Guest Atila Odesláno Červenec 20, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2009 Ahoj, mám OII 2.0 TDI 16V.Ted se mi v autě rozsvítil symbol motoru(myslím tu žlutou kontrolku na přístrojovce),a na maxidotu to napsalo EMISE-zajet do dílny.Filtr pevných částic nemám.Na oleji mám 22000tis km.Vždy sem olej měnil po dvaceti,i když bych mohl až po třiceti.Asi mně všichni pošlete na diagnostiku,ale já se chci nejdříve zeptat,zda jste se stím někdo nesetkal,popř. co stím je. Díky moc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červenec 22, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2009 Mohly by to dělat váha vzduchu...a dalších asi sto důvodů 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Červenec 22, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2009 Tak už to vím,je to EGR ventil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jouzef Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 Jo spatna nafta, malo otacek motoru a hned se zmetek prestane hejbat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 vse co hlasi ze je spatne nemusi nutne byt spatne, jinak receno kdyz ti to vymeni a bude to hlasit porad tak se mrkni do zavad, muzes se tam podivat i driv ...... hi hi hi hi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 Je možný že je to tou naftou,poslední dobou sem párkrát natankoval u pochybných pump. Dozvěděl sem se že kámoš měl tu samou závadu a normálně stím jezdil dál,a asi po 10000 tis. km to přestalo.tak že na to taky prdím,nebudu zbytečně dávat 2500 kč za ventil,stějně je to jen kvůli ekologii! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 prestalo mu to protoze asi nebyl v pekle EGR ventil ale neco jineho, rikam staci se podivat do seznam zavad tohohle motoru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 na Raketke (OII TDi RS) to predvčerom svietilo, po druhom naštartovaní to už bolo ok ...ale Raketka má stále problémy s filtrom DPF 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 raketka je hlavne uplne jinej motor 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 Mněl sem to na diagnostice a závada je jasná ventil zpětných výfukových plynů,tedy egr ventil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Miťo Odesláno Leden 1, 2011 Sdílet Odesláno Leden 1, 2011 Ahoj, ja som mal tento problém a chyba bola v poistke, ktorá ovláda servomotor škrtiacej klapky. Vymenil som poistku F8 v motorovom priestore a zatiaľ ok. Ale chybu som odstránil na základe diagnostiky. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Dvorinec Odesláno Duben 1, 2012 Sdílet Odesláno Duben 1, 2012 Zdravím vás všechny. Včera jsem jel a najednou auto ztratilo tah a vyskočilo na maxidot EMISE -Dílna. Už jsem se zhrozil co mě čeká za investici na autě mám necelých 260tis, tak jsem myslel že je to nějaká cenová bomba. A teďka se asi pobavíte krysa mi přehlodala kabel k váze vzduchu, takže jsem to spájel a auto jede jako nové. Doporučuji koupit sprej proti hlodavcům. Přeji hodně najetých kilometrů pro všechny ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maverick666 Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 Ahojte, Měl jsem stejný problém, kontrolka motoru a Emise do dílny! Diagnostika ukázala že problém dělá klapka vzduchu a tak se chci zeptaqt jestli už jste někdo měnil a jaká by byla cena za novou. V první řadě projdu kabeláž a zkusim jí vyčistit tak uvidim ale pro případ že budu muset měnit, nemam tušení co stojí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maverick666 Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 Super díky za info. Jinak klapku jsem vyndal a byla silně zanesená a otevřená. Neměla by být při vypnutém motoru zavřená??? A ještě bych potřeboval vědět jestli se otočí když zapnu klíček na kontrolky... Tak bych si jí venku odzkoušel. Pokud bude mrtvá, přijde na řadu pitva a pokus o vzkříšení jako u tebe ale moc tomu nedávám :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 podle funkce klapky soudim, ze klapka se zavira jen kdyz zhasnes motor a pak se zase otevre. Jinak by hrozilo, ze to zustane zavrene i pri poruse klapky a nenastartujes, dokonce mam pocit, ze je tam pruzina. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 Je tam pruzina a zavira se jenom pri vypnuti motoru ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maverick666 Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 Tak já jí mam naštěstí otevřenou že se s tim dá aspoň popoject...nicméně, nevadí když s tim budu jezdit než mi přijde nová? Každopádně po tom co jsem viděl jak je sání zanesené, EGRu přiškrtim průdušky! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 Dokud se ti nezavre je vse OK... Jenom vypnuti motoru bude takove hrbolate .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maverick666 Odesláno Září 29, 2012 Sdílet Odesláno Září 29, 2012 Jojo to už jsem zaznamenal...tak moc Vám děkuji za rady :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maverick666 Odesláno Říjen 24, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2012 Zdravim Tak jsem dnes vyměnil škrtící klapku za novou. Bohužel kontrolka nezhasla a "Emise do dílny" zůstali taky takže jsem asi vyhodil 4700 Kč Co s tim? Máte někdo zkušenost jak proměřit kabeláž? A nemá klapka svojí pojistku, nebo relátko?... Začínám z toho bejt zoufalej 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maverick666 Odesláno Říjen 24, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2012 Nebo mi aspoň poraďte někoho kdo se v tom vyzná.... :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Říjen 24, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2012 no počkej, ale ty musíš vymazat chybu, to se ti stále vrací, nebo jsi jen vyměnil za novou, protože se musí udělat základní nastavení, vymazat chyby a pak to bude OK, tohle všechno přes diagnozu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maverick666 Odesláno Říjen 25, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 25, 2012 Aaháááááá....tak to jsem netušil :lool: Byl jsem na diagnostice když se to rosvítilo a diagnostika práskla škrtící klapku tak jsem si myslel že když jí vyměnim tak to zmizí a bude to OK. Super tak já zajedu ještě na diagnostiku to nechat vymazat a snad to bude dobrý :) Mooc díky za informaci...to mě opravdu nenapadlo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 25, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 25, 2012 Přesně tak diag po tom základní nastavení popř vymazat readlines kód a vse nastavit a bude to ok 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Říjen 26, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 26, 2012 jj jak je psáno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maverick666 Odesláno Listopad 2, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2012 Jak bylo psáno, tak bylo provedeno a chyba zmizela takže úspěch. Mnohokrát děkuji za vaše rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest wst Odesláno Květen 1, 2013 Sdílet Odesláno Květen 1, 2013 Prosím někoho kdo má program o sdělení originálního čísla dílu: Sonda 1 před katalyzátorem 2.0 TDI BMM předem moc děkuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jirin Odesláno Srpen 29, 2021 Sdílet Odesláno Srpen 29, 2021 On 10/25/2012 at 10:42 PM, Guest chipmann said: Přesně tak diag po tom základní nastavení popř vymazat readlines kód a vse nastavit a bude to ok Jak se udělá to základní nastavení té klapky ? ve VCDS jsem to nenašel.... Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.