Přejít na obsah

Spotreba oleje


Doporučené příspěvky

Prosím v klidu,jen protočím za pomoci startéru,MOTOR OPRAVDU NENASKOČÍ.Ono v tu chvíli je slyšet že tak deci starého ještě vyteče.Měnil jsem tak vždy na předchozích autech a nikdy nebyl problém,ale to byli škodovácký motory s řetězem.Tady to tak dělat nemusím,proto se ptám.

Odkaz ke komentáři

Raději to tak dělat nebudu,vypustím rozehřátý a do novýho filtru naleju trochu oleje a nechám ho nacucat(tím nic nepokazím).On ten napínák na rozvody má mechanickou aretaci tak krátkodobý běh bez oleje by neměl vadit,ono než se zpátky naplní všechny kanály tak to nějakou vteřinu trvá.

Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

ahojte,

 

musim sa pridat kedze som si kupil octaviu 1.8tsi :( motor je fajn co sa tyka chodu a vykon nemozem nic povedat ale to ako to odflakli vo vyrobe to je na zaplakanie ja nechapem ako v 21str moze ist auto s fatalnou chybou motoru vobec do vyroby a do predaja je to nemyslitelne. to ze su pouzite kruzky pofidernej kvalite ktore znicia cely motor je na plac. A to ze skodovka drzi informacie useba v pc ale zakaznikom to nehovori je zalostne. vzivote uz nikdy skodu nekupim :(. Lutujem ze som nenastudoval cely motor a ze som sa taky hlupy a kupil to auto. A preto varujem pred motorom CDAA nebrat i ked je servisovane od zaciatku a mate komplet historiu. Doverne informacie sa zakaznikom nepodavaju dalej maju zato technicky vyhadzov :(

post-41645-0-04924300-1417017252_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zdravím, mám najeto 102tis km, rozvody původní, nic nechrastí, vodní pumpa neteče. Jenže....spotřeba oleje se od najetí 50tis km začala zvětšovat a nyní již dolejvám na 2100km 0,75 litru oleje 5W-40. To je 0,35 litru na 1000km! Jediné, čeho jsem si všiml, je mastná hadice od turba od oleje.....

 

Volal jsem do MB a technik mi řekl, že norma u 1,8 TSI je 0,5 litru na 1000km, tedy nikoliv 1 litr, či 0,8 litru, jak tvrdí různé autorizáky!

 

Doporučil při výměně oleje provést váhovou zkoušku, pokud bude spotřeba nad normu, jsou ochotni v rámci kulance i po záruce zaplatit materiál. (výměna pístní sady, někdy mění motor)...Tak váhu udělám, zbývá mi cca 3tis km do výměny. Měním pravidelně po 15tis.km, motor CDAA, 03/2011. Podle vydané TPI se jedná o problém motorů do 10/2011.

Odkaz ke komentáři

ahojte,

 

dnes som absolvoval emisnu kontrolu ubytok oleja mam zrejmi predbezny moj vypocet je 0.5L/250km prepocet 2L/1000km. Zaujimave je ze emisna kontrola spalovanie oleja vobec nezaznamenala a hodnoty HC boli v norme co znamena ze ich norma je stanovane na 100 ja som mal 4. Po diskusii s technikom mi bolo povedane ze ak by motor zral olej tak by hodnoty boli radovo vyssie cca 500-1000. Otakza znie co to je kde je ten olej potom indikacia tam su zaplute sviecky, riska uplne dole na cipe ako v obrazku. Po dlhsom studovani na nete som nasiel ze je mozne ze olej uteka medzi guferami na ventlich ale len pri studennych startoch je to vobec mozne? Ak by to bolo cez kruzky emisna by to vraj ukazala.

Odkaz ke komentáři

Emise naměří velký prd, podrobně se podívat kde jsou jaké úniky, zkontrolovat turbínu (smrdělo by to a kouřilo lehce do modra), případně zkontrolovat sání, kdyby to šlo tam od turba, takovýhle velký úbytek by na kroužkách je malá pravděpodobnost, zkontrolovat jestli to někde neprolíná.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Tak mám taky po váhovce....0,285 litru/1000km.

 

Takže jsem v limitu (0,5/1000)...nezbývá nic, než dokoupit pár flašek a jezdit.

Taky jsem měl 1,8 TSi 118 kW.Spotřeba oleje začala stoupat po 100 000 km, ve finále po 150 000 cca 1l/5000 km. Viděl jsem ale i stejné motory, co při 60 000 braly těsně pod limitem ŠA t.j. 0,5 l/1000 km.Což přepočteno na long life servis znamená 15 litrů oleje, neboli při oficiální ceně ca 800 kč/l dalších 12 tis kč.

A to se nestydí prezentovat jako normu.Zajímavé je,že staré 1,8 nebraly nic. A problém řešitelný je podle doporučení škodovky výměnou kompletní sady pístů, takže člověk nic nezkazí levnou výměnou kroužků.Sada stojí cca 2000,-,těsnění hlavy, asi i šrouby hlavy + nějaké další materiály.Celkem bych tipoval cenu kolem 6000 - 8000 při užití oficiálních ceníků, ve slušném servise bez mimoceníkových prací a normální hodinové sazbě kolem 500 kč.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...