Přejít na obsah

Cyklistika, bike a vse okolo


Baurak

  

128 hlasů

  1. 1. Tak tedy kolik tedy letos date nebo planujete ?

    • 0-99km
      5
    • 100-499km
      2
    • 500-999km
      10
    • 1000-1499km
      12
    • 1500-1999km
      9
    • 2000-2499km
      5
    • 2500-3499km
      4
    • 3500km a více
      10

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

On 10/29/2022 at 6:54 PM, Radas said:

No nevím, ale dnes jsem tomu dal na prdel a tlumič šel na doraz, byl teda otevřen abych si vychutnal maximální chod zadní stavby a pohodu z jízdy, SAG mám u tlumiče na 30%

tak on ten SAG 30% neni vseresici, clovek taky musi popremyslet o profilu trasy atp, diky te delce zdvihu bych ti klidne poradil prifouknout a byt nekde 20-25%, spise olizovat 25. Komfort ti zustane.
A slysel jsi tlumic cvaknout/tuknout, ze myslis, ze sel na doraz? To se mi stava jen v bike parcich, nebo kdyz uz jsem fakt unavanej a nechavam dopad odedrit a odpracovat tlumicem misto technikou 🙂 Jestli necvaknul, tak vse cajk. Ja mam vyhodu, ze mam na tlumici 3 polohy (Float DPX2), tak kdyz vim, co me ceka, tak prepinam podle toho.
Ono to chce proste zmerit si PSI a trosku experimentovat a vozit sebou urcite pumpicku na tlumic a svoje oblibeny traily si dat vicekrat.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem si dnes opravoval sedlovku Reverbku, dolil jsem kapalinu a odvzdušnil po domácku vyrobeným odvzdušňovacím systémem za 5 korun, sedlovka drží v horní pozici jak sviňa, ani se nehne a při zmáčknutí ovladače také ne🤣 v páčce je stále vůle cca 2 mm, takže si budu muset pohrát s odvzdušněním,

..............................................................................................................................................................

Tak jsem sedlovku odvzdušnil, je třeba si stím opravdu pohrát a regulaci na páčce mít zataženou, vše šlape jak má, přes zimu budu řešit komplet repas, jinak pro zajímavost, pokud má sedlovka výškovou vůli tak stačí kolo obrátit sedlovkou dolů a zatlačit, poté kolo obrátit a sedlovka již drží v pozici bez vůle 😄

 

 

IMG20221101173741.jpg

IMG20221101173756.jpg

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Dnes provedeno přetěsnění sedlovky, použil jsem sadu po 200 hodinách provozu, dle mého názoru nebyla sedlovka servisována nikdy. V sedlovce byl ještě starý plovoucí píst z Al a ´´o´´ ringem, který je nahrazen novým celogumovým, postranní piny již byly v celku vydřené a v matici byl kluzný kroužek opotřeben, nyní vše šlape jak má, bez stranové vůle. po odvzdušnění krásně pevně drží v horní pozici.

Nyní nastává fáze rozebrání, pročištění a promazání zadní stavby, ptal jsem se v servise jestli mají čas na komplet servis, no, čas by byl, ale nekřesťanská cena mě rychle odradila

 

IMG20221126160409.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak jsem dnes provedl komplet kontrolu zadní stavby, ložiska jsou naštěstí v dobrém stavu bez zadrhnutí a vůle, takže jsem jen oddělal prachovku na každém ložisku zvlášť, pročistit Isopropylalkoholem, vyfoukal tlakem vzduchu a namazal vazkou na ložiska, při montáži jsem použil lepidlo na závity a vše řádně složil, práce šla jedna radost, jak je nářadí tak to jde bezva,

 

IMG20221203183350.jpg

Odkaz ke komentáři

Jo vidlici mám taky v plánu, tlumič je po servisu, takže opět servis díly po 200 hodinách vyjdou na 1100,- a doma oprava, servis rock shox si u nás za vidlu bere 3500 - 4500 dle závažnosti a to není pro mě, dokud můžu a vím jak na to, tak si to prostě udělám sám.Ještě váham nad bezdušovém systémemu, zatím jsem nenašel výhody, ale jsem zvědav a z hecu bych to mohl otestovat, zatím pro mě negativa že budu vozit duši tak jak tak + knoty, na foukání bych ponechal pumpičku.
Pozitiva snad píchnutí na minimu a možná jízdní vlastnosti. Tuto sezónu jsem pichnu 3x a jednou průraz naštěstí bez poškození pláště.

Odkaz ke komentáři

Lepší valivý odpor bych bral za +, ale nižší tlaky pro mě nejsou, jezdím vícemeně 2,3 bar. nevím teda jaké nižší tlaky máte na mysli. 1,5 bar je celkem málo a to by ten valivý odpor byl opravdu odporem pro jízdu. Možná, že se bezduše chová jinak, nedokážu posoudit.

