Přejít na obsah

Cyklistika, bike a vse okolo


Baurak

  

128 hlasů

  1. 1. Tak tedy kolik tedy letos date nebo planujete ?

    • 0-99km
      5
    • 100-499km
      2
    • 500-999km
      10
    • 1000-1499km
      12
    • 1500-1999km
      9
    • 2000-2499km
      5
    • 2500-3499km
      4
    • 3500km a více
      10

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Tak to musí být valivý odpor jako kráva, ale zase s tím jezdit z kopce to musí být velký držák a komfort 

Já budu přecházet na 2,2-2,25 poněvadž 2 je v celku problém pokud chytnu bahno, lítám v něm jak jitrnice :smich:

Letos budu mít na zapůjčení elektro kolo, kde je něco podobného v rozměru 2,5-3/naštěstí je zde motor pro nemohoucí, takže to bude jízda velká paráda 🤣 a jak tomu ještě šlápnu tak to bude hlína 😉

Odkaz ke komentáři

To si pis, to proste nejede. Ja jezdim 2,3 a 2,2 a to je uplne jiny kolo. Ale zase ve sjezdech on je na tom jak na fatbiku, jak pises, to drzi jako pribity.

2 jsem kdysi mival taky, ono to jde, kdyz clovek honi silnice a zpevneny cesty, ale jak vjedes jinam, tak je pak clovek jak nudle v bandasce 🙂

E-bike ma podle me smysl (pokud to neni ze zdravotnich duvodu) fakt jako moped, ale to je tak se zabit, nebo jako fatbike nebo tezky enduro na sjezdy, jinak tomu nefandim. Mel jsem pujceny tohle... Elektroklo M1 Spitzing Evolution R-Pedelec 2019 (elektrokola-nachod.cz) Motorka, akcelerace jako krava, okamzite to jede 50, fakt parada, ale v terenu bych se na tom zabil. Blbnout se s tim neda, je to o rychlosti

Odkaz ke komentáři

No tak to musí být pěkné povození, ale stojím si za tím, že pokud můžu a nohy mi slouží tak budu šlapat do pedálu a udržovat si fyzičku. Jezdit na kole a využívat k tomu svou vlastní sílu je pro mě top,

Jinak vozím tlaky předek 1,9 baru a zadek 2 baru tak věřím, že i s těma 2,2 palce bude jízda i po cestě v pohodě.

Vnitřní šířku ráfku mám 20 mm, takže bude s pláštěm 2,2 pěkná bambula.

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

Řidiči budou muset při předjíždění cyklistů dodržet vzdálenost 1,5 metru - iDNES.cz

Necekam, ze by to neco zmenilo, ale treba aspon trochu to zastavi ten narust bezohlednosti. Narust agresivity a bezohlednosti od ridicu aut vuci cyklistum za posledni rok, vicemene co je koronac, je opravdu videt hodne. Driv mi to bylo u prdele a byla to spis vyjimka, kdy mi nakej dement v aute malem liznul riditka (a to jsem na silnici minimalne a plazim se u travy), ale posledni dobou je to kazdy treti ctvrty, co nemuze zpomalit ani kdyz jede nekdo proti. A obcas je to fakt o drzku. Vozim na kole kameru a tu poustim vlastne nejvic na silnici. V aute se bez kamery neuprdnu, ale mam kolem sebe 2 tuny plechu

Odkaz ke komentáři

Bezohlednost u bezohledného řidiče bude vždy jestli je nějaký zákon nebo ne, stačí se podívat na dnešní situaci v provozu, jak říkáš v lese nebo mimo vozovku je to pohoda, ale jakmile jedu po cestě tak se snažím lízat krajnici,

Jednou jsem v lese potkal hňupa na krosce a smažil to jak prase v místech kde nemá co dělat, naštěstí to byl hluk na kilometr daleko, tak jsem s tím víceméně počítal a raději jsem slezl z kola.

Odkaz ke komentáři

Pánové, už jsem to asi psal. Já bez radaru od garminu na kole nedám ani ránu (Garmin Varia Radar). Ted jsem ho kupoval i dcerám. A to jezdíme i na silničkách na silnicích s minimálním provozem tady na Vysočině. Minulý týden sejmul nějaký deb*l v Audi Q7 známého. Odnesl to zlomenými žebry a škodou na kole za cca 80 tisíc

Odkaz ke komentáři

Tak jsem dnes předělal  vidlici na olej ROCK SHOX 7WT,
provedl jsem opět komplet demontáž, vyčištění od zbytku vazelíny, pěnové kroužky jsem vyčistil a nechal v oleji nasáknout, 
originál byla ve vzduchové patroně vazelína, která byla víceméně vytlačená k horní části, kluznost nebyla tedy 100%
do vzduchové patrony jsem dal 10 ml a do každé nohy 15 ml oleje 7WT
měděné těsnící kroužky jsem nahřál do ruda a poté hned ponořil do studené vody,
vše jsem dotáhl co to šlo a provedl natlakování a seřízení odskoku, celkový chod je opravdu znát, vidlice reaguje okamžitě což s vazelínou se říct nedalo ani když byla nová, zítra ji otestuju ve větší zátěži, tak snad bude jízda příjemnější a olej nebude prosakovat. 

.................................................................................................................................................................

Tak výsledek dnešní projížďky je super, olej neteče a odezva je o 100% lepší nežli s vazelínou,

samozřejmě nedokážu srovnat s jinou lepší vidlou, ale pro mě je to opravdu posun a jsem spokojen, jediné co musí dělat při jízdě ve větším stoupání je, že musím vidlu zamknout neboť při odemknuté dochází při šlapání k propružení což u vazelíny nebylo,

pár fotek z dnešní jízdy kde jsem zajel i na trail kde jsem ji naložil

IMG_20210423_084413.jpg.51c95abc3061cc41df1a3408e6ed2b23.jpgIMG_20210423_090300.jpg.74ac6c28ea5a99a904db4fe717616160.jpgIMG_20210423_091506.jpg.eec5618eab08af6ac68eb01b3d01007c.jpgIMG_20210423_091519.jpg.9b6ebb4d0e59d113700ec169569f25cc.jpgIMG_20210423_091657.jpg.e827e3b448efe50477426f5a61f956b5.jpg




 

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

Vyžíháním a ochlazením dochází ke změkčení Cu podložky, která své původní tvrdosti dosáhne do 24 hodin.

Čerpal jsem z Bike fóra a různě po známostech, že lepé sedne na dosedací plochu noh a hlavička šroubku se pěkně zařízne.

Al podložka časem povolí, proto se dává Cu

Zatím je vše ok

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...