Přejít na obsah

Škube motor (když je málo benzínu v nádrži)


Doporučené příspěvky

Ahoj, mám dotaz. Občas mi škube motor a hodně se stává, že když mám pod půl nádrže benzínu – jedu a jakoby chcípne motor, uberu plyn a zase to chytne. Stává se to jen občas. Tak první, může to být škrtící klapka? Čerpadlo a vše je jak nové, tak nevím co s tím. Díky za rady a tipy!

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Cos dal za značku novýho čerpadla ? 

Uz sem párkrat zažil že ta levnější neznačková druhovýroba stála úplně za prd a i do měsíce to čerpadlo začlo zlobit nebo odešlo úplně 

Zkusil bych vrakec vzal tam origo funkční čerpadlo a zkusil ho prohodit 

Upraveno uživatelem pavel71
Odkaz ke komentáři
  • Oktavián changed the title to Škube motor (když je málo benzínu v nádrži)
  • o 2 týdny později...
V 16. 3. 2023 at 1:21, Pajaaa6608 napsal:

Jestli diagnostika neukazuje zadne podezdrele chyby tak zkuz vymenit rele palivoveho cerpadla. Mi tohle nedavno pomohlo. 

ctu to az ted,no diagnostiku jsem nedelal,no,dnes me to chciplo uplne a chvylku jsem sptartoval nez to chytlo a mohl dojed dom.v servisu maji ted plno tak musim pockat.Pak jsem dostal typ jestly to neni cidlo na servu? ale co to by stim melo spolecneho?

V 16. 3. 2023 at 8:56, pavel71 napsal:

Cos dal za značku novýho čerpadla ? 

Uz sem párkrat zažil že ta levnější neznačková druhovýroba stála úplně za prd a i do měsíce to čerpadlo začlo zlobit nebo odešlo úplně 

Zkusil bych vrakec vzal tam origo funkční čerpadlo a zkusil ho prohodit 

tak cerpadlo v pohode,jsou typy bud cidlo na servo,nebo jeste rele na palivove cerplo? Ale ze to dela az kdyz am treba na rucicce cvrt nadrze atd,pri plne to nedela.ted se do servisu nedostanu,tak musim pockat.ale dekuji za typ.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Tak nakonec i kdyz jsem vymenil rele pal. cerpadla tak to vypada ze mame stejny problem.

Muj pribeh je tento: Golf 4 2001 1.6 16v 77kw kod BFE: v listopadu jsem preventive vymenil pal. cerpadlo za nejakou "myslim ze" dobrou znacku. Nechci nyni jmenovat.  Dva tydny to jezdilo bez problemu a pak mi to delalo podobne veci jako Tobe. Sem tam velka strata vykonu az vypnuti motoru ale vzdy to nejak zase naskocilo a dojelo na misto.

Nasledne v lednu jsem vymenil rele. pal. cerpadla a vse bylo zda se byt ok. Ale nymi posledni mesic se problemy obnovily. Vsiml jsem jsi ze jen kdyz je asi mene nez 1/3 nadrze. Budu muset dat zpatky to predchozi pal cerpadlo a uvidim.

  

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

no ja som mal problemy sice s EGR ale tiez som dal druhovyrobu a vobec to nefungovalo(auto padlo do nudzaku , slo na 3 vlace, chyba zapalovani )..az ked sa dal original, zrazu auto zacalo jazdit a ziadna chyba.ked riesite elektricke veci, kupujte original...vazne to nestoji za to skusat druhovyrobu a hladat problemy ked sa objavia...podvozkove diely alebo trubky, brzdy kludne aj ine znacky ale elektricke veci vazne len original...;) 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...