Přejít na obsah

CC-AUTODÍLY


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Vidim, ze pani vyssie maju vyrazne lepsie skusenosti ako ja ... niekedy to bol fakt najlepsi obchod, dnes to je ale len o tom, ze komunikacia trva dlhe dni alebo mesiace a potom sam clovek na to zabudne:

- od asi septembra mi tam vysi vratenie hmlovky

- objednal som 2 stieracie listy na passat b7, prisiel 1ks a vyfakturovane 2ks

- stieracie listy nepasovali, dosli v otvorenom baleni

- k objednavke som sa doporosoval asi 5-7 dni

// edit- predposledna skoro objednavka na plasty na b7 sa mi ani kvoli komunikacii nepodarila

- predposledna skoro objednavka na plasty na b7 sa mi kvoli komunikacii ani nepodarila

 

Pevne verim, ze moja posledna objednavka.

Odkaz ke komentáři

Tak nevím Luborj, já nakupoval ke konci roku a i teď v novém roce, vždycky semnou mailem a i telefonem komunikoval pan Vomáčka a vždy k naprosté spokojenosti (tímto bych mu rád poděkoval, že šel kvůli mně rozbalit a změřit ty vzpěry na O1 co jsem nakonec dal na O2 :-) a teď mi našel a poslal číslo dílu kabeláže (můstku) k žhavičům. Vždy jsem měl odpověď ten den, co jsem vznesl požadavek ...

Za mně super a nakupovat tam nepřestanu ...

Odkaz ke komentáři

Dekuji Martinovi a celemu tymu cc autodily za rychle vyrizeni objednavky.Komunikace na urovni,ferove jednani, tak by to melo vypadat

 

I nadale zde budu nakupovat,dodavatel mne predsvecil o spolehlivosti a korektnosti nakupu

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

Ja som tam nakupoval odkedy som mal prvu Octaviu, co je rok 2010. Kupoval som tam diely na Golf a Passat ktore mame v rodine a este na dalsiu O2. Vzdy bezproblemov. Posledneho 1/2 - 3/4roka je to ale bieda. Nikto nevie co robi druha ruka, peniaze za hmlovku mi mali byt odpocitane od stieracov - no neboli, predtym mi 2x poslali zle rameno na stierace (minule leto), hmlovka vobec nepasovala do vyrezu v narazniku, teraz nahradne stierace opat. Ked napisem email, tak ocakavam, ze odpoved pride do druheho dna a nie do druheho tyzdna... Pokial s vami komunikuju okamzite, tak potom neviem co robim zle. :wallbash:

 

Ale aby som im nekrivdil, to co bolo v eshope a co som si klikol objednat mi bolo vzdy dorucene korektne. Pokial to je ale o komunikacii, ze poslem napr cislo dielu, tak je to bieda.

Odkaz ke komentáři

Lubo nebudem obhajovat, ale tiez som doteraz nikdy nemal problem... Aj ked sme to riesili s Martinom alebo p. Vomackom cez e-mail, stale vsetko doslo ako malo, dvakrat aj s lepsou cenou ako som myslel... Skus este raz napisat priamo Martinovi a vysvetlit co a ako... Urcite to vyriesi k tvojej spokojnosti a nabuduce si da pozor

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

abych to uvedl na pravou míru :

co se týče mlhovek bohužel luborj má pravdu - zaseklo se to u kolegy - což je naše chyba .


jak jsi mě o věci informoval tak jsem okamžitě věc vyřídil - viz dobropis který jsem ti osvětlil v emailu - je škoda že to neuvedeš když jsi se tak rozepsal .

 

záležitost stěračů řešíme po emailu - bohužel jestli mají v katalogu Valea špatné přiřazené OE číslo tak za to my nemůžeme :(

 

určitě jsme to neposílali s tím že tam nebudou pasovat .

 

doufám že se celá záležitost vyřešení a tyto problémy se nebudou opakovat

Odkaz ke komentáři

Tak já tedy můžu jen a jen chválit a firmě děkovat.

V podstatě jsem nucen vždy objednávat podle čísla dílu nebo VINu a vždy po telefonu, protože to jsou takové netradiční díly.

Vždy vše vyřízeno korektně, ceny příznivé a doručení super.

 

Takže díky.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 5 týdnů později...
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Tak....myslel jsem, že to sem nikdy nebudu muset psát, protože doposud byly všechny objednávky bez problémů, ale po dnešním dni si trochu kritiky neodpustím. Poslední dvě objednávky váznou. Jedna chybně fakturovaná, vyřešené částečně. Když už se mi podaří se dovolat jednomu z pánů, co mají na starosti objednávky, tady konkrétně pan Bobek, tak je mi slíbeno, že zjistí víc o mém problému a obratem se ozve. No obratem je týden a nic. Mezitím jsem objednal další nějaké díly, nic extra, sada filtrů a rozvodů. Objednáno už 5.6. s doručením Českou poštou. Do dnešního dne nic nedorazilo. Včera jsem se po několika marných pokusech dovolal panu Bobkovi s dotazem, jestli může zjistit, zda je vše s objednávkou v pořádku. Přímo na telefonu mi to nebyl schopen sdělit, tak mi slíbil, že to zjistí a ozve se. No a znovu se nikdo neozval. Dnes je úterý, provozní doba v CC je uváděna od 7 hod....od rána se marně snažím dovolat na jedno ze dvou čísel, na kterém bych rád zjistil stav svojí objednávky, ale telefony jen vyzvánějí. Po asi 12 marných pokusech pomalu vzdávám, že se něco dozvím o svých objednávkách.

 

Dokážu pochopit, že máte mnoho práce, ale pokud slíbíte zpětné zkontaktování, tak by to chtělo dodržet a hlavně zvedat uvedené telefony. Zrovna moc profesionálně to tedy nevypadá.

 

No uvidíme...snad se dovolám a vše se vyřeší.

Odkaz ke komentáři

Tak aktuálně jsem se dovolal, vše je vyřešeno, vázlo to na jednom chybějícím filtru, který nebyl momentálně skladem a čekalo se na dodání. Nakonec po dohodě nahrazeno jiným výrobcem. Škoda jen, že utekl více jak týden a neměl jsem žádné info, že to vázne zrovna na tomto. Jinak díky Martine za pohotovou reakci, už jsem ti psal podrobnější zprávu. Jsem jinak spokojenej, ale komunikace vázne...to by chtělo vyřešit. Pokud je nějaký problém s objednávkou, chtěl bych to vědět a řešit. Vše tedy vyřešeno.

Odkaz ke komentáři

Co se to v poslední době děje s objednávkami ? Člověk se snaží dovolat na všechna telefoní čísla uvedena na stránkách a nikdo nezvedá. Nikdy jsem s komunikací neměl problémy, až nyní. Tato situace se již opakuje po 2. za sebou.

 

Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Mám bohužel stejnou zkušenost, pořád nemám dořešenou objednávku z konce května. Když už se dovolám po asi 15 pokusech, tak se nic nedořeší a je mi slíbeno, že se na to kouknou a ozvou se. A ticho po pěšině Od posledního pokusu je to týden. Mám málo času na to, abych vysedával celé dopoledne u telefonu a řešil chybnou fakturu.

Odkaz ke komentáři

Ja si myslel, že zakopaný pes bude v dovolené. Mě by dle informací České pošty měl balík přijít zítra. Ale to nic nemění na tom, že telefony. Bez odezvy. Snad při příští objednavce bude bez problémů, jelikož nakupuji rád za slušné penize a kvalita supr, nerad bych měnil obchod.

 

Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...