Přejít na obsah

Spotreba oleje


Doporučené příspěvky

na boku rozvodu je datum 30.05.09

včera jsem měnil zap.svíčky.meril komprese mají všechny 8

od servisu mám najeto 100kilometrů

 

Podle data štěstí na OK kroužky/písty mít nebudeš :(

 

Jak vypadaly svíce, jestli už nejsou pryč a nebo jsi je nečistil, vyfoť je a postni sem.

 

Jak jsi měřil ty komprese? 8 je dost málo :wacko: Má mít 11-14, minimum je 7 ...

 

Kolik km jsi najel před servisem???

Odkaz ke komentáři

 

Podle data štěstí na OK kroužky/písty mít nebudeš :(

 

Jak vypadaly svíce, jestli už nejsou pryč a nebo jsi je nečistil, vyfoť je a postni sem.

 

Jak jsi měřil ty komprese? 8 je dost málo :wacko: Má mít 11-14, minimum je 7 ...

 

Kolik km jsi najel před servisem???

Podle data štěstí to znamená že stir.krouzek je širšího provedení.?

a pist ne jedna se o průměr čápů?

Odkaz ke komentáři

Podle fotek svíček těžko říci, ta nejvíce v pravo ale nevypadá nic moc a to nevíš, jak dlouho tam byla. Co závity, je v nich olej??? No vypadaj dost černě, takže asi ano, že? Chtělo by to lépe nasvítit a případně natočit svíce. Každopádně jsi zatím vlastně nenajel nic, jestli to chceš prověřit, tak s tím musíš najet minimálně 1000km, více je samozřejmě lépe. Ona se spotřeba oleje nechá taky ověřit diagnostikou díky čidlu na vaně, VAS/ODIS to umí a je to standardní postup, jak by měl spotřebu oleje změřit autorizovaný servis místo aby měnili olej a filtr za velký prachy, VCDS bohužel jen přečte výšku oleje ale pravděpodobně nic víc, z mm výšky si nespočteš, kolik litrů je ve vaně, pouze odhadem a delším sledováním.

 

Průměr čepu sem nemotej, to je záležitost až aut od 6/2011 a řešení průseru od VAGu... A je jasný, že drážky v pístech musí odpovídat pístním kroužkům. Jde ale o to, že dle info v ETKA a info lidí, co maj CDAA do začátku května 2009 s minimální spotřebou oleje (konkrétně motor vyroben do 10 nebo 11 května) tak tam ETKA nabízí jiné kroužky a tím tedy i písty, velmi pravděpodobně verze z BZB motoru. Proto taky nejen rusáci jako řešení pro opravu nyní dávají i do později vyrobených aut písty "BK" z BZB motorů B)

Proto píši, že Ty štěstí na bezproblémové písty v autě mít nyní nebudeš, pokud je už někdo někdy nevyměnil.

Odkaz ke komentáři

Nejake divne mereni tlaku ve valci ne... prvni krok 7 a pak 13??? Nechapu

Nebo tak?

ten první krok znamenal jak začnu startovat tak mi ručička na tlakomer skočí po prvé na danou hodnotu.

pak to postupně vyleze dál.

komprese to by šlo ? ale ty svicky ☹

co nadělám.

zítra mám v plánu jed do brna tak něco najedu.

pak se uvidí jestli tam dojedu musím si vzít nějaký olej do kufru tak 200l?

smích přejde.

Odkaz ke komentáři

K měření komprese, točíš tak dlouho, dokud tlak víc neroste a to je ta hodnota, co tě zajímá.

 

Ale, ty nový svíce jsou na tom bídně na 100km, už vidíme i olej v závitech. Ty cos vyndal tam nebyly jistě o moc déle, bylo to připravený k prodeji ...

 

Od koho jsi to koupil a jak dlouho to máš? I kdybys něco tratil díky udělanýmu servisu a měl jsi nechat něco "když ne do zubů, tak na lékaře", radím, vrať to co nejrychleji, bude to pro Tebe ta nejlevnější varianta B)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
V 15. 1. 2018 at 19:24, rayx napsal:

K měření komprese, točíš tak dlouho, dokud tlak víc neroste a to je ta hodnota, co tě zajímá.

 

Ale, ty nový svíce jsou na tom bídně na 100km, už vidíme i olej v závitech. Ty cos vyndal tam nebyly jistě o moc déle, bylo to připravený k prodeji ...

 

Od koho jsi to koupil a jak dlouho to máš? I kdybys něco tratil díky udělanýmu servisu a měl jsi nechat něco "když ne do zubů, tak na lékaře", radím, vrať to co nejrychleji, bude to pro Tebe ta nejlevnější varianta B)

Zdravím auto jsem vrátil (Borec) mi dál peníze zpět přepsali jsem to takže v suchu.

Koupil jsem Škoda Octavie combi lll

2.0 tdi 110kw.rok.2014 najeto 150 tis dsg elegance (uvidíme).

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...

No začal by som jeho výmenou, čo je asi logické, ale rátaj s tým, že spotreba oleja 2L/2000km už znamená pravdepodobne zakarbónované stieracie krúžky. Ja mám síce Sup II combi, ale s týmto CDAA motorom, r.v. 2010, takže to bol ten najhorší variant - BS piesty s 1.5mm stieracími krúžkami s vŕtanými otvormi.  Pri 102000km som dal spraviť GO motora (spotreba oleja bola 0,5l / 1000km). Drahý špás, ale stieracie krúžky už boli takmer úplne zapchaté. Nepáčilo sa mi, že by som mal meniť aj ojnice kvôli DL piestom s 23mm čapom (ďalších 800€ navyše) , tak som dal nové piesty Kolbenschmidt KS40251600, náhrada za piesty BK určené pre motory BZB s 21mm čapom a 2mm stieracími krúžkami s frézovanými otvormi, ale pasuje aj do CDAA. Menil som to komplet aj s rozvodmi, ložiskovou stenou a renováciou hlavy plus nová spojka a zotrvák. Mal som kamarátsku cenu 3500€. Za prvých 5000km po GO si to cuclo 0.5L oleja, potom som olej vymenil. Odvtedy mám najazdených ďalších 3000km a olej už sa nestráca. A musím povedať, že motor ide úplne inak. Je tichší a živší, takže to bola dobrá investícia a hlavne mám kľud. Mininmálne na 80000-100000km :huh:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...