Jump to content

sportovní podvozek


maca

Recommended Posts

Diky, za foto

Je to tak barevny, ze jsem chvili myslel, ze to neni ani OCT.

Ja pro jistotu volal i do servisu, kde montuju stavitelny podvozky a rikal, ze neni chyba dat tu stelovaci matku nad pruzinu ani pod.

 

Link to post

Dat ji pod je strasna ko*otina / prasarna a hazardovaním se zdravím svým a okolí.

Dole bývá průměr pružiny jiný než nahoře, pokud je stělovací matice vyrobena, tak že je určena aby byla dána nahoru jako je na obrázku nemůžeš ji dát dolů do ramene už i z toho důvodu že dole se aretuje do gumového přípravku  k tomu určenému díky kterému by ta matice byla nakrivo. Pokud by jsi ten přpravek vyndal mohla by se matice protáčet tedy za předpokladu že by se tam vlezla.

Za druhé podívej se na obrázku na výšku té matice a ha hloubku toho ramene a řekni mi jak by chtěl pak tou matici upravovat výšku podvozku když bude celá schovaná v tom ramenu ???? Odpovím si sám, blbě až nemožně.

Pokud tohle nějaký pseudo zkušený servis kde montujou stavitelné podvozky řekl když věděl že se mluví o Octavia II a znal typ požadovaného podvozku kde je matice určena pro montáž nahoře sebral bych nohy na ramena a utíkal kua daleko.

Link to post

Neber to jako rejpani jen se ptam;-)

Proto se ptam kam ji dat. A kdyz mi servise reknou dolu nebo je to jedno a tady ze to jedno neni, tak fakt nevim.

Uz jsem psal, ze podvozek v ruce nemam, takze nevim zda je vubec technicky mozne ju dat jinak nez aby pasovala "dosebe" 

Jak vis jak je vyrobena a jak patri?? Kdyz nevis jakeho vyrobce budu mit?? A to nevim jak ktery vyrobce to ma, jen takova teoreticka otazka.

Zas ono kdo rikal, ze  tim budu porad hybat, muzu to nastavit a uz to nechat. Coz je i muj plan.

No rikal mi to po telefonu a znel, ze tomu rozumi. Jiste vedel ze se jedna o OCT 2 fl, pac sme to docela probirali. 

On rikal ze to kvuli kazdy zmene at nahoru nebo dolu vyndavaji, ze to nedelaj na aute.

 

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • 🚨Po delsi dobe mensi update... -geometrie + srovnani volantu -zadni rameno sterace -novy uzaver nadrze -nove mrizky v prednim narazniku -nove madlo ridice vc ovladani oken -trychtyr nadobky ostrikovacu -kryt destoveho senzoru -led bile ve zpatecce -novy kryt klice   V nejblizsi dobe: -kamera MiVue J60 -led parkovacky -nove xenony (plexi) -sedacky rs -folie ve wrapstyle prague  -tonovana skla    
    • Takže jak jsem si myslel a říkal ti, nízká teplota na vypálení karbonu. Principiálně to teoreticky fungovat může, vodík s kyslíkem má teplotu hoření asi 2600°C a to se karbon vypálí. Ale! Jde z generátoru dostatek vodíku, aby se teplota dostatečně zvýšila na teplotu, kdy se karbon vypálí? Pokud ano, vydrží ji komponenty motoru? Ke generování vodíku se používá jednoduchý a levný elektrolyzér s alkalickou náplní. Jak je ošetřeno, aby se nedostávaly kapičky s obsahem KOH do motoru? Kupříkladu, KOH rozežere hliník či slitinu hliníku natotata. Z čeho bývají komponenty motoru?  Plus, vypálí se karbon všude? Může totiž jen tam, kde jde plamen.
    • Nj, tak to u me kazdopadne 😄 Ta synchronizace je ale lakava... i kdyz asi bez toho muzu byt
×
×
  • Create New...