Přejít na obsah

Kúpa novej Octavie - pomoc s výberom


Giancarlo

Doporučené příspěvky

Taaak kluci po rokoch som tu zas a zase tá istá dilema.  Po vyše 300tis km prišiel čas sa rozlúčiť so služobákom (OIII fl 1.6tdi 85kW) a vybrať niečo nové. Takže.... v princípe sú dve varianty pre mňa dostupné keďže 2.0tdi 110kW s manuálom nám z konfigurátora vypadol a ja musím mať manuál. 
1. Varianta 2.0tdi 85kW 
2. Varianta 1.5tsi 110kW
Do čoho by ste išli? Tú 1.5tsi mám tiež odskúšanú z OIII fl a chodí  to pomerne slušne. Teda tá 1.6ka sa na ňu nechytala dynamikou, to je jasné, ale zase potiahla 300tis km ako nič.  Prípadne ešte - išli by ste skôr do Octavie alebo do Karoqa s týmto motorom? Priznám, že zatiaľ som tej octavii IV moc neprišiel na chuť. Prešiel niekto z OIII do OIV ? Bolí to moc? 😄
Ako sú na tom tie základné LED predné svetlá? Je to výrazne lepšie oproti klasickým halogénom alebo radšej ísť do Style s full Led matrix svetlami? 
Do OIII som si radšej dal športové sedadlá, keďže som sa nevedel zmieriť s tými základnými ktoré sa tie v predošlej Octavia II fl moc nechytali. Ako hodnotíte tie v Octavii IV ? Sport paket si už len tak nepriplatím keďže je už Sportline 😕 
Diky

Odkaz ke komentáři

Na tento nájezd bych šel do 2,0 TDI 85 kw, špatně nejede, je to 6Q, takže tišší proti Octavia 3.  Kolega přecházel z Octavia 3 na O4 před týdnem a jak říká, nic není, kde bylo, štve ho "tablet" a nikdy nenajde ráno auto v nastavení, v jakém ho opouštěl ... . Moc šťastný není. Světla ani sedadla posoudit neumím.

Odkaz ke komentáři
před 12 hodinami, HONZAV1 napsal:

Na tento nájezd bych šel do 2,0 TDI 85 kw, špatně nejede, je to 6Q, takže tišší proti Octavia 3.  Kolega přecházel z Octavia 3 na O4 před týdnem a jak říká, nic není, kde bylo, štve ho "tablet" a nikdy nenajde ráno auto v nastavení, v jakém ho opouštěl ... . Moc šťastný není. Světla ani sedadla posoudit neumím.

Kolega to trafil velmi presne a som z toho preto nesvoj. Vobec sa na to auto netesim a preto spekulujem s tym Karoq. Jo uz to nie je moja stara dobra octavia kde vsetko bolo jednoduche, prehladne, na svojom mieste a maximalne funkcne aj s dlhodobeho hladiska. Od jednicky az po trojku facelift to tak bolo.  Tiez ma netesi strata rucnej brzdy. V narocnych horskych premiach ake jazdim denne ma v zime niekolkokrat zachranila  😕 .  K tomu sialena cenovka. V tej OIII mam amundsen, sport paket, vonkajsie el sklopne zrkadla so stmavovanim, samozrejme klima, vyhrevy atd. To auto stalo po zlave okolo 20tis bez dph. Teraz pri podobnej konfiguracii s 2.0tdi 85kW sotva podleziem 30tis € 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...