Přejít na obsah

Volba brzdových kotoučů a destiček


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

vono kdybys navštívil zdejší návody tak je tam foto návod jak na přední brzdy tak i na zadní :palec:

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=22983

 

Jo, je to tam i s obrázkama, to máš pravdu. Akorát tam není popsáno, kam patří ten odstupňovaný a kam ten válcový čep třmenu, když jsem si nedal pozor, kde byly a vytáhl je .... :wacko:

Takže se ještě jednou pro upřesnění ptám - kde má být ten odstupňovaný čep (nahoře??), když mám starou O1 81kW a celý třmen brzdy na zadním kole je na kotouči směrem k zadnímu nárazníku (protože pokud je u nový aut směrem k čumáku, pak to bude obráceně, že...). Díky MiB

 

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Děrovaný kotouče bych si asi nekoupil. Nejen že to děsně "zere" desky, ale taky celkem dost lidí řešilo, že ty kotouče celkem dost praskají. Desky bych vzal asi nějakou řadu ceramic (pozor!!! nejsou to keramické desky, ale pouze řada která méně práší). Myslím, že takové nabízí víc výrobců, ATE je nabízí na 100%.

Odkaz ke komentáři

Zdravím, také teď řeším brzdy. Měl jsem jasno v kompletní značce TRW. Snad dobře, ale narazil jsem na toto http://www.autodily-cardo.cz/clanky/kryogenika/ Děla to pouze na kotouče BREMBO http://www.autodily-cardo.cz/-8/brzdovy-kotouc-brembo-cryo-max-09-7012-75/ a ATE. Chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti? A nebo mám koupit klasiku TWR? A jestli mám na doporučení dodržovat stejnou značku kotouče a desky. Moc díky za rady.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Ahoj vsem. Prosim nekoho s delsi praktickou zkusenosti s kotouci brembo max, jestli doopravdy nereznou. Pripadne po jake dobe a mista- chladici diry, neobrzdovane casti, brzdna plocha. A jestli drazky pomahaji udrzovat celou plochu desticek v rovine a zabranuji vytvareni hrany na obvodu kotouce.

Odkaz ke komentáři

pokud nejezdis na okruh tak stejne nevim naco resis tohle, nemyslim ze mas takovy vykon, aby ti nestacily original 312mm.

 

Pokud koupis zimmerman predek tak uplne v klidu nauc se brzdit motorem a mas klid. ( pokud je tedy nespalis hned behem prvnich km)

 

Treba ctyrpistky byly na ibize ale pocitej cca 15-20 za dobrou sadu. Mel jsem nasazene 323 bremba a zjistil jsem ze jsou zbytecne na okruhu byly super jinak k ....

Odkaz ke komentáři
V 20. 11. 2016 at 11:50, Jirka F napsal:

Zdravím, také teď řeším brzdy. Měl jsem jasno v kompletní značce TRW. Snad dobře, ale narazil jsem na toto http://www.autodily-cardo.cz/clanky/kryogenika/ Děla to pouze na kotouče BREMBO http://www.autodily-cardo.cz/-8/brzdovy-kotouc-brembo-cryo-max-09-7012-75/ a ATE. Chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti? A nebo mám koupit klasiku TWR? A jestli mám na doporučení dodržovat stejnou značku kotouče a desky. Moc díky za rady.

 

 

 

Taky jsem se na to díval :) Asi do toho půjdu - Ate cryo+ate desky - obyčejné. Do teď jsem měl na octavii I 81kw vpředu Brembo max+destičky Textar (na doporučení na foru) a nejsem vůbec spokojen. Po 3 tis. km se lehce zkroutily - vibrace do volantu, hluk při brždění, špíní - pak se samy narovnaly. Zdají se mi desky Textar dost tvrdé.

Teď po 3 letech a 50 tis. km to brzdí velice špatně - v 3 servisech zkontrolováno, vše v pořádku : verdikt- špatná kombinace kotoučů + desek.

Proto půjdu asi do obyčejných ATE a zkusím tu Cryo úpravu. Budou to pravděpodobně mé poslední kotouče na autě :D (doufám). Jo a na zadku jsem měl TRW+TRW nebyly špatné, ale teď mám Brembo+Brembo a brzdí líp, i když na tom zadku je to asi celkem jedno :)

Podle mě je nejlepší volit stejnou značku kotoučů i desek (brembo+ brembo, trw+trw...) Toť mé zkušenosti.

 

Štastný výběr všem při koupi brzd!!!

 

 

Zkušenosti s ATE cryo+ate destičky (zakoupeno na autodilycardo.cz) po cca 14tisících km bez problémů, totéž zadní brembo+brembo v pořádku, jen bylo po zimě a před STK rozhýbat pístek. Jinak asi nejlepší kombinace brzd co jsem zatím na oktávce za 8 let měl. 

Upraveno uživatelem Honzuli123
dodatek k brzdám
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Mareo to vsechno doplnil. Brzdy se lisi jen ve velikosti kotoucu a drzaku trmenu, tehlice a brzdice jsou pro oba typy brzd stejne, takze u vetsich 312mm brzd jsou diky jinemu drzaku trmeny jen dal od stredu kotoucu a tim se dosahne vetsi brzdny ucinek, ale pritom velikost desticek zustava stejna ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...