 Quote Link to post
pavel71 23 Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 V multaku bejvá uvnitř pojistka rozeber koukni 0 Quote Link to post
ZK163 0 Posted December 6, 2022 Author Share Posted December 6, 2022 Jednu jsem vyměnil a druhá je přiletovaná. Musím najít nahradní. 0 Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.