Přejít na obsah

Konnyho stokoňová 1.6


Doporučené příspěvky

Konny:ano souhlasím,že se to zvedne když dáš nový díly,ale max +1cm a tohle je opravdu moc!Včera jsme porovnávali origo tlumič s Kayaba,Sachs,Monroe a B4.Ty tlumiče jsou naprosto totožné s originálem.A i když přeci tlumič bude tužší,tak Ti nemůže změnit výšku auta.Já sám než jsem dal pružiny Eibach,tak jsem dal B4 na origo pružiny a bylo to v cajku.Ale vyhodil jsem uložení Lemforder a dal origo.Ten Lemforder má trochu jiný tvar,což by asi tolik nevadilo,ale je oproti originálu jako kámen hrozně tvrdý,takže taky auto nepustí dolů.Když jsem tam měl uložení "L",tak když otevřeš kapotu a na hrncích máš tu pokličku na tlumiči,tak tam nebyla žádná mezera.Dáš nový uložení origo a hned je tam 1-1,5cm mezera.

Odkaz ke komentáři
před 39 minutami, VenousekVesely napsal:

Konny:ano souhlasím,že se to zvedne když dáš nový díly,ale max +1cm a tohle je opravdu moc!Včera jsme porovnávali origo tlumič s Kayaba,Sachs,Monroe a B4.Ty tlumiče jsou naprosto totožné s originálem.A i když přeci tlumič bude tužší,tak Ti nemůže změnit výšku auta.Já sám než jsem dal pružiny Eibach,tak jsem dal B4 na origo pružiny a bylo to v cajku.Ale vyhodil jsem uložení Lemforder a dal origo.Ten Lemforder má trochu jiný tvar,což by asi tolik nevadilo,ale je oproti originálu jako kámen hrozně tvrdý,takže taky auto nepustí dolů.Když jsem tam měl uložení "L",tak když otevřeš kapotu a na hrncích máš tu pokličku na tlumiči,tak tam nebyla žádná mezera.Dáš nový uložení origo a hned je tam 1-1,5cm mezera.

Je pravda, ze ty poklicky jsou ted bez mezery, takze je jasny, ze to ulozeni auto zvedlo aspon o ten 1cm, neco udela urcite pruzina a zbytek nevim. Stary pruziny (obe predni) mely pul zavitu od spodu ulomeny, takze to taky urcite melo vliv na drivetsi vysku auta. Rozhodne nebudu zkouset davat jiny veci jen aby bylo auto seriove vysoke, to zas nejsem takovy blazen. Bohuzel to nevyslo a tak budu cekat jestli si casem auto sedne... 

před 36 minutami, Luk.ass napsal:

Tyjo to je laborovani s podvozkem. Asi se do toho zatím pouštět nebudu. A to máte obyc okty,na rs je to ještě zajímavější, výběr žádnej a drahy jako prase. 

Jo je to boj. Sam jsem si nemyslel, ze budu resit takovy problemy, ale bohuzel... 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
před 32 minutami, krysarr napsal:

No slusny 🙂 A jak se to chova v zatackach, nehoupe se to moc? I kdyz ten podvozek by to mel udrzet i tak vysoko celkem solidne

No prave ze hodne dobre. Oproti puvodnimu podvozku se v zatackach o dost min naklani a co me prekvapilo, tak s podlozkama jak se asi octa vyrovnala, podvozek krasne pluje po silnici, jsem proste min vytrepanej nez predtim 😃

před 26 minutami, Radas napsal:

@Konny klobouk dolů, tak to je hodně velká paráda a vůbec to nevypadá špatně, od roku 2023 mají dělat retardéry o 10 cm vyšší nežli jsou nyní, takže máš výhodu 😄

Je to jen o zvyku, ale jsem ted s chovanim podvozku spokojenej a prave ted nemam strach kdekoli najet, aniz bych nekde necim skrtnul 😉

Nemam ted problem najet i ve vyssi rychlosti na vyvyseny spomalovaci ostruvky 👍

Odkaz ke komentáři

@Konny Já si nemůžu pomoct, ale musím Ti dát jedničku s hvězdičkou za ty vymazlené R17 , vypadá to fakt skvěle a dodává to autu opravdu šmrnc a s těma zimníma R15 je to mini šmrnc 😁👍

Jde vidět, že za to tvé auto dýcháš a to se opravdu cení 

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...