Jump to content

zvýšené otáčky


Recommended Posts

čau, jak velké otáčky máte v těchto teplotách po nastartování?

já mám delší dobu skoro 1100 a to i 10-15min po nastartování. až poté klesají k volnoběžným (cca 750 ot/min). po ránu v mrazech trvalo až 5min než to začlo rozmrazovat čelní sklo. baterku jsem novou dával včera ale stejný výsledek. diagnostika nic neukazuje. jakmile jsou lepší teploty nedrží to takové otáčky

Link to post
Posted (edited)

to jsi mě překvapil (a trochu uklidnil). no je možné že int. dobíjení tak ždímá baterii že se ráno vzpamatovává dlouho.. o tom že to fouká po delší době vím, ale ty otáčky mě zaskočily.. a čekání v mrazu 5min než to něco začne dělat tuplem. kor u nové baterky. no už si ji nechám, dával jsem tam AGM. origo teda byla asi ještě v pohodě, při výkupu vážila 20 kg

jednou jsem četl, myslím ve světě motorů, o testu int. dobijení. testovali jakousi škodu, pak korejce a ještě cosi. měřili za jízdy jak moc nechá auto napětí klesnout a jak moc tomu pak dává při brždění motorem. škodovka měla nejagresivnější charakteristiku..

edit: rovnou se zeptám, dnes mi rozmrazovala jen půlka skla. je na výměnu celé sklo nebo je chyba někde po cestě k té druhé půlce?

 

Edited by potoks
Link to post

To rozmrazení půlky skla je zajímavé, poradit neumím, u Octavia 3 - drátky vždy rozmrazovalo celé, u S3 je fólie.

Ty otáčky asi nebudou jen v souvislosti s AKU/nabíjením, protože mám na obou S3 S/S odpojený (jeden softvérově, jeden konektorem na baterce a otáčky někdy drží zvýšené až do ohřátí motoru (nejedná se však o vypalování DPF). Když S/S není aktivní, nabíjet by to mělo kontinuálně. Ověřit nemohu, ale když jsem měl prvního S ca 2 roky, baterka slábla a jednou jsem nenastartoval. Po odpojení S/S  je baterka stále ok - stáří 4,5roku a vydrží i měsíc odstavené auto teď v zimě.

Link to post
Posted (edited)

S/S mám taky odpojený, softwarově. ale int.dobíjení ne, konektor u baterky vypojovat nechci. takže to baterku cykluje

u vypalování to drží cca 1000ot/min. v tomto případě cca 1100 (už to je mi divné že až tak vysoko) a drží to i při zahřátém motoru (voda 90, olej např. 60). až po cca 10-15min jízdy už jsou v normálu

proto si taky myslím že v tom může být něco víc než jen baterka a dal jsem to do motoru

Edited by potoks
Link to post

V jakém stavu je DPF ? není zrovna v režimu regenerace a stále se snaží o dokončení. můžeš to nějak překontrolovat?

Nemáš v tuto dobu zrovna  aktivní předehřev (webasto) ? 

Edited by Radas
Link to post
Posted (edited)

dpf je ok (mám vag dpf). když regeneruje drží to poctivě 1000 ot/min

webastem myslíš nezávislé topení? to ve výbavě nemám..

Edited by potoks
Link to post

Asi bych za tím nic nehledal, je tomu prostě zima 🙂 . Mám 2 Superby a oba to dělají, nepravidelně a někdy pěkně dlouho. Vždy je to ale spojeno s větší, nebo menší zimou. Když je motor ohřátý, nebo je venku teplo, tak to nedělá nikdy. Nevím, klidně to může mít souvislost s elektrickým ohřevem ... .

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Ahoj všem. Byl by tu schopen někdo, kdo s touto problematikou má osobní zkušenosti se podělit o informace, / detailní postup  /, jak v řídící jednotce vozu provést " Parametrizaci akumulátoru "  - kalibraci nové baterie. Děkuji všem za nějaký detailnější postup... Dík.I.N.
    • V nedelu som mal upratovací deň a príprava na zimu. Z vonka umývanie, dekontaminácia ironom a clayom, odmastenenie, 2 krát voskovanie fusso, tekuté stierače rain-x. Spätné zrkadlá mám pripravené na lakovanie len sa neviem rozhodnúť pre bordovu alebo čisto čiernu. Rozmýšľam nad čiernou a podľa nálady si budem meniť kryty nakoľko tie na aute sú viac menej v slušnom stave. 
    • Skoro bych řekl že to tohle schéma nebude ptz k motorku vedou jen dva kabeli k mikrospínaci na ovládání odjistovani taky jen dva kabely a pak dva k zámku dolů 
×
×
  • Create New...