Jump to content

Octavia 1 1.9 tdi 66kw padání do nouze při otáčkách nad 3000 na 5 kvalt


Recommended Posts

Ahoj,

mám problém a už si nevím rady mám čipnutou 66 kw 1.9 a auto mi občas padá do nouze na dálnici. Motor je generálce a má nové repas turbo i vyčištěnou regulaci a EGR. Dokonce jsem měnil čidlo váhy vzduchu. Staré čidlo bylo asi taky špatné, protože po výměně jelo auto zase jinak plynuleji, ale stejně to padá. Po čipu jsem si tam ještě dal větší cooler je to větší náhrada za originál.

https://race-shop.cz/intercooler-pro-konkretni-model/4573-intercooler-nahrada-puvodniho-pro-koncernove-motory-18t-19tdi-audi-seat-skoda-vw.html

Auto po něm na dálnici akceleruje skvěle, ale může ten nouzák vážně způsobit jen on? Jel jsem třeba do kopce 110 měl jsem 2500 otáček a auto mi v něm lehce zacukalo a to jsem plyn držel furt ve stejné poloze, ale do nouzáku nespadlo, to později na rovince ani jsem to nepocítil. Až později když jsem zrychloval, tak jsem zjistil, že nejede turbo. Ještě mě napadlo vyměnit podtlakové hadičky. Někde mají zespodu oplet pryč a jsou trochu ohlodané, ale nejsou jednoznačně děravé. 

Nevěřím, že by to mohl dělat ten cooler.

Link to comment
před 41 minutami, Patrik77 napsal:

No a co to napíše za chybu ?

Jinak podtlakové hadičky to můžou být, dokážou dělat pěknou paseku i když se na pohled zdají v pořádku. Jestli můžu radit , zainvestuj do silikonových .

Už je mám objednané silikonové. Doufám, že to bude toto jinak fakt už nevím... Servisák taky nechápe. Myslím, že to furt píše velký plnící tlak turba. Nechal jsem dělat nedávno diagnostiku, protože se mi po výměně váhy vzduchu za boschku i s novým tunelem rozsvítila kontrolka motoru a dia psala nevěrohodný signál váhy vzduchu. Tak jsem dal čidlo z nové váhy na starý tunel originál a už se to neděje, ale padá to do nouze jako předtím. Tím jsem si ověřil, že váhou to není.

Edited by Dankinus
Link to comment
před 9 minutami, pavel71 napsal:

je to turbem kdybys koupil nový problém bys neměl 

bud ten repas reklamuj nebo ho vyndej rozeber regulaci vyčisti a hlavně podlož 0,1mm podložkama a už o problému neuslyšíš 

 

Turbo je rok starý a o podložkách jsem slyšel, ale nebudu tady vyhazovat znovu prachy za tubo a ono to bude pořád dělat... 

Link to comment

Pod torpédem uprostřed předního okna je umístěna jednotka, kterou jsem měl mokrou a patice které jsou do této jednotky nacvaknuty byly totálně mokré. Ono je to vše pěkně obaleno takovou lepící páskou, která drží vlhkost. Tehdy jsem měl před dovolenou, tak jsem auto pěkně umyl v myčce. voda se tam dostala a byl problém. Při jízdě nad 2500 otáček mi začalo auto cukat a nakonec spadlo do nouzáku. Patice jsem demontoval, řádně vysušil a nacvakl do jednotky nazpět. Od té doby jsem si na to dával pozor. Auto již nemám, ale řešil jsem to zde na foru.

Link to comment

pokud se problém vyskytne a ty vypneš motor a poté když nastartuješ jede zas motor chvíli normálně??

pokud ano je to regulací turba 

co diag jakou píše chybu? pokud píše velkej tlak tak je to regulace turba 

mám osobní zkušenost turbo se vyndalo vyčistilo jezdilo cca 3 měsíce pak nouzák turbo šlo ven znova se rozebralo vyčistilo a podložilo pak sem o něm cca 8 let neslyšel pak zaclo baštit olej a já kupoval novej garret  Dieselpower forum :: Zobrazit téma - Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Link to comment
Před hodinou, Radas napsal:

Pod torpédem uprostřed předního okna je umístěna jednotka, kterou jsem měl mokrou a patice které jsou do této jednotky nacvaknuty byly totálně mokré. Ono je to vše pěkně obaleno takovou lepící páskou, která drží vlhkost. Tehdy jsem měl před dovolenou, tak jsem auto pěkně umyl v myčce. voda se tam dostala a byl problém. Při jízdě nad 2500 otáček mi začalo auto cukat a nakonec spadlo do nouzáku. Patice jsem demontoval, řádně vysušil a nacvakl do jednotky nazpět. Od té doby jsem si na to dával pozor. Auto již nemám, ale řešil jsem to zde na foru.

