Přejít na obsah

Zaslepení EGR ventilu a vyhození sekundárního vzduchu


Doporučené příspěvky

Momentálně bratrovi opravujeme 1,8T kde se propálilo těsnění mezi 1. a 2. válcem a zrovna při tom bysme chtěli dát pryč ty blbosti co tam jsou na dvě věci, to znamená zaslepit EGR a vyhodit čerpadlo sekundárního vzduchu komplet se všema hadicema, ale když se to odpojí tak ŘJ hlásí chybu, kdo zná řešení? Nebo to umí v jednotce omezit, připadně jestli se dá nějak upravit EEPROM jednotky. Díky

 

OI kombi, 1,8T, r.v.2005, AUM

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o rok později...

Zdravím, koupil jsem octávu a stále hlásí ,,chyba sekundárního vzduchu,, následně jsme zjistily, že by tam měla být hlava AUM, ale je tam nějaká jiná, vše funguje jak má, jen nemá otvor na vhánění sekundárního vzduchu. Tudíž se chci zeptat jestli je nějaká možnost vyrušit tu kontrolku bez toho aniž bych musel měnit hlavu?

Odkaz ke komentáři
Guest Aleš Ducháč

Tak jsem si teměř jist že u motoru AUM to jinak než softwareově nevyřešíš, protože ty odpory Ti nenahradí zýšení kyslíku na lambdě, kde se toto měření provádí.

 

To TDIfun : prosím nemáš dump jednotky, nebo jsi měnil uplně celou? Díky

Kdyztak prosím SZ

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Stalo se mi, že jsem jel za kamiónem na pětku stovkou. Chci ho předjet, tak dám trojku, plnej plyn a nic! :blink: Skoro žádná reakce na plyn. Prostě to jelo, jako bych tam měl stále pětku. A nebylo to poprvé. Když ale trojku rozjedu na stovku a dám plnej, je vše v pořádku. Zátah a auto jede jako z praku. Může to dělat EGR ventil? Mám ho vyčistit, taky se zanáší jako u TDI?

Odkaz ke komentáři

Ty odpory na sekundaru nefungujou, za cca dva dny se rozsviti kontrolka znova a muzes mazat jak blazen co dva dny takze bud si na ni zvyknete nebo sekundar pryc nedavejte, ja ted kupoval z bouracky a budu ho davat zpet protoze me ta kontrolka rozciluje a chvili po startu je rano motor neklidny (to bude asi tim, ze sekundar nedava predehraty vzduch nebo tak neco).

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...
  • o 2 týdny později...

Taky doporučuju tam sekundár nechat, pokud nedělá problémy.

Já před lety kuchal a pak už jen koukal na rozsvícenou kontrolku motoru.

Pak jsem se tloukl do čela, protože jsem mezitím součástky vyhodil a nebylo cesty zpět.

No a jelikož v vloni v zimě nebylo co dělat, upravil jsem si ŘJ a mám klid.

Na STK letos vyčítali Readness a vše ok.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...