Přejít na obsah

při nastartování chcípne


Omegus

Doporučené příspěvky

Čaute pánové, mám takový problém, když chci nastartovat studený motor, tak hned po nastartování chcípne, zkusím to podruhé a pak už všechno běží jak má. Nikdy mě to nedělalo, začalo to až tento týden, na vagu vyskočili jen dvě chyby - 16684 - zjištěno vynechávání zapalování a 16668 - válec 4 zjištěno vynechávaní zapalování, obě chyby byli sporadické. Včera jsem vyměnil svíčky, vyčistil škrtící klapu, odzkoušel váhu vzduchu no a dělá to furt. Měl stím někdo nějakou zkušenost???Dík za každou radu

Odkaz ke komentáři

No nevím, v poslední době jsem pozoroval, že při jízdě v asi 1500 - 2000 otáčkách auto cukalo, ale neměl jsem čas to řešit. Auto jsem měl asi před měsícem na servisní púrohlídce na plyn, tak si myslím, že plynem by to být nemělo. Jinač přo druhém startu je už vše v pohodě, auto nekucká, otáčky v pohodě a můžu klidně jet.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Regulátor tlaku... jak složité je ho vyměnit a musí se pak něco "nastavovat" ? Mě totiž moje Octáva taky chytá až na 3-4 převalení motoru...(bezohledu na to jestli je 20°C pod nebo nad nulou) ale jestli se to dá tímto zlepšit tak do toho jdu...

 

jedná se o tuto součástku předpokládám - co je nalevo vedle sacích svodů (z pohledu před autem)

post-5912-0-55764600-1328808638_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 10 měsíců později...

Ahoj.Mám problém že když je nad 5 stupnů tak po nastartování studeného auta asi tak tři vteřiny jde normálně a pak jakoby šel na tři a chce chcípnout.Musím přidat plyn a pak už jde normálně.Když mrzlo,tak to ani jednou neudělalo.Fungl novej motor,se vším všudy.Co se neměnilo je váha vzduchu,vstřiky,lišta,regulátor tlaku,lambdy,altík,servo,klima a elektroinstalace.Mám 2.0 4x4 najeto 450 000 a motor co tam byl žral olej a hulil víc než já.Tak jsem koupil fungl.Popravdě čekal jsem trochu větší výkon.Zdá se mi to líný.Taky možná proto že to špatně pálí.Z výfuku to smrdí sírou.Co vi na to?

Díky za všechny možný rady. :wallbash:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zdravím. Taky momentálně řeším špatný start studeného motoru, když přes noc stojí. První start - hned chcípne. Druhý start v pohodě. Vyměnil jsem regulátor tlaku paliva, ale beze změny. Jinak chod pravidelný, jezdím na benzín s VIFem pravidelně cca1 rok.

Diagnostika nic neříká. Má někdo ještě nějaký nápad?

Odkaz ke komentáři

U mě ty starty nakonec vyřešila výměna obou odvětrávacích ventilů PCV. Jak odvětrání kliky tak odvětrání víka ventilů. .. Diagnostika tohle neodhalí .. jde o to že některý z ventilů nefunguje a protože jsou napojené rovnou do sání nejdou přes váhu vzduchu tak to je "falešný" vzduch se kterým ŘJ motoru nepočítá a neví o něm protože není zvážený váhou. Je tam prostě navíc ve chvíli kdy tam být nemá nebo tam není když tam být má :D .. záleží na tom jak ten ventil NEfunguje .. a pak to takhle divně hapruje při startování ..

Ale já mám jinej motor tak nevím jak to je u dvou litru

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Tak píši nové poznatky. Jen tak pro vyloučení špatného paliva jsem natankoval plnou nádrž Vervy 100 a starty jsou úplně v pohodě i po 2 dnech stání. Takže za mne to bylo ( zatím) palivo a na čerpací stanici ONO mne již neuvidí. Zajímavé je, že ani VIF, který pravidelně přidávám při tankování nedostatky základního paliva nepozvedl na použitelnou úroveň. Nicméně po vyjetí nádrže natankuji obyč 95 bez VIF-u na Benzině a uvidím.

Pokud budou nějaké problémy s běžným palivem, dám vědět.

 

Odkaz ke komentáři

Taky to může být tím že jsi natankoval plnou :) .. Takhle zlobí třeba palivové čerpadlo ... pokud je v nádrži méně benzínu tak to takhle zlobí při startování, i to jsem už viděl. Takže si myslím že na ONO nadáváš zbytečně (mají jedeny z nejkvalitnějších paliv v ČR). Skoro bych se vsadil že až vyjedeš ted vychvalovanou vervu 100 někam ke čtvrtině nádrže začne problém se startováním nanovo :)

Odkaz ke komentáři

Vždy tankuji plnou a teď mám skoro prázdnou nádrž. Zatím se to chová OK. Startování blblo stále nezávisle na stavu hladiny v nádrži. Uvidíme, co se stane po natankování 95. A Vervu jsem natankoval jenom jednou. Nejde mi o vychvalování jednoho a hanění druhého. Jen píši postřehy. Na ONO jsem jezdil asi rok pravidelně a bez problému. Ale v poslední době se objevili problémy. Tak jsem šel cestou nejmenšího odporu, než vyměním půlku auta. ?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...