Přejít na obsah

chyba 16555


Doporučené příspěvky

Doporučení dle VISu:

Kontrola vedení paliva, kontrola lambda sondy a lambda regulace před katalyzátorem, kontrola regulátoru tlaku paliva, kontrola tlaku v palivovém systému, číst měřené hodnoty skupiny 030 a 031

 

 

Čili VAG a zkontrolovat hodnoty na motoru:

Zkontrolovat readinesskód (všude musí být 0)

O Zpětné vedení výfukových plynù

O Vyhřívání lambda-sond

O Lambda-sondy

O Klimatizace (v souèasné době žádná diagnóza/vždy O)

O Systém sekundárního vzduchu

O Nádobka s aktivním uhlím (systém odvětrávání palivové

nádrže)

O Vyhřívání katalyzátoru (v současné době žádná diagnóza/

vždy O)

O Katalyzátor

 

Pak měřené hotnoty (jde o lambda regulaci)

- skupina 030 hodnoty zleva:

111 - stav lambda-regulace před katalyzátorem / 110 - stav lambda-regulace za katalyzátorem / - / -

- skupina 031 hodnoty zleva:

0,9900...1,0100 - skutečná hodnota lambda -řada válců 1 / 0,9900...1,0100 - požadovaná hodnota lambda -řada válců 1 / - / -

Odkaz ke komentáři

Takže je všechno ostatní v cajku?

Tedy:

Kontrola vedení paliva?

Kontrola regulátoru tlaku paliva nebo kontrola tlaku v systému?

 

Možné další příčiny:

Netěsný sací systém (sací potrubí a jeho těsnění (horní i spodní), gumičky na vstřikovacích ventilech)

Mechanicky vadné vstrikovaci ventily (rozdělat vstřik.lištu / točit motorem a pohledová kontrola při startování)

Závada v systému sekundárního vzduchu (75kW)-(přes akční členy zkontrolovat funkčnost a pohledová kontrola těsnosti jeho hadic)

Odkaz ke komentáři
Tyto hodnoty jsem načetl...

 

Skupina 030

 

Pole 1 = 111

Pole 2 = 100

 

Skupina 031

 

pole 1 = - 0,991 - 0.999

Pole 2 = 1,0090

 

Skupina 032

pole 1 = -5,5%

pole 2 = 9,8%

 

Vracím se k tomuto příspěvku tj skupina 032 viz řešení v příloze

 

Požadovaná hodnota:

Pole 1 = -14 až +14%

Pole 2 = -10 až +10%

post-5937-1299246908_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Pole 1 poukazuje na lambdu při volnoběhu (podle tvých hodnot je systém příliš bohatý) a pole 2 při zvýšené zátěži a udaje jsou opačné (sytém příliš chudý).

zkusím to proměřit u své octavky a dám vědět.

Muj odhad je vadná Lambda sonda 2.

 

Než jí budeš měnit, proveď další měření Lambda sond tj. měřené hodnoty - sk.033 až 043

Pokud nemáš DPříručku, tak hlavní parametry těchto skupin:

Motor 80°C a volnoběh

Napětí lambda před kat - 1,6-2,0V

Regulace lambdy před kat - -10 až +10%

Napětí lambda za kat - 0,0-1,0V (nesmí být trvalá hodnota)

 

Zkontroluj, jestli nemáš ucpanej výfuk nebo naopak zanesenej vzduchovej filtr.

Odkaz ke komentáři

Předem poznamenávám, že mám OII, takže se možná něco lehce bude lišit, třeba napětí lambda sond.

Jinak díval jsem se zrovna včera. Mé hodnoty i s přidaným plynem:

 

sk.032

pole 1: 1,6% (0.0 až 0.8%)

pole 2: 0.0% nemění se.

 

sk.033 a 036

Lambda sonda 1 - 2.05-2.09V

Lambda sonda 2 - myslím 0.48-0.63V

 

Čili jistá možnost na ty vadné lambdy je. Jaké máš ty volty?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...
  • o 11 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...