Odkaz ke komentáři

Jardo, o tom žádná, duše je duše a vždy bude duše a nic ji nenahradí, do začátku sezony taky možná přijdu na to, že lepší valivý odpor překonám kondiční silou a pokud píchnu tak přehodím duši. závody nejezdím a rychlost nahození mi bude v celku jedno jestli zaknotuji a dofouknu za 10 min. a nebo přehodím duši za 20 min. do cíle dojedu vždy první protože většinou jezdím sám.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak jsem začal s repasi vidle, vzduchová část je hotová a nyní je na řadě tlumič. No vzhledem k tomu jak šlo v nohách horní matice povolit, tak nevěřím, že bylo dotaženo na moment. Já jsem samozřejmě dotáhnul tak jak má být na 28 Nm
69e0dc5d0ec8334a22abc6d7eaa69e3b.jpg2ec9b632ffebc90f7753fcedc0c35339.jpg
Hotovo, zatím cajk,

2e239b577e6780e2f55d26454e7d62f4.jpg

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
V 19. 12. 2022 at 17:39, krysarr napsal:

Rejsfejs koukam 🙂 Posli pak fotky pred a po

Tak nakonec je výsledek tento: řídítka jsem musel nechat původní, protože představec je dělaný na 31,8, víceméně jsem s tímto představcem G5-40 mm spokojen tak na 30% co se pohodlí týče, jinak manévrovatelnost v terénu je bezchybná 100%, mám objednaný nový představec Race Face Affect 35Ø, 60 mm na které půjdou i řídítka RF, 

zítra bych jej měl obdržet, vzal jsem i mazivo na řetěz Squirt chain wax 15 ml,

Jinak pružení je v totmo chladném počasí takové jiné, nepřirozené.

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

Jardo, zde je pro porovnání

FSA 730 mm + představec Spešl 75 mm

IMG20221020163653.jpg.b7b4155dc82d7b632ba477a3bf9b86f5.jpgIMG20221020163616.jpg.8484a2b9cda4eefc92f5bd2135ae29bf.jpg

Race Face 760 mm + přestavec Race Face 60 mm, 6° do negativu

IMG20230101142310.jpg.ae4b48ebf776367f4bb7f6f18faac25f.jpgIMG20230101142323.jpg.24888dd4393dd6501e20141d0844797c.jpg

Jinak dnes jsem si dal 40 km a žádná extra bolest rukou (mravenčení), ale budu i přesto ještě  malinko ladit.

 

 

 

 

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

Díky za fotky, pěkně si hraješ 👍🏻🙂 nevím, jestli fotka neklame, zkusil bych ještě trochu pootocit nahoru, při pohledu ze sedla.

Jízdu jsem viděl, pěkný 💪🏻 já dnes po asi třech týdnech, možná čtyřech, pár km a první "trénink" v rámci plánu na přežití Krále Šumavy 🙂

Odkaz ke komentáři

Ano, musí jít nahoru o tom žádná. Nyní mám nastavení přesně na střed tzn. zadní pohled sedlo + řídítka, jsou v rovině.

Král Šumavy podražil o kilo, na jakou trasu se připravuješ 

image.png.8b280b7efe406fe24cdaf0b33f65ee45.png

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Tak jsem malinko tunil, nové gripy ESI Extra Chunky, které jsou na omak příjemné a na uchop objemné, a zakoupil jsem sedlo z cyklobazaru WTB VOLT NARROW, vzal jsem v rozměru 135 mm šíře a na spodku sedla je rozměr 70-100 mm. mám sedací prdelní kosti 128 mm takže jsem opřen v krajích sedla, na první posed je příjemně měkké a netlačí, ale delší vyjížďka ukáže. 

 

IMG20230124181252.jpg

 

IMG20230124181210.jpg

Vzhledem k teleskop sedlovce jsem hledal zadní světlo, které by při zasunutí sedla nějak nekolidovalo s plným zasunutím sedlovky a našel jsem na Ali 

https://www.aliexpress.com/item/1005004857521836.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.17.7ec118020N35NY

světlo se zapíná automaticky a vypíná po 30 s, reaguje zvýšeným jasem při brždění, má více režimu nastavení blikání a indikuje stav baterie. 

Celý záměr pořízení světla je jasný: opravdu je cyklista lépe viděn ve dne, pár cyklistů jsem se zadním blikačem  potkal a všimne si jich člověk opravdu hned a řidič má určitý respekt. Garmin Varia je finanční nářez a nelze upevnit pod sedlo, takže volba volba zůstala na tomto prcku, v lese moc aut nejezdí, takže absence zobrazení vozu jedoucí za mnou je tak zanedbatelná. 

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...