Děkuji za typ mrknu na to.

před 40 minutami, pavel71 napsal:

pokud se problém vyskytne a ty vypneš motor a poté když nastartuješ jede zas motor chvíli normálně??

pokud ano je to regulací turba 

co diag jakou píše chybu? pokud píše velkej tlak tak je to regulace turba 

mám osobní zkušenost turbo se vyndalo vyčistilo jezdilo cca 3 měsíce pak nouzák turbo šlo ven znova se rozebralo vyčistilo a podložilo pak sem o něm cca 8 let neslyšel pak zaclo baštit olej a já kupoval novej garret  Dieselpower forum :: Zobrazit téma - Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Já tomu šlapu jak kráva proč by měla být zase z ničeho nic zajebaná regulace?

Link to comment

ona nemusí bejt zajebaná ta příruba se vlivem změn teplot nepatrně kroutí 

ty lopatky regulace sou tam dany poměrně na fest a pak stačí málo třeba aby to trochu baštilo olej nebo trysky neprášili jak maj a zasere se to sazema a je vymalováno 

skus ještě vyndat map senzor vystříkej ho čističem brzd a konektor lízni jehlovim pilníkem a stříkni kontaktolem moc v to nedoufam ale pro jistotu 

co odpověd na mé otázky trefil sem se?

Link to comment
před 6 hodinami, pavel71 napsal:

ona nemusí bejt zajebaná ta příruba se vlivem změn teplot nepatrně kroutí 

ty lopatky regulace sou tam dany poměrně na fest a pak stačí málo třeba aby to trochu baštilo olej nebo trysky neprášili jak maj a zasere se to sazema a je vymalováno 

skus ještě vyndat map senzor vystříkej ho čističem brzd a konektor lízni jehlovim pilníkem a stříkni kontaktolem moc v to nedoufam ale pro jistotu 

co odpověd na mé otázky trefil sem se?

Az vymenim podtlaky a bude to porad delat, tak zkusim znovu mrknout na turbo

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Kvôli inému problému som včera vymenil cievku zapaľovania (Delphi), zapalovacie káble (MagnetiMarelli) a veko rozdeľovača s palcom (Bosch) a cítim že chvenie od klapky je menej časté a keď sa chveje, tak je o dosť jemnejšie. Súdim podľa toho že to má súvis s nejakou zo spomínaných súčiastok ale určite aj s niečim iným. Teraz to je v stave, kedy mi to už skoro nevadí. 
    • Ahojte, obraciam sa na vás s prosbou o pomoc pri nastavení rádia Columbus.    Po výmene čínskeho rádia za Columbus mi nehrá, resp. nejde zvuk. SoundSystem mám a pri kódovaní (VCDS) v Byte 01 vyskočí tabuľka, prikladám v prílohe. Ďalej som radšej nepokračoval a zrušil som to.    Aký najnovší softvér s mapami môžem nahrať na tento typ rádia a kde si ho viem dohľadať? Za akúkoľvek informáciu vopred ďakujem. Výpis chýb.doc
    • borci prisel teda nekdo na to co to muze byt?dostal se mi do ruk romster 1,9 77kw ,ze nejde nastartovat ,vymnenil jsem zasekly palivovy ventil na filtru,pretesnil a nastavil vstriky,,vymnenil tandemove cerpadlo.podavaci cerpadlo v nadrzi tlaci pekne.a auto porad nestartuje ....zkontroloval jsem roztvody a taky v poradku.diagnostika nepise nic ale auto nestartuje..prosim o radu jsem uz zoufaly
×
×
  • Create New...