Jump to content

dalkove centralni zamykani.


Recommended Posts

ok v poho.jedno bych mel doma ale ted jak to zapojit,na netu jsem nasel ruzne moznosti.co bys doporucil? Jestly to dat ja je ta ridici jednotka pod volantem? nebo jsem videl ze to dat do dveri ridice? posilam foto. a planek co byl k tomu fak nic moc,na aute ke vsemu mas jine barvy kabelu,jestly mas jeste typ nebo kde presneji najdu navod? dekuji.

1674381530346.jpg

1674381530351.jpg

Link to post

Ja mam draty pro zamknuti a odemknuti natažený k řj oken dveře řidiče 

Kery to sou zjistiš pomoci žárovkový zkoušečky kde jednu stranu ukostříš a druhou si za pomoci jehly napichneš draty no a až ti to na jeden zamkne a na druhej odemkne tak na ně daš vystupy z ty dalky 

Podminkou hledaní sou zacvaklý zámky dveří !!!!

Central reaguje na mínus impulsy

Co to je za dálku nakej typ by byl? 

Co koukam a typnu:

Z jednoho konce je žlutej bílej oranžovohnědej žlutej bílej oranžovej  tak to budou vystupy pro central 

Sou to v podstatě 2 přepinaci relé 

Ty oba bílí ukostříš a typuju že po sepnutí bude minus na tom oranžovim a oranžovohnědym tudíž tyto draty pouziješ na zamknuti a odemknutí 

Ty žluty se nezapojujou 

Silnej černej je jasnej to je kostra 

Silnej červenej s pojistkou je plus 12V napojit na stalé napětí pod relátkama jak sou ty šroubový spoje 

Ty dva hnedý co sou vedle sebe to sou výstupy pro blinkry napojíš u páčky blinkrú pod volantem 

Na měřeni kerej drat je kerej použij žárovkovou zkoušečku 

Ja jí mam udělanou z 12V 5W žárovky 

Vic ke štěstí nepotřebuješ 🙂

 

 

 

Edited by pavel71
Link to post

Ahoj tak jsem to zhruba pochopil,jeste maly dotaz,ty dratky k centralu zamykani jsi vse zapojil do jednoho snimace na stahovani okna ve dverich u ridice? ty blinkry atd jsem pochopil,jen ty na central zamikani,jestly me rozumis?  posilam jeste par fotek,podle nalepky to je z Holanska .Giky za info,az bude lepsi pocasi tak si stim poradim,tu kontrolku z zarovky neni problem si udelat.

1674497244251.jpg

1674497244246.jpg

1674381530346.jpg

1674381530351.jpg

1674497244266.jpg

1674497244255.jpg

1674497244261.jpg

1674497244270.jpg

Link to post

Do dveří řidiče tahneš jen 2 draty dle mé to budou ty oranžový a oranžovo hnědý 

Táhneš to ke kabeláži konektoru řj stahování okna 

Draty na ty dalce lze jednoduše ověřit pomoci pípáku nebo žarovky 

Dalku napojíš na plus a mínus 

Na bílej a oranžovej daš pipák cvakneš ovladačem a musi to krátce pisknout 

To samí bílej a oranzovo hnedej

Draty pro blinkry 2 hnědy vedle sebe 

Na nich se po cvaknuti objeví 12V plus tedy dašli na ty draty žarovku proti kostre musí bliknout při zamčení jednou a při odemčení dvakrat 

 

Link to post
V 23. 1. 2023 at 22:54, pavel71 napsal:

Do dveří řidiče tahneš jen 2 draty dle mé to budou ty oranžový a oranžovo hnědý 

Táhneš to ke kabeláži konektoru řj stahování okna 

Draty na ty dalce lze jednoduše ověřit pomoci pípáku nebo žarovky 

Dalku napojíš na plus a mínus 

Na bílej a oranžovej daš pipák cvakneš ovladačem a musi to krátce pisknout 

To samí bílej a oranzovo hnedej

Draty pro blinkry 2 hnědy vedle sebe 

Na nich se po cvaknuti objeví 12V plus tedy dašli na ty draty žarovku proti kostre musí bliknout při zamčení jednou a při odemčení dvakrat 

 

Ahoj prosimte,dnes jsem se do toho pustil,bily jsem dal na kostru.a ty oranzovy jsem skousel jehlou,ano jedno prvni,me cvakalo,na zamykani,pak najednou nic,ted nejde ani klasicke central,jen to slabe cvaka v rj,ba central co je original v aute a cvaka to slabe.a to kdyz chci treba zamknout a odemknou tlacitkem co mas na dverich u ridice,jak swe muzes centralne zamknout ze vnitr.jak to je u tlacitek u stahovani oken,jestly me ted rozumis? Tak nevim kde jsem udelal chybu? Jestly pojistka? na ty jsem koukal a ok.a jinac ta nova rj,na central ta cvaka,jen nejde to kdyz to zase propojim tak uz ne central na dverich. predem diky za radu. Mirek

Link to post

ty brďo, dálku jsem zapojoval naposled před 20 lety, ale jak píší kolegové tak by to mělo sedět. 

bez schématu to bude horší. je třeba testovat.

není někde napsáno na patici co je co? u jednoho centralu jsem to tak měl a nebo z druhé strany jednotky nějaké značení a dle toho sehnat návod. 

 

Edited by Radas
Link to post

Tak znova ty draty na konektoru řj okna hledaš pomoci žárovkový zkoušečky 

Jednu stranu zkoušečky kostra druha strana jehla a napichovat dráty 

Na jeden drat to zamkne a na další odemkne 

Na tyto dva napojíš ty výstupy z tý uni dalky dle mě ty oranžový 

Abys ty draty u řj stahování oken našel musíš mít dveře zavřený a u řidiče si z boku zacvakni zámek jinak se nedohledáš 

Pokud si ty draty hledal bez pomoci tý žarovky tak sis asi přivodil zkrat a počítám vylítla náká pojistka a je třeba je všechny zkontrolovat 

Ta žarovka je tam proto abys při hledaní neudělal zkrat ona se misto zkratu rozsvítí a nic se neděje hledáš dál 

Link to post
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...