Jump to content

škoda octavia2 BKD 103 kw BKD - UŽ JSEM VYMĚNIL SNAD VŠE !CO DÁL ?PROSÍM


Recommended Posts

Zdravím😊

Mám takový problém a už nevím jak dál…tak snad poberu tady nějakou inspiraci či dostanu dobrou radu.

Mám Škodu Octavii 2 rok výroby 2005 103kw motor BKD 16V a na volnoběh se neskutečně třese(spíše hází s motorem)…

Už se tam vyměnilo snad všechno a problém stále přetrvává.

Začalo se tedy výměnou vstřikovačů a gumiček- nepomohlo

Výměnou rozvodu a nastavení – nepomohlo

Výměnou spojky a setrvačníku – nepomohlo

Výměnou silentbloku – nepomohlo

Potom se mi stala nepříjemná věc a turbo proletělo motorem …to byla vážně paráda .Tak se koupil druhý motor a všechny díly co jsem napsal se přeházely +nové těsnění ,nové turbo

Na motoru byla stará lišta ke vstřikovačům tak jsem ji tam nechal a říkal jsem si ,jestli bude nějaká změna aspoň maličká …nic

Volnoběžka vyměněna

Všechny oleje a filtry taky nové-nic

Zaslepeno EGR – nic

Diagnostika píše pouze žhavíce (které jsem blbec zapomněl vyměnit při dělání motoru)  teďka teda ještě egr ventil který je zaslepen

Vyměněna váha vzduchu -nepomohlo

Při jízdě to nikterak necuká ,nehází ,prostě paráda ,ale jak to jede pouze na volnoběh ,tak to začne házet s motorem. Při zahřátém motoru je to lepší a je to pouze takové řekněme nepravidelné..

Ale při nastartování to hází s celým motorem.

Trošičku tomu pomůže ,když je venku velká zima když motor má vyšší otáčky na volnoběh, ale jak otáčky spadnou zpátky na 800 tak to zase začne hodně cukat.

Taky mi pomůže ,když v zimě použiju webasto.motor to vyhřeje na 90 stupňů a potom je ta nepravidelnost chodu motoru lepší ,ale pořad tam je.

Za každou radu budu vážně rád. Předem moc díky

Link to comment

Všechna uložení motoru a převodovky, pokud nebyla měněná. Jestli tam je zespodu ten reakční člen, tak na ten bych sázel. Je jasné, že studený motor cuká daleko více, než teplý. Pokud je motor jiný (včetně vstřikování resp. pumpy) a toto tam zůstalo, tak asi bych šel touto cestou. Předpokládám, že  motor má pravidelný běh a otáčky jsou tam, kde mají být.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ono je asi netěsnost a netěsnost, předpokládám, že tomáš neparkuje na louce, tudíž  by si na dlažbě či v garáži nějakých úkapků všiml. Pokud to jen rosí, neřešil bych, pokud kape, řešil bych.. 
    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
×
×
  • Create New...