Jump to content

Octavia 1 66kw padání do nouzáku, zatuhlá regulace, černý dým a lítání motoru jako při třech válcích.


Recommended Posts

Zdravím mám octávku 66kw ALH po chipu na 85kw motor mi padal dlouhou dobu do nouzáku, ale teď  se mi rozsvítila kontrolka motoru napsalo to emise do dílny a když jsem to dovezl do servisu tak motor už dokonce po nastartování vyletěl do otáček začal kouřit a dokonce se začal klepat jako by jel na tři válce. Před lety než bylo auto čipnuté byla dělána generálka motoru kvůli prasklému pístu a nechal jsem se ukecat servisem k výměně originálního turba, které bylo jinak v pořádku jen prý údajně prosakoval olej, takže tam dali repas. Servisák řekl, že regulace turba je zatuhlá a přesahuje to tlak plnění, ale může toto dělat s motorem jen ta zatuhlá regulace, nebo toho může být víc? Děkuji za odpovědi předem.

Link to comment
před 2 hodinami, Radas napsal:

Tak je dobře, že se to stalo v servise. Kluci Ti to prohlédnou, vymění turbo a případně další věci.

No kdyby to bylo jen turbo, tak by to bylo fajn, ale opět generálka motoru to mě děsí.

 

Link to comment

Výměna turba a je hned zatuhlá regulace??trochu blbost . Přesah plnění může být zavada×čip . Když otevřeš víčko oleje při běhu motoru a dáš tam dlaň , je tam podtlak nebo to funí ? Generálka finančně nesmysl, buď jiný auto nebo motor .

Link to comment
před 16 hodinami, Patrik77 napsal:

Výměna turba a je hned zatuhlá regulace??trochu blbost . Přesah plnění může být zavada×čip . Když otevřeš víčko oleje při běhu motoru a dáš tam dlaň , je tam podtlak nebo to funí ? Generálka finančně nesmysl, buď jiný auto nebo motor .

No ten servis kde jsem ten motor nechal dělat není dobrý. Spínač brzdových světel co mi vyměnili se vysypal asi rok a půl potom co ho vyměnili. Ořech na pojišťovací šrouby mi ztratili  a půl rok po té opravě motoru mi prasklo těsnění u toho turba a unikal olej. Takže o kvalitě toho repasu už ze zkušeností nemám valné mínění. Jinak chip jsem si nenechal dělat u nějakého jardy z vesnické dílny, po kterém by mi to hulilo jak z komína. Takže jsem zvolil quantum chiptuning a čtvrt roku to jelo normálně. závada musí být mechanická. To s dlaní nad olejem jsem nezkoušel už je to u servisáka.

Link to comment
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...