Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

macomh

Ventil N80 a chyby RJ

Recommended Posts

Mám taký problém s felíciou. Vybíja sa po dvoch dňoch stále baterka. Meral som odber medzi akumulátorom a svorkou - a nič 0, odpojil som rádio a to isté. Dal som na VAG a vypísalo 2 chyby:

1. 01177 - Riadiaca jednotka motora

37-00 Defekt

2. 01247 - magnetický ventil 1 nádobky s aktívnym uhlím (N80)

29-10 Skrat na kostru. Sporadicky

RJ som sa dočítal, že skúsiť prispôsobiť, alebo vymeniť. Čo vy na to? Nechcel by som ju meniť, ak by sa to dalo opraviť, lebo je načipovaná.

Ten ventil N80 sa chcem spýtať, či je to ten, čo je za nádobkou s akt. uhlím asi na 5 cm, alebo je v nádobke a či sa dá prečistiť, alebo premerať, alebo čo s ňou ?

Share this post


Link to post

Zkousel jsi tu baterku odpojit zda se vybije i kdyz je odpojena ?

Zkousel jsi zavady vymazat a objevi se tam znovu ?

Je to ten ventil jak pises... je na hadicce a myslim ze je tam dvoupolova svorkovnice.

Auto jede normalne nebo je nejaky problem ?

Share this post


Link to post

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...