Přejít na obsah

Spojka rozdíl?


Luks

Doporučené příspěvky

Jakej je rozdíl mezi předface a face spojkou?Potřebuju v létě vyměnit komplet i se setrvákem a tady je set za 9500,- http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autod...i-66-81-kw.html

 

Je tam ale taky spojkovej set do roku 2000 http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autod...da-octavia.html + setrvák http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autod...-r-97-2010.html   a to už výjde na 11000,-.Jaký v tom je rozdíl?

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
Vykašli se na to, jsou to dvouhmoty a pokud to budeš měnit celé tak bych doporučil jednohmotu, třeba valeo, nebo z fabie ATD.

 

Dvojhmota je horsia ? teda nebude potom citit viac vybracie ? kedze dvojhomta je na oddelenie vybracii motora od spojky.

je pravda ze jednohmota valeo s odpruzenou lamelou je lacnejsie o par desiatok eur :lol: ale aj tak sa obavam ci to nbude horsie nez LUK sada s dvojhmotou.

Odkaz ke komentáři

Dvojhmota se obecne doporucuje u aut co nemaj moc nalitano.Vymena od cca. 150 tis. - uz nemusi vydrzet tolik co puvodni. Seriova dvojhmota 225 mm je udajne dimenzovana do 250 Nm, takze neni moc vhodna na chiptuning.

Dale je dvojhmota citlivejsi na styl jezdeni, auto se nesmi podtacet atd. na youtube je nekolik videi, jak muze vypadat kdyz je vadna.

Pokud das jednohmotu, mozna se ti o neco zhorsi komfort, ale budes ji tam mit do konce auta. Navic to Valeo je 228 mm, takze snese vetsi kroutak, kolik ale presne to nevim.

Za benzin muzu rict, ze po vymene dvojhmoty za jednohmotu se mi dokonce komfort zlepsil, pri volnobehu nevim o motoru. Takze dvojhmotu nikdy vice.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
    • Dovoluji si předpokládat že ti nevylejzaj kuličky na čepu pořádně promazat a nezasunutou kouli vyzkoušet ve svěráku pomocí té páky jestli se ty kuličky aretují jak mají. upozorňoval mě na to technik že se to může stát
×
×
  • Vytvořit...