Přejít na obsah

výměna rozvodů


Doporučené příspěvky

Zdraf páni,mám podobný problém a sice je tu dosť podobných problemov rozoberaných,

no akosi nič neplati pre moje auto,ale nechcel som zbytočne zakladať novu temu,tak sa tu zveziem.

 

Problémom je studený štart,stačí aby auto stalo cca 8 hodín a pri naslednom štartovaní točí

naprázdno zhruba 5 sec.,potom naskočí za sprievodu roztrasenia motora / po chvilke stichne / a z vyfuku sa vyvalí hustý biely dym.

 

Následne mi stači prejsť tak 1-2 km,vypnem motor a po opätovnom štartovaní naskoči na brnk.Proste za tepla nieje problem.

 

Prevedené pokusy opravy :

 

1. nové žhaviče

2. nová baterka

3. nový palivový filter

4. zdvyhnutie štartovacej dávky cez VAG

5. zavedenie jednosmerného ventylu medzi filtrom a čerpadlom-padanie nafty-zbytočné-následne vratené do pôvodneho stavu

6. nové čidlo teploty chladiacej zmesi-diagnostika ho určila ako potencionalny problem,okrem toho nič iné nevypisala

7. nové vstrekovacie trysky

8. premeral som funkčnosť alternátora,či vôbec dobija,bez záťaže 14 V na kontaktoch baterky-ale to aj tak podla mna velky zmysel nemalo

9. nový kablik imobilizera / dlhšiu dobu mi sem-tam preblikaval na palubovke /

10. nový snimač vahy vzduchu

 

 

Zostava štartér,no myslim,že to by som mal problem natočiť aj za tepla,ako to bolo už aj vyššie v príspevkoch spomenuté.

 

Takže vážne netušim,v čom je problém.

 

Vopred dik za postrehy a nápady.

Odkaz ke komentáři

Myslím, že některé věci jsi dělal zbytečně Např zvednutí dávky VAGem má vliv pouze na teplé starty. Já bych ten problém viděl spíš v naftě . Máš správně O kroužky v palivovém filtru na ventilu? Pokud je vyndáš už je musíš zahodit a dát nové. Naftou nabobtnají a při následné montáži se zpravidla skřípnou.

A potom bych ještě zkontroloval sací koš s plovákem v nádrži Pod pravým zadním sedákem. Hadičky sundáš tak že je přitpačíš dolů a zatlačíš dovnitř pojistku a ona sama povolí. Vyšroubuješ velkou plastovou matku. Vyndáš ven hrnec,opatrně celý rozebereš Zkontroluj i sací trubičku.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

u mna je tiez podobny problem ked auto dlhsie stoji tak 4-5dni tak 3-4s toci a az pootm odpali.... a tiez bielo-modry dym.... na fiata mi to robilo padanie nafty.... kym si nataha novu je chudobna zmes a bielo modry dym.... filter mam novy aj o kruzky... myslim ze to bude tou naftou, ale vyriesit to neviem

 

a k tym startom.. moze mi neikto vysvetli laicky ako je mozne ze za studena ma dostatocne otacky a chyti hned a za tepla uz dostacujuce otacky nema???? nechapem :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravim pánové, chtěl bych se zeptat, jestli by mi někdo neporadil, asi před rokem jsem udělal rozvody na mé octavii 1.9 TDi 81 kw r.v. 1999, od rozvodů mi auto nejede, do zhruba 2000 otáček je to úplně líný, pak sepne turbo a je to kousek lepší, ale furd to nejede na plný výkon. Vyměnil jsem váhu vzduchu (Bosh), tím to ale není a na počítači mám vše v normě. Slyšel jsem, že při výměně rozvodů se musí otočit čerpadlo o zoubek, nevím jestli je to pravda, ale jde mi o to, zda kdyby nebylo čerpadlo otočený, jestli by se mi to ukázalo na počítači? Má te stím někod zkušenosti? Poradí mi někdo, proč se mi auto loudá?

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Zdravim pánové, chtěl bych se zeptat, jestli by mi někdo neporadil, asi před rokem jsem udělal rozvody na mé octavii 1.9 TDi 81 kw r.v. 1999, od rozvodů mi auto nejede, do zhruba 2000 otáček je to úplně líný, pak sepne turbo a je to kousek lepší, ale furd to nejede na plný výkon. Vyměnil jsem váhu vzduchu (Bosh), tím to ale není a na počítači mám vše v normě. Slyšel jsem, že při výměně rozvodů se musí otočit čerpadlo o zoubek, nevím jestli je to pravda, ale jde mi o to, zda kdyby nebylo čerpadlo otočený, jestli by se mi to ukázalo na počítači? Má te stím někod zkušenosti? Poradí mi někdo, proč se mi auto loudá?

řešilo se to tu nejmíň stokrát chlape !!!! chce to jen tošku hledat jinak zkontoluj si předevstřik (TDI graf ) a uvidíš jestli to nemáš nějak moc rozhozený

Odkaz ke komentáři

Tak měl bych ještě jeden dotaz ohledně rozvodů,přečetl jsem si tu skoro vše ve fóru o rozvodech atd,ale stejně to jsou to totálně vždy neúplné info o rozvodech.Tak teď se chci zeptat přímo.Jakého výrobce měníte rozvody?(rozvody od Seba-to jsou jaký výrobce)Koukám-li na rozvody a chci orig a nechci platit za značku Schade na víc,tak koukám po rozvodech značky SKF.

Pohledal jsem a s cenou na 5000 nechápu jak se někdo může dostat?

Vypíšu sem já zhruba:

SK VKMA01251 rozvodová sada 4526 ..už jen za sadu to atakuje tu hranici

GT 6PK1660 drážkový řemen 453

SK VKM31002 vodící kladka 808 je lepsi take vymenit

SK VKM31012 napínací kladka 1850 je lepsi take vymenit

GR PA731 vodní pumpa 900

 

tak teď ještě práci mechanikovi 1500-2000

A teď mi řekněte jak se dostanete do 5000?Jak se tu s oblibou píše.

Nebo to kupuje no name z PL?Díky za každé konstruktivní echo.

Odkaz ke komentáři

Je to možné. Když odebíráš pravidelně i třeba jen ložiska, O kroužky a gufera tak ti prodejce může dát slevu. A když bereš už hodně dlouho tak ta sleva je dost zajímavá. To samý platí i třeba s olejema atd. Rozvody mě čekají až na jaře tak to zatím moc neřeším ale kolem pěti to bude. Pochopitelně bez práce - počítám jem matroš.

Upraveno uživatelem Mirouch76
Odkaz ke komentáři

Sice jsem se pana Skoupila neptal, jestli to sem muzu zkopirovat, ale snad mu to nebude vadit...

 

Zdravím, díky za důvěru.

 

Rozvody mám dvojí, obsahem jsou stejné, ale set Dayco je za 2600,- a set Contitech stojí 2850,-

 

Sada obsahuje 4ks kladek INA + řemen zesílený (120tkm) příslušné značky a sáček se spojovacím materiálem ke kladkám. Obojí je balené v orig krabicích daného výrobce.

 

Contitech dodává řemeny do VW pro motory PD a Dayco zase nejčastějí pro motory TDI 66/81kW + benzín motory spolu s Gates.

 

Dayco jsem prodával od začátku dnes tedy cca 6let bez jediné reklamace, Contitech je známý a osvědčený taky. Mezi sety nejde dělat rozdíl, oboje jsou naprosto srovnatelné, takže jde jen o cenu, nebo sympatie ke značce.

 

Vodní čerpadlo mám za 800,- Hepu Germany s kovovou vrtulí, zase jde o maximálně prověřené pumpy, prodávám denně.

 

Vzhledem k najetým km bych doporučil vyměnit i gufera vačky 1ks a kliky 1ks jsou po 80 a 100kč když dodávám rozvody do dílen, nebo soukromým mechanikům často to chtějí, ti kteří to berou poctivě a dávají si záležet. Ale to záleží asi na tom kdo bude vaše rozvody dělat, aby vám to pak nezůstalo, ale lepší je to vyměnit, rozhodně.

 

Hydroštely mám za 195,- ks je to taky INA-Germany orig dodavatel do VW

 

Petr S.

 

edit: Tak jak? :) Vysvetleno?

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

Jj ceny vůči tomu,co v našem okolí je opravdu zadarmo.

Ještě bych měl s tímto jeden dotaz,kdo se s ním už setkal.A to je kdy se mají rozvody měnit.Podle tabulky viz příloha mi vyjde,když mám tenhle motor od 05 2002 tak mám měnit až ve 150 000 km?Přijde mi to hodně,ale...

Máte někdo zkušenosti?

post-5659-1294244981_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Nazdar pani...

 

Takze po tom vsetkom ako ste ma tu odhovarali od toho menenia rozvodov, som sa vcera rano do toho s otcom pustil... dvaja sme to mali do siestej vecera hotove... nemali sme ziadne pripravky, akurat sme si vyrobili "lock" na vackovu hriadel... vsetko ostatne nebol problem... ani hlava nesla dole, ani ozubene koliesko na vacke... vymenene kladky, remen, vodna pumpa, olejovy filter, olej, naliaty xeramic, Vagom skontrolovany vstrek, vsetko sedi.. kus sme museli natocit cerpadlo aby bol vstrek tak ako ma byt... Takze drzim palce vsetkym, ktori sa do toho tiez pustia... dokopy nas to stalo okolo 185 euro... Dayco sada aj s vodnou pumpou... majte sa... a tym co pomohli vrele DIKY..

Odkaz ke komentáři

Ono hoši,kdo má trochu potuchu jak to v okolo rozvodu chodí,tak to opravdu vymění doma sám.Kdysi jsem měnil rozvody na Bravě,žádné manuály jsem nemě.prostě označit kola a bylo.Kdysi mechanici žádné příručky neměli a ani dnes někteří na nějaké atypy nic nemají a v pohodě to zvládnou.Jen se toho nebát a prostě vědět jak to funguje

Odkaz ke komentáři

tak tak... ja s otcom sme uz menili rozvod na Opli Kadet... bez prirucky, a tam je to ina sranda v 1,7 D... vo forde transit 2,5 D... felicii 1,3 bmm no a teraz octavia... bez problemov vsetk... jedine v com sme zmetkovali bolo oznacenie remena... nebolo presne take ako povodne... na jednom bola sirka oznacena 254 na novom 250 a pritom novy bol sirsi o kusok asi.... pocet aj profil zubov sedel... ale to posledne cislo v oznaceni, ktore neviem co znamena bolo uplne ine... no nakoniec sme to riskli a a pasovalo vsetko ako malo... mozem dalsich 90000 nabehat s pokojom v dusi....

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 2 roky později...

Ahoj. Chci se zeptat. Před 14 dnima jsem si koupil Octavii I 1,9 TDI motor AHF. Kluk co mi jí prodal tvrdil že rozvody dělal před půl rokem, ale nemám si to jak ověřit. Nerad bych aby se mi motor potkal. Známý automechanik mi poradil abych se kouknul na rozvoďák pod kryt, prý by tam měli být vidět nápisy pokud byl měněn třeba před 5000km. Dneska jsem se na to koukal a žádný nápisy nikde nejsou. Navíc je rozvodový řemen celý od oleje, to asi taky nebude v pořádku co? Dá se to nějak přetěsnit? Díky za názory

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...