Přejít na obsah

zvýšené otáčky


Doporučené příspěvky

čau, jak velké otáčky máte v těchto teplotách po nastartování?

já mám delší dobu skoro 1100 a to i 10-15min po nastartování. až poté klesají k volnoběžným (cca 750 ot/min). po ránu v mrazech trvalo až 5min než to začlo rozmrazovat čelní sklo. baterku jsem novou dával včera ale stejný výsledek. diagnostika nic neukazuje. jakmile jsou lepší teploty nedrží to takové otáčky

Odkaz ke komentáři

to jsi mě překvapil (a trochu uklidnil). no je možné že int. dobíjení tak ždímá baterii že se ráno vzpamatovává dlouho.. o tom že to fouká po delší době vím, ale ty otáčky mě zaskočily.. a čekání v mrazu 5min než to něco začne dělat tuplem. kor u nové baterky. no už si ji nechám, dával jsem tam AGM. origo teda byla asi ještě v pohodě, při výkupu vážila 20 kg

jednou jsem četl, myslím ve světě motorů, o testu int. dobijení. testovali jakousi škodu, pak korejce a ještě cosi. měřili za jízdy jak moc nechá auto napětí klesnout a jak moc tomu pak dává při brždění motorem. škodovka měla nejagresivnější charakteristiku..

edit: rovnou se zeptám, dnes mi rozmrazovala jen půlka skla. je na výměnu celé sklo nebo je chyba někde po cestě k té druhé půlce?

 

Upraveno uživatelem potoks
Odkaz ke komentáři

To rozmrazení půlky skla je zajímavé, poradit neumím, u Octavia 3 - drátky vždy rozmrazovalo celé, u S3 je fólie.

Ty otáčky asi nebudou jen v souvislosti s AKU/nabíjením, protože mám na obou S3 S/S odpojený (jeden softvérově, jeden konektorem na baterce a otáčky někdy drží zvýšené až do ohřátí motoru (nejedná se však o vypalování DPF). Když S/S není aktivní, nabíjet by to mělo kontinuálně. Ověřit nemohu, ale když jsem měl prvního S ca 2 roky, baterka slábla a jednou jsem nenastartoval. Po odpojení S/S  je baterka stále ok - stáří 4,5roku a vydrží i měsíc odstavené auto teď v zimě.

Odkaz ke komentáři

S/S mám taky odpojený, softwarově. ale int.dobíjení ne, konektor u baterky vypojovat nechci. takže to baterku cykluje

u vypalování to drží cca 1000ot/min. v tomto případě cca 1100 (už to je mi divné že až tak vysoko) a drží to i při zahřátém motoru (voda 90, olej např. 60). až po cca 10-15min jízdy už jsou v normálu

proto si taky myslím že v tom může být něco víc než jen baterka a dal jsem to do motoru

Upraveno uživatelem potoks
Odkaz ke komentáři

Asi bych za tím nic nehledal, je tomu prostě zima 🙂 . Mám 2 Superby a oba to dělají, nepravidelně a někdy pěkně dlouho. Vždy je to ale spojeno s větší, nebo menší zimou. Když je motor ohřátý, nebo je venku teplo, tak to nedělá nikdy. Nevím, klidně to může mít souvislost s elektrickým ohřevem ... .

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...