Jump to content

Š.Roomster Praktik 1.4 16V 63kw, PO ROZVODECH,r.2009, ČR


liponid

Recommended Posts

Prodám servisovaný a udržovaný užitkový automobil Škoda Roomster Praktik s perfektním 4 válcovým benzinovým  motorem 1.4 16V 63kw (typ motoru BXV), koupeno nové v ČR jsem 2.majitel, r.v. 10/2009, počet míst 2. počet dveří 5. Auto NEBYLO BOURANÉ, není zrezlé a má PŮVODNÍ LAK! Samozřejmě auto má drobné kosmetické vady– není nové. Pěkná červená barva– na foto vypadá světlejší než ve skutečnosti je.

 

Výborný kultivovaný tichý motor s dobrým výkonem a malou spotřebou (i 5.5l/100km). Velmi spolehlivý a osvědčený. V záplavě 3válců 1.2HTP a 1.4TDi velmi ojedinělá 4válcová motorizace 1.4 16V za kterou se u nového hodně připlácelo. (cena nového 378 000,-Kč.)

Tento motor také velmi dobře snáší přestavbu na LPG. (na rozdíl od motorů HTP a TSi)

Tankováno jen OMV a Benzina.

Posilovač řízení, ABS, Airbagy, MP3 rádio, otvíraní 5dv.z místa řidiče, boční lišty, orig.zástěrky, orig.gumové rohože, výšk.a podélně stavitelný volant, automatická světla, plnohodnotná rezerva.

Nákladní prostor: 3dílná protiskluzová podlaha, tmavá fólie skla 5.dv, osvětlení nákl.prostoru, 6 upínacích ok, objem 1900 l, Europaleta.

 

Délka ložné plochy cca 165cm. Při posunutí sedaček dopředu 185cm!

(již jsem viděl i z tohoto Roomsteru Praktiku udělané malé obytné/kempingové/expediční auto pro 1-2lidi, vzhledem k délce plochy 185cm se zde dá i přespat : -)


Najeto 359 tis. km– nic pro tento motor a jeto na dálky +voženo jen el.vybavení, nemá ani nemělo tažné zařízení = nepřetěžováno. VEDENÁ SERVISNÍ KNIHA - Úplná servisní historie Škoda. Ježděno na krátké servisní intervaly –olej max.po 15 tis.km.
 

Podvozek bez vůlí, spojka ok, výborné řazení, řízení, žádné ložisko nehučí a celkově zachovalý stav. Jezdí výborně!– nutno se projet. Jako celek funguje velmi dobře!

 

Na autě mnoho nových originálních dílů, co bylo potřeba dělalo se nehledě na cenu:

- ve 339 tis. tedy pouze před 20tis.km NOVÉ KOMPLET ROZVODY! (12 500,-)

-nedávno nová přední ramena (6000,-)

- nová aku orig. (2500,-)

- před nějakým časem nový vodní chladič z důvodu netěsnosti (asi 7000,-)

- nový modul-zesilovač antény  (5000,-), takže rádio na starší auto chytá výborně :- )

- brzdy cca 80% orig,Škoda/VW – brzdí výborně a souměrně. (skoro nové zadní brzdy)

- nový pomocný řemen – orig.

+ měněno mnoho dalších věcí..

 

Auto má sice menší výbavu, ale lepší nemít klimatizaci než mít motor 1.2 htp s klimatizací, který ztratí tlaky, nebo dojede na celkové opotřebení.. :- )

 

K vozu orig. 2x klíče + štítky. Servisní kniha, manuály.
Plní Euro 4– převod bez EKO poplatku. Bazary prosím nevolat.

Evidenční kontrola platná, možno ihned odjet.

Velmi dobrá cena: 49 800,-.(najeté km již zohledněny na ceně, s např. 200tis.km se s tímto motorem prodává Praktik za cca 100tis.kč i více!)

 

V případě zájmu prosím volejte na tel.: 703 664 125.

 

Ale hlavně zde se nejedná o žádnou shnilotinu ani o dojetého Praktika kterých je v inzerci většina !!!

 

J.Čechy

DSC_0725.JPG

DSC_0772.JPG

DSC_0713.JPG

DSC_0716.JPG

DSC_0736.JPG

DSC_0961.JPG

DSC_0731.JPG

DSC_0839.JPG

DSC_0821.JPG

DSC_0838.JPG

DSC_0796.JPG

DSC_0815.JPG

DSC_0728.JPG

DSC_0756.JPG

DSC_0743.JPG

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj, díky za užitečnou radu. Kompletní reset a restart jsem už předtím sice jednou předtím provedl, ale bez úspěchu. Teď jsem si všiml, že uvnitř zůstal starý CD disk, který jsem tedy vyndal a zkusil zase reset s restartem. Několik dní bylo vše v pořádku na kratších jízdách (do 30 minut), ale při delší cestě se se zamrznutí s restartem změnilo. Systém nahodile bez žádného pokynu začne hledat/načítat vložené CD/DVD, které tam ale není. Trvá to několik vteřin a nejde se mezitím přepnout nikam jinam. Po chvilce se zasekne a následuje restart a zase chvilku klid.  Neměl by někdo nějakou radu na toto? Předpokládám, že bude chyba někde v CD/ DVD ROM. Pomohlo by například odpojení právě jen ,,kabelu´´, který se stará o toto médium (jestli tam tedy přesně právě tento je) nebo úplně něco jiného? Děkuji moc za všechny rady. Snad už se to blíží k nějakému finální vyřešení. 
    • Svorkovnice v levé kapse kufru  , pokud je tažné tak jeho zásuvku. 
    • S tymto skusenost nemam. Ale sklo som ja musel davat vymenit, tak uz oprava nepripadala moc do uvahy. Tak to moze byt vlastne aj tym 😄 
×
×
  • Create